Xboxlife forum

Halo: Reach Forge hjælp!

Alt om Bungie's populære Halo univers.

Halo: Reach Forge hjælp!

Indlægaf chokohansen » 16. sep 2010 12:29

jeg er begyndt at lege lidt med Forge i Reach nu efter jeg har gennemført Campaign.

Jeg har sat en god del af min bane (som gerne skulle blive en Invasion Map) men jeg har ikke rigtig fundet ud af hvordan det der Hill Marker virker, har fundet ud af hvordan man sætter de baser op som Attacker skal overtage, men jeg mangler at finde ud af hvordan man sætter respawn area og en hel del andre ting og kan ikke lige finde noget på nettet om det... så nu tager jeg den her udvej og spørger her ^^

pleez halp meh!
chokohansen
Niveau 0
 
Indlæg: 16


Indlægaf Spankey103 » 16. sep 2010 20:48

Jeg ved ikke om svaret er derinde, men bungie har lavet en lille guide til at lave sine egne invasion baner :)

http://www.bungie.net/News/content.aspx ... &cid=28649
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Indlægaf chokohansen » 17. sep 2010 21:55

Tak, det dækkede meget :)

havde brug for at vide de ting om hvordan man gjorde så nogle ting først spawnede i Phase 2 eller 3 :P men en ting de ikke rigtig sagde noget om.. kan man have flere end 3 Phases? så man måske havde 3 eller 4 overtagelser og så The Core til sidst?
chokohansen
Niveau 0
 
Indlæg: 16


Indlægaf Halorocks » 17. sep 2010 23:06

Nej, det kan du højest sandsynligt ikke, da Invasion er en gametype som skal have 3 phases.
Billede
Halorocks
Niveau 6
 
Indlæg: 1358


Indlægaf chokohansen » 18. sep 2010 22:40

ok, har selv lige testet det (hvorfor gjorde jeg ik bare det fra start doh! >.<) og nej, man kan IKKE have mere end 2 captures også Core (3 Phases), prøvede med 4 Captures men den sagde "Capture the Core!" efter Nr. 2

og fandt også ud af at Hill Marker og Gate kan IKKE have Spawn Sequence 0, det skal være 1 eller højere, men Inv_Res_Zone (Invasion_Respawn_Zone) skal være Sequence 0 Inv_Res_P1/P2/P3 (Phase1/Phase2/Phase3) skal også have Sequence 0

- GATE OG HILL MARKERS SKAL VÆRE POSITIVE TAL, HAR OGSÅ TESTET MED NEGATIVE, DET VIRKER IKKE'

og for at slå det fast, SKAL Hill Marker og Gate (objektet du bestemmer skal fjernes når Attacker overtager en base) have samme Spawn Sequence, så første Hill Marker har Sequence 1, første Gate har Sequence 1, anden Hill Marker har Sequence 2 og anden Gate har Sequence 2

håber det her kan lukke meget af den tvivl der nu kan være :)
chokohansen
Niveau 0
 
Indlæg: 16



Tilbage til Halo

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster