Xboxlife forum

Risiko for ban ved at spille Reach før tid?

Alt om Bungie's populære Halo univers.

Risiko for ban ved at spille Reach før tid?

Indlægaf Picco » 11. sep 2010 10:15

Det er muligvis et dumt spørgsmål, men så må jeg jo hænge hovedet i skam.

Jeg har lige fået Reach i dag. Er der nogen risiko for at blive banned ved at spille det så meget før tid? Microsoft er jo ret anale med udgivelsesdatoer.
Yomotherfuckerwheeeee!
Picco
Niveau 2
 
Indlæg: 119


Indlægaf Competa » 11. sep 2010 10:18

Jeg ved at en herinde der hedder Dark X Crow har spillet det, og han ser ikke ud til at være banned :)
Hvorfra bestilte du det?
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Indlægaf Rexter » 11. sep 2010 10:19

Hmm.... Godt spørgsmål. Altså jeg ved der er nogle der selvfølgelig også har fået spillet før tid, og har posted videoer på nettet, og bungie har kommenteret omkring det. Men det lader til de ikke slår lige så hårdt ned som med halo 3 (virker det som om!). Det de slår ned på er ulovlige pirat kopier og de hævder de har en måde de kan kende forskel på dem.
Så ummidelbart tror jeg du er på den sikre side.
MEN MEN MEN!
Ifølge bungie så nulstiller de ALLE stats og "penge" man har samlet på release dagen så dem der tyvstarter ikke får en fordel.
Og hvis du virkelig vil være på den sikre side: Kobl din xbox fra nettet indtil på tirsdag.

Competa: Jeg tror han har fået det fra en butik under bordet eller sådan noget, fordi jeg ved at gamestop fik alle halo reach spil igår.
Rexter
Niveau 4
 
Indlæg: 635


Indlægaf Competa » 11. sep 2010 10:22

Rexter skrev:Hmm.... Godt spørgsmål. Altså jeg ved der er nogle der selvfølgelig også har fået spillet før tid, og har posted videoer på nettet, og bungie har kommenteret omkring det. Men det lader til de ikke slår lige så hårdt ned som med halo 3 (virker det som om!). Det de slår ned på er ulovlige pirat kopier og de hævder de har en måde de kan kende forskel på dem.
Så ummidelbart tror jeg du er på den sikre side.
MEN MEN MEN!
Ifølge bungie så nulstiller de ALLE stats og "penge" man har samlet på release dagen så dem der tyvstarter ikke får en fordel.
Og hvis du virkelig vil være på den sikre side: Kobl din xbox fra nettet indtil på tirsdag.

Competa: Jeg tror han har fået det fra en butik under bordet eller sådan noget, fordi jeg ved at gamestop fik alle halo reach spil igår.


Han kan da også bare lave en anden account :)
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Indlægaf Nico » 11. sep 2010 10:54

Rexter skrev:Hmm.... Godt spørgsmål. Altså jeg ved der er nogle der selvfølgelig også har fået spillet før tid, og har posted videoer på nettet, og bungie har kommenteret omkring det. Men det lader til de ikke slår lige så hårdt ned som med halo 3 (virker det som om!). Det de slår ned på er ulovlige pirat kopier og de hævder de har en måde de kan kende forskel på dem.
Så ummidelbart tror jeg du er på den sikre side.
MEN MEN MEN!
Ifølge bungie så nulstiller de ALLE stats og "penge" man har samlet på release dagen så dem der tyvstarter ikke får en fordel.
Og hvis du virkelig vil være på den sikre side: Kobl din xbox fra nettet indtil på tirsdag.

Competa: Jeg tror han har fået det fra en butik under bordet eller sådan noget, fordi jeg ved at gamestop fik alle halo reach spil igår.


Det hjælper ikke noget xbox'en logger informationerne så næste gang han er online bliver det sendt afsted.
Nico
Niveau 0
 
Indlæg: 45


Indlægaf Picco » 11. sep 2010 10:57

Jeg bestilte det hos ShopTo.Net.

Med hensyn til stats, så går jeg ud fra at det kun er relevant for multiplayer, og det spiller jeg ikke alligevel.

Nå, jeg tager chancen. Hvis jeg bliver banned, er det jo ikke værre end at jeg skal spille alle mine spil igen. ;)

Tak for svarene.
Yomotherfuckerwheeeee!
Picco
Niveau 2
 
Indlæg: 119


Indlægaf Major Oblivious » 11. sep 2010 11:33

Der er to som har fået det idag, med billede som bevist fra CDON.dk, så det behøver ikke at være en lyssky handel som ligger til grund, men som Rexter skriver, så har Bungie fortalt i pressen at de ikke vil slå ned på dem som besidder en legit kopi, så personligt er jeg ikke bekymret, ellers må man jo bare kontakte MS support og fremvise kvittering på spillet. Det kan aldrig nogensinde blive forbrugerens problem at butikkerne ikke overholder deres aftaler :)
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf Gamemakerman » 11. sep 2010 13:23

Nu er der 0% chance for at blive bannet ved at spille Reach før tid, da anmeldels skiverne er blevet sendt ud og de er som det eksemplar du har liggende derhjemme. Du vil kun blive bannet hvis der er tale om et ulovligt eksemplar der spilles på en modificeret maskine.

Så bare prop Reach i maskinen og ha det sjovt.
Senest rettet af Gamemakerman 11. sep 2010 13:27, rettet i alt 1 gang.
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Spankey103 » 11. sep 2010 13:26

Yeps, hvad Gamemakerman siger. Og desuden har Bungie også åbnet op for stats på Bungie.net. Der kan man bl.a. set at det har været spillet 44.000 kampe indenfor de sidste 24 timer. Så spil endelig. Misunder jer som har fået det før tid, noget så groft :)

http://www.bungie.net/stats/reach/online.aspx
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa



Tilbage til Halo

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster