Xboxlife forum

Halo 2 Collectors Edidion?

Alt om Bungie's populære Halo univers.

Indlægaf Dexter » 6. jun 2004 10:21

Har fået svar fra.... cw-wow, amazon, boomtown, spilpriser og microsoft selv... De siger alle at den officielle release data i Europa er den 9. November. Der er ingen der viste rigtig noget om den der Limited Edition, men cw-wow sagde at de ville gøre alt hvad de kunne for at få fat på den, men de sagde dog alle, at de troede at der kom en pal version til sommer, men vidste ikke om de ville få dem, så de kan sælge det. Så man kan kun håbe og vente
Billede
Dexter
Niveau 4
 
Indlæg: 310


Indlægaf Salleman » 12. jun 2004 12:59

Så kan man sku forudbestille LE i PAL version:

http://www.gameseek.co.uk/productdetail/Xboxa1hh46auu32g19kh/

Så vidt jeg ved er det bekræftet Bungies side at de vil tilbyde LE i Europa (PAL), men det har ikke informeret forhandlerne yderligere..
Dette betyder altså at gameseek's ubydelse af spillet bygger på forventningen om at det bliver tilgængligt i EU.

Er der nogle der har tænkt sig at forudbestille???
Salleman
Niveau 4
 
Indlæg: 332


Indlægaf Playkid » 12. jun 2004 13:05

Man har kunne forudbestille fra gameseek i nogle uger nu, jeg venter bare på det bliver muligt at gøre fra gameplay.co.uk
Playkid
 


Indlægaf Salleman » 12. jun 2004 13:15

Nå nå...

Jeg har nu bestilt.. Så er det ligesom gjort og er ude af verden. Så er det bare at vente til den 9/11 når der dumper en lille pakke ind af sprækken..


Hvorfor gameplay istedet for gameseek?? Prisen er jo nok nogelunde den samme (ellers er forskellen nok meget lille..)...
Salleman
Niveau 4
 
Indlæg: 332


Indlægaf Playkid » 12. jun 2004 13:29

Jeg ved bare at gameplay har super service, jeg har ikke handlet hos gameseek før.
Playkid
 


Indlægaf Fire-Jolle » 12. jun 2004 15:37

Nogen der har handlet hos gameseek før?
Billede
Fire-Jolle
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Indlægaf Dexter » 12. jun 2004 17:37

Er i sikre på at denne her fra Gameseek er PAL, fordi så skal den da bestilles. Jeg gidder bare ikke sidde med en ubruglig NTSC version
Billede
Dexter
Niveau 4
 
Indlæg: 310


Indlægaf DNS_DK » 12. jun 2004 17:41

hvis det ikke er en PAL version hvorfor skriver de det så...

og hvis du får en NTSC version så sender du den da bare retur! :D
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993


Indlægaf Dexter » 12. jun 2004 17:48

Ja ok der har du ret... men synes bare det er underligt at det lige er den side som er de eneste som har den
Billede
Dexter
Niveau 4
 
Indlæg: 310


Indlægaf Buktu » 12. jun 2004 17:56

Er der nogen der ved om man kan betale med Visa Electron over Gameseek?
Eller kender et sted, hvor man kan forudbestille Limited Edition, med Visa Electron?
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Dexter » 12. jun 2004 18:08

Tror ikke du kan bruge Visa Electron så ellers brug PayPal det har gameseek
Billede
Dexter
Niveau 4
 
Indlæg: 310


Indlægaf Buktu » 12. jun 2004 20:10

Jamen det er heller ikke muligt at bruge Visa Electron over PayPal, og så er jeg jo lige vidt?!
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Dexter » 12. jun 2004 20:49

Hm ja det er rigtig... Kender du ik nogle med VISA eks. forældre
Billede
Dexter
Niveau 4
 
Indlæg: 310


Indlægaf Buktu » 12. jun 2004 22:00

Jo, men det ville være en del lettere hvis jeg kunne bruge Electron, da mine forældre i forvejen ikke er meget for at jeg bruger deres Visa Kort...
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Dexter » 17. jun 2004 10:46

Jeg skrev til Gameseek hvorfor de var de eneste med spillet og om de var sikre på at det var PAL jeg fik følgende svar:
Yes its the PAL version, the reason is because its not 100% confirmed but our Microsoft distributors are sure it will come out so thats why we are taking pre-orders.
Billede
Dexter
Niveau 4
 
Indlæg: 310


ForegåendeNæste

Tilbage til Halo

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster