Xboxlife forum

CD-wow

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Indlægaf staint dk » 18. jan 2006 00:23

har et spørgsmål til play.com er ved at købe nogle gamecube spil, men vil ikke gennemføre før jeg er sikker på at jeg kan spille dem på min gamecube ? har ikke nogen chips mod-fis eller noget..
staint dk
Niveau 4
 
Indlæg: 651


Indlægaf Vultures » 18. jan 2006 00:58

Du kan godt spille dine spil på din GameCube. Vi bruger PAL herhjemme, og det bruger de også i England :)

Så køb du blot.
Billede
Vultures
Niveau 6
 
Indlæg: 1918


Indlægaf Maltéz » 18. jan 2006 14:00

DNS_DK skrev:på cd-wow.com kan du ikke regne med hvad de skriver... sommetider går det VILDT stærkt og andre gange går det VILDT langsomt.. altså med langsomt mener jeg 15 dage osv... køb hellere dit stuff på www.play.com :P


Er vist ikke kun et problem på cd-wow... Jeg har indtil videre ventet 13 dage på min ordre fra www.play.com (LOTR Extended Ed. Triology - 30£ - NICE!!!!!!) Gælder om at finde det sted med de bedste tilbud, der er ingen forskel! :wink: Det smukke ved dem begge er at man typisk sparer MANGE penge i forhold til DK. Og gratis levering er heller ikke det værste i verden 8)
Så sandt, så sandt: http://justfuckinggoogleit.com/
Maltéz
Niveau 7
 
Indlæg: 2320


Indlægaf Maltéz » 18. jan 2006 14:03

ShoneGizmoBox skrev:www.CoolShop.dk er skam også en god butik.. Har aldrig haft problemer med dem.


Det har jeg til gengæld :D

Understreger vel blot at ingen er hurtige hver gang :wink:
Så sandt, så sandt: http://justfuckinggoogleit.com/
Maltéz
Niveau 7
 
Indlæg: 2320


Indlægaf DeeKay » 24. jan 2006 09:42

Nej ingen shops uden undtagelser, men jeg har dog aldrig haft en eneste dårlig behandling hos Cd-wow. Har endda returneret en dvd fordi de leverede og trak penge for to ved en fejl for et par år siden, men ingen problemer
Billede
DeeKay
Niveau 4
 
Indlæg: 479


Indlægaf Yodin » 5. feb 2006 23:51

DNS_DK skrev:på cd-wow.com kan du ikke regne med hvad de skriver... sommetider går det VILDT stærkt og andre gange går det VILDT langsomt.. altså med langsomt mener jeg 15 dage osv... køb hellere dit stuff på www.play.com :P

er enig, har prøvet hvor det tog 3 dage men har også prøvet hvor det tog 20 dage,,, og lad vær med at forudbestille derinde, de tager imod flere forudbestillinger end de har spil!

men de er da rimeligt billige :D

EDIT: vil lige sige at det med forudbestillingerne er en personlig erfaring og ikke fakta
Det er min holdning, kan du ikke li den, har jeg andre.
http://www.weebls-stuff.com/toons/ultimate+showdown/
WTF Lol! ^
Yodin
Niveau 3
 
Indlæg: 296


Indlægaf Hertzblut » 6. feb 2006 08:22

Jeg har også kun haft gode erfaringer med play.com.
Købte Complete Babylon 5 Universe boxen (40+ DVD'er) DEn kom til Danmark uden en eneste skramme og hurtigt. Post Damark fik da heldigvis ikke chancen for at ødelægge den sådan som de plejer da den blev leveret af GLS.

Så two thumbs up til play.com
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


Foregående

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron