Xboxlife forum

Halo 4

Alt om Bungie's populære Halo univers.

Re: Halo 4

Indlægaf Major Oblivious » 6. nov 2012 11:45

Det er jo også hvad jeg skriver i indlægget ;)
Det var netop for at pointere forskellen, da der nævnes "fysisk butik" - måske bor han mange kilometer fra den nærmeste Elgiganten.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Halo 4

Indlægaf Rechain » 6. nov 2012 13:16

Modtog min Limited Edition af Halo 4 i dag :)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Halo 4

Indlægaf Mike JezZ » 6. nov 2012 13:36

Jer der hamre løs i det nu...

Er det fedt?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Halo 4

Indlægaf Madskimo » 6. nov 2012 13:37

Så er der lige 2½ time tilbage på arbejdet - så kan Halo afhentes. Julen kommer tidligt i år :)
Madskimo
Niveau 4
 
Indlæg: 680
By: Aalborg


Re: Halo 4

Indlægaf Mike JezZ » 6. nov 2012 13:38

Madskimo skrev:Så er der lige 2½ time tilbage på arbejdet - så kan Halo afhentes. Julen kommer tidligt i år :)


Samme her. Skal lave hjulspin hele vejen ned til GameStop, så jeg kan komme hjem og kaste skiven i svineriet og få det installeret og spillet :D
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Halo 4

Indlægaf CaptainKicker » 6. nov 2012 13:56

Mike JezZ skrev:Jer der hamre løs i det nu...

Er det fedt?


Det er vildt fedt. Jeg var allerede møgimponeret i title screenen. Smuk og fantastisk musik. Har kun lige givet mig i kast med multiplayeren, og jeg synes det er pissegodt.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Halo 4

Indlægaf Mike JezZ » 6. nov 2012 14:18

CaptainKicker skrev:
Mike JezZ skrev:Jer der hamre løs i det nu...

Er det fedt?


Det er vildt fedt. Jeg var allerede møgimponeret i title screenen. Smuk og fantastisk musik. Har kun lige givet mig i kast med multiplayeren, og jeg synes det er pissegodt.


Du gjorde det godt nok ikke lettere med at vente til fyraften :D
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Halo 4

Indlægaf Major Oblivious » 6. nov 2012 14:22

Gad vide, hvor mange der melder sig syge i morgen verden over.. ;)
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Halo 4

Indlægaf munckster » 6. nov 2012 14:23

Madskimo skrev:Så er der lige 2½ time tilbage på arbejdet - så kan Halo afhentes. Julen kommer tidligt i år :)


Buuhuu.. Gid jeg kunne sige det samme.. Men der venter lige en skoleopgave efter arbejde.. Så må vente til i morgen efter job..
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Re: Halo 4

Indlægaf Rechain » 6. nov 2012 14:48

De fleste vil nok misunde mig...laver intet ligenu, men har ikke pakket Halo 4 - Limited Edition ud endnu :P har ikke fundet overskuddet til det..men sker vel nok i løbet af dagen/aftenen.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Halo 4

Indlægaf Mike JezZ » 6. nov 2012 14:54

Major Oblivious skrev:Gad vide, hvor mange der melder sig syge i morgen verden over.. ;)


Nu er man jo borgerlig, så det ville være umoralsk at gøre for mit vedkommende :)

Der er også andet i verdenen end spil :P
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Halo 4

Indlægaf Slimjay DK » 6. nov 2012 14:56

Rechain skrev:De fleste vil nok misunde mig...laver intet ligenu, men har ikke pakket Halo 4 - Limited Edition ud endnu :P har ikke fundet overskuddet til det..men sker vel nok i løbet af dagen/aftenen.

/Rechain


lol, det er normalt for mig når der købes nye titler :) der går laaaangtid før de kommeri maskinen, f.eks. har jeg stadig ikke haft Bioshock 2, Assassins creed revelations i maskinen og har næsten ikke spillet Halo Reach selvom de blev købt på release :) derfor har jeg også valgt ikke at købe vildt ind mere, da jeg ganske enkelt ikke har tiden til det, og når jeg får tid, så koster spillene kun 1/3 del :lol:

Men god fornøjelse til dem der har tiden :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Halo 4

Indlægaf sir.auron88 » 6. nov 2012 15:06

Jeg hentende lige mit i den lokale Blockbuster, og fik, åbenbart fordi jeg var dagens første til at afhente, opgraderet min normale version til limited uden ekstra omkostninger. Jeg er normalt ikke til alt det ekstra grej, men når man får det gratis, er det svært ikke at tage imod det :)
"...så hellere brække sig i en taxa"
sir.auron88
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Re: Halo 4

Indlægaf Mike JezZ » 6. nov 2012 15:19

Jeg får 6 specializations hos gamestop pga. preorder. Hmm gad vide hvad de kan \:D/
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Halo 4

Indlægaf Madskimo » 6. nov 2012 15:27

Mike JezZ skrev:Jeg får 6 specializations hos gamestop pga. preorder. Hmm gad vide hvad de kan \:D/


Er det ikke bare skins til MP ?
Madskimo
Niveau 4
 
Indlæg: 680
By: Aalborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Halo

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster