Xboxlife forum

Halo 3 lone wolf achievements hjælp

Alt om Bungie's populære Halo univers.

Indlægaf TcRCtS2001 » 1. sep 2010 17:06

hehe Blazing Burnie tak for rådet..... og rahbek23, lig præcis det jeg mente :P godt at det ikke er alle det "misforstår" min og virker tøsesur hehe
"Can you spawn kill irl ?" "Yeah, its called abortion"
TcRCtS2001
Niveau 4
 
Indlæg: 525


Indlægaf Nilsson. » 1. sep 2010 17:27

TcRCtS2001 skrev:Alexander 1991 --> hvorfor er det en nederen måde at få achievements på? hvis man nu ikke har skills til det eller bare gerne vil være færdig med spillet til når reach kommer, eller hvis der ikke er nogen der spiller det pågældende spil mere :P personligt mangler jeg kun 4; Steppin Razor, Overkill, Killing Frenzy, og Annual og hvis man ser bort fra VidM Annual så gider jeg sgu ikke spille online mere hehe så boost er sgu velkommen her


Ideen med achievements er vel at folk kan vise hvad de har opnået af ting der kræver lidt ekstra, om det så er skills eller bare tid er underordnet..

Hvis ikk du har skills til at få de pågældende achievements, ja så burde du nok bare lade være med at gå efter dem.. Ellers er der jo ikke meget fidus i systemet..
Nilsson.
Niveau 5
 
Indlæg: 1279


Indlægaf TcRCtS2001 » 2. sep 2010 08:07

Oki igen så virker jeg kællinge sur nu men ffs hvis folk ikke vil skrive sig på i tråden så bland jer dog uden om :-)
"Can you spawn kill irl ?" "Yeah, its called abortion"
TcRCtS2001
Niveau 4
 
Indlæg: 525


Indlægaf DK Anders » 10. sep 2010 19:35

Mangler også "Two For one". Add mig :D
Masta ch33f skrev: Hahahahah. It was my roflcopter. It goes SOI SOI SOI SOI SO
DK Anders
Niveau 5
 
Indlæg: 1247


Foregående

Tilbage til Halo

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster