Xboxlife forum

Ang. Told

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Indlægaf EvilNinjaMoby » 21. nov 2006 11:39

Crueltylizer skrev:Hvad får dig til at tro at efter to år så laver folk ikke det nummer længere?

Du får det til at lyde, som at ingen gør det og hvis man gør så er man ene og alene om det.

Det er ikke det jeg skriver, vel!? Jeg henleder bare opmærksomheden på at Play.com tidligere har lukket af for danske kunder, og derfor sandsynligvis vil kunne finde på at gøre det igen. Det må selv du da kunne forstå!??

Jeg er da udemærket klar over at folk benytter dette trick, med at nægte modtagelse, og det har jeg det OK med (Praktiserer det dog ikke selv). Hvis så bare ikke de samme mennesker begynde at hyle op når de pludselig ikke kan handle der længere, fordi forhandleren bliver træt af for mange returforsendelser...

Hvis Play.com ikke eksporterer nok til Danmark, hvorfor skulle de så ofre resourcer på at lade sig momsregistrere her i landet. Og hvis de gjorde ville du så stadig handle der?
Næppe, for så var deres priser ikke så interessante, for så kan du som kunde ikke længere lukrere på, at du muligvis slipper for afgifter - en virkelighed som du vil være ked af at undvære, hvis jeg ikke tager fejl...
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 5814


Indlægaf Crueltylizer » 21. nov 2006 11:59

Vi kan vel alle blive enige om at den eneste grund til folk faktisk handler ved Play.com er pga de lave priser, som der er nu.

Hvis man køber derfra er det da kun med hensigt til at få det til den pris du nu ser på siden uden de afgifter vi nu kan forvente herhjemme, ellers havde man jo nok købt det i Danmark.

Det er da lige så ufint at prøve at slippe for afgifter og købe ting fra udlandet istedet for at købe tingene herhjemme og "hjælpe Danmarks økonomi"

Det jeg vil med det her er at hvis folk handler ved play og mener at det at andre prøver at slippe ved at lade pakken retunere ikke er bedre selv.
Crueltylizer
Niveau 7
 
Indlæg: 3966


Indlægaf EvilNinjaMoby » 21. nov 2006 12:05

Crueltylizer skrev:Det jeg vil med det her er at hvis folk handler ved play og mener at det at andre prøver at slippe ved at lade pakken retunere ikke er bedre selv.

Mjaaah, i det mindste påfører man da ikke Play en ekstra udgift i form af ekstra forsendelses omkostninger.

Men ellers er vi da tilnærmelsesvis enige - og selvfølgelig er grunden at man vil have spillene/varene billigst muligt. Men at pisse på Play synes jeg ikke er synderlig rimeligt - de er jo uden skyld i kundens "problemer".
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 5814


Indlægaf Crueltylizer » 21. nov 2006 12:10

EvilNinjaMoby skrev:Men at pisse på Play synes jeg ikke er synderlig rimeligt - de er jo uden skyld i kundens "problemer".


Jeg kan godt se hvad du mener.

Men ved at undlade at modtage pakken og så få tilsendt en ny går jo ikke på den måde ud over play.

Det jeg mener er at de jo ikke tabernogen penge på det og de får stadig solgt deres vare.

Men så længe vi er enige om noget af det :)
Senest rettet af Crueltylizer 21. nov 2006 13:02, rettet i alt 1 gang.
Crueltylizer
Niveau 7
 
Indlæg: 3966


Indlægaf EvilNinjaMoby » 21. nov 2006 12:43

Crueltylizer skrev:Jeg mener det taber jo ikke nogen penge på det og de får stadig solgt deres vare.

Tror næppe at Play får deres forsendelser bragt gratis ud. ;)
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 5814


Foregående

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst