Xboxlife forum

Halo 3 lone wolf achievements hjælp

Alt om Bungie's populære Halo univers.

Halo 3 lone wolf achievements hjælp

Indlægaf DarknessChibi » 29. aug 2010 14:53

Er jeg den eneste som finder det frustrerende at skaffe de achievements?

Two for one
Steppin' razor
Overkill

er dog de eneste jeg mangler på den playlist nu, men ville høre om der er andre som er med på at booste til de achievements de mangler på den playlist?

Det er faktisk ret simpelt, vi sætter vores language settings til at være ens på et sprog som stort set ingen bruger (fx de 2 nederste på listen som jeg ikke aner hvad er xD;) og så skal vi bare ha vores trueskill med højest 10 pladsers forskel. Min er lige pt 33 så for at kunne være med skal din trueskill være 23-43 da der højest må være 10 i difference som mange af os er bekendt med

Hvis i er interesseret så smid en besked eller add mig på live så finder vi ud af noget, vi skal dog bare være 4-6 spillere før det virker

GT: DarknessChibi
DarknessChibi
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Indlægaf killerashraf » 29. aug 2010 15:13

upopulært at booste
killerashraf
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Re: Halo 3 lone wolf achievements hjælp

Indlægaf alexander 1991 » 29. aug 2010 15:14

DarknessChibi skrev:Er jeg den eneste som finder det frustrerende at skaffe de achievements?

Two for one
Steppin' razor
Overkill

er dog de eneste jeg mangler på den playlist nu, men ville høre om der er andre som er med på at booste til de achievements de mangler på den playlist?

Det er faktisk ret simpelt, vi sætter vores language settings til at være ens på et sprog som stort set ingen bruger (fx de 2 nederste på listen som jeg ikke aner hvad er xD;) og så skal vi bare ha vores trueskill med højest 10 pladsers forskel. Min er lige pt 33 så for at kunne være med skal din trueskill være 23-43 da der højest må være 10 i difference som mange af os er bekendt med

Hvis i er interesseret så smid en besked eller add mig på live så finder vi ud af noget, vi skal dog bare være 4-6 spillere før det virker

GT: DarknessChibi


har et godt tip

grow some skillllllzzz :D
Two for one kan du få let i et Lasertag game-mode som er der engang i mellem som double-exp
ellers så nups den i KoTH
Maxede spil : 13
Halo Reach: Commander gr. 2
Halo 3: Brigadier gr. 3
Youtube-profil: http://www.youtube.com/user/alexanderlund91?feature=mhum
alexander 1991
Niveau 4
 
Indlæg: 331


Indlægaf Deuone » 30. aug 2010 09:10

vil dog sige der er forskæl på "skillz" og hæld.
Billede
Deuone
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Indlægaf alexander 1991 » 30. aug 2010 22:20

Deuone skrev:vil dog sige der er forskæl på "skillz" og hæld.

jaaa... ?
Maxede spil : 13
Halo Reach: Commander gr. 2
Halo 3: Brigadier gr. 3
Youtube-profil: http://www.youtube.com/user/alexanderlund91?feature=mhum
alexander 1991
Niveau 4
 
Indlæg: 331


Indlægaf Elgaard » 30. aug 2010 22:48

killerashraf skrev:upopulært at booste


Nej, tværtimod endda.

Både forumet her på Xboxlife, samt sites som Xbox360achievements og Trueachievements er levende beviser på at boosting er meget populært.

Lad da være med at blande jer hvis i ikke har noget at biddrage med. Vil han booste, så lad ham det. Det er jo ikke forbudt iht. Microsoft's Terms of Service, så jeres personlige holdning er komplet irrelevant.
Senest rettet af Elgaard 30. aug 2010 22:52, rettet i alt 1 gang.
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Indlægaf alexander 1991 » 30. aug 2010 22:50

Elgaard skrev:
killerashraf skrev:upopulært at booste


Nej, tværtimod endda.

Både forumet her på Xboxlife, samt sites som Xbox360achievements og Trueacheivements er levende beviser på at boosting er meget populært.

men det er stadig en nedern måde at få de der achieves...
men det er overraskende nemt at booste...
prøvede engang med nogle venner at ændre vores preference til language og så tog vi et eller andet random sprog og navigerede os ind på Lone Wolves og endte med at spille sammen (dog spillede vi bare for sjov... og for at se om det kunne lade sig gøre) :)
Maxede spil : 13
Halo Reach: Commander gr. 2
Halo 3: Brigadier gr. 3
Youtube-profil: http://www.youtube.com/user/alexanderlund91?feature=mhum
alexander 1991
Niveau 4
 
Indlæg: 331


Indlægaf TcRCtS2001 » 31. aug 2010 07:59

jeg er frisk hvis det er du add'er mig bare
"Can you spawn kill irl ?" "Yeah, its called abortion"
TcRCtS2001
Niveau 4
 
Indlæg: 525


Indlægaf Deuone » 31. aug 2010 10:52

samme her
Billede
Deuone
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Indlægaf TcRCtS2001 » 1. sep 2010 08:18

Alexander 1991 --> hvorfor er det en nederen måde at få achievements på? hvis man nu ikke har skills til det eller bare gerne vil være færdig med spillet til når reach kommer, eller hvis der ikke er nogen der spiller det pågældende spil mere :P personligt mangler jeg kun 4; Steppin Razor, Overkill, Killing Frenzy, og Annual og hvis man ser bort fra VidM Annual så gider jeg sgu ikke spille online mere hehe så boost er sgu velkommen her
"Can you spawn kill irl ?" "Yeah, its called abortion"
TcRCtS2001
Niveau 4
 
Indlæg: 525


Indlægaf alexander 1991 » 1. sep 2010 10:06

TcRCtS2001 skrev:Alexander 1991 --> hvorfor er det en nederen måde at få achievements på? hvis man nu ikke har skills til det eller bare gerne vil være færdig med spillet til når reach kommer, eller hvis der ikke er nogen der spiller det pågældende spil mere :P personligt mangler jeg kun 4; Steppin Razor, Overkill, Killing Frenzy, og Annual og hvis man ser bort fra VidM Annual så gider jeg sgu ikke spille online mere hehe så boost er sgu velkommen her

ikke nogen der spiller det længere?!?
der er over 500K online hver dag!
Selvom man kan så mod'er jeg da heller ikke spil for at få 100% i gamerpoint-completion
Maxede spil : 13
Halo Reach: Commander gr. 2
Halo 3: Brigadier gr. 3
Youtube-profil: http://www.youtube.com/user/alexanderlund91?feature=mhum
alexander 1991
Niveau 4
 
Indlæg: 331


Indlægaf alexander 1991 » 1. sep 2010 10:08

men jeg bestemmer ikke hvordan du vil få dem, bortset fra du måske møder banhammeren ved at gøre det...

men det er jo den risiko at tage, det andet var bare min mening
Maxede spil : 13
Halo Reach: Commander gr. 2
Halo 3: Brigadier gr. 3
Youtube-profil: http://www.youtube.com/user/alexanderlund91?feature=mhum
alexander 1991
Niveau 4
 
Indlæg: 331


Indlægaf Dark x Crow » 1. sep 2010 10:14

alexander 1991 skrev:men jeg bestemmer ikke hvordan du vil få dem, bortset fra du måske møder banhammeren ved at gøre det...

men det er jo den risiko at tage, det andet var bare min mening

heh man blive ikke banned for at booste et par stykker. Kun hvis man booster 10 - 30 gør de noget ved det.
Billede
Dark x Crow
Niveau 6
 
Indlæg: 1321

Brugeravatar

Indlægaf Rahbek » 1. sep 2010 11:18

alexander 1991 skrev:
TcRCtS2001 skrev:Alexander 1991 --> hvorfor er det en nederen måde at få achievements på? hvis man nu ikke har skills til det eller bare gerne vil være færdig med spillet til når reach kommer, eller hvis der ikke er nogen der spiller det pågældende spil mere :P personligt mangler jeg kun 4; Steppin Razor, Overkill, Killing Frenzy, og Annual og hvis man ser bort fra VidM Annual så gider jeg sgu ikke spille online mere hehe så boost er sgu velkommen her


1) ikke nogen der spiller det længere?!?
der er over 500K online hver dag!


2) Selvom man kan så mod'er jeg da heller ikke spil for at få 100% i gamerpoint-completion



1a) Det siger han ikke. Dér taler han generelt. Halo er self. ikke indbefattet i netop denne kategori.

2a) Ligegyldig sammenligning.
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Indlægaf Burnie.dk » 1. sep 2010 11:29

jeg vil anbefale dig at spille 'swords' i FFA. Der fik jeg både steppin' razor, og flere overkills.
Når du slasher med sværdet, så brug aldrig 'charge'-angrebet, med mindre du angriber en uopmærksom fjende. Brug derfor altid 'bash' slaget med sværdet i nærkamp, og tryk på bashknappen som en sindssyg - så får du dem!
Håber det kan hjælpe!
Burnie.dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1151
By: Aarhus C


Næste

Tilbage til Halo

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster