Xboxlife forum

hvorfor HALO?

Alt om Bungie's populære Halo univers.

hvorfor HALO?

Indlægaf ELScrappy » 15. dec 2009 21:41

Hello all.

Ikke for at skabe "røre i andedammen" men hvorfor spiller du halo og hvilken halo spiller du 1, 2, 3....? og hvad spiller du når du spiller MP?

har kigget lidt på tuben men kan ikke se det helt store i selve halo og synes det virker lidt svært at finde rundt i hvad der bliver spillet mest når det gælder halo serien :)
ELScrappy
Niveau 4
 
Indlæg: 538
By: 6200 Aabenraa


Indlægaf fessor.p » 15. dec 2009 21:57

Spiller dem alle! Vil klare campaign i Halo 2 når somhelst! Halo 3 er det bedste multiplayer spil i min mening, da der er masser af forskellige modes, og altid masser online :D
Billede
fessor.p
Niveau 5
 
Indlæg: 1254


Indlægaf maagaard90 » 15. dec 2009 22:07

Jeg spiller Halo3 multiplayer-delen, og det er klart det spil, som jeg har spillet flest timer sammenlagt. Hvis man lige vil tage en hurtig spiller inden man skal til at sove, så er det perfekt, men man kan også spille det en hel aften med gutterne.

Og nej, det er langt fra kompliceret. Der er bare blevet lavet en masse taktiker og sådan af nogle fanatikere, men det skal du ikke tænke på. Det er bare ren og skær underholdning, hvis du spørger mig :)
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Indlægaf MR eg HALOman » 15. dec 2009 22:30

maagaard90 skrev:Hvis man lige vil tage en hurtig spiller inden man skal til at sove


Nogen ting bør man holde for sig selv maagaard..
MR eg HALOman
Niveau 5
 
Indlæg: 1131


Indlægaf SealFox » 15. dec 2009 22:34

Har Spillet alle helo spil bare ikke det nye ODST,
OG har kun spillet singleplayer delen da jeg synes historien er overdrevet fed, multiplayer delen har ikke sagt mig noget overhovede,
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Indlægaf Halorocks » 15. dec 2009 22:51

Singleplayer-delen er fed i alle spillene, men jeg synes ODST's Campaign var den bedste... Multiplayer er Halo 3 et must og det er super hyggeligt med nogle gutter :D
Billede
Halorocks
Niveau 6
 
Indlæg: 1358


Indlægaf Syro_Str0m » 16. dec 2009 00:47

Halo 3 ODST campain, skal snart igang med firefight :D

Halo 3 MP disken man får med ODST :D mega fedt og bruge 10 minutter på at jorde en lone wolf bane igennem og se om man kan komme på top 3 :b


Skal snart igang med Halo 3 Campain igen den syntes jeg aligevel er pænt meget bedre end ODST, lidt for flad i forhold til :(
Billede
Syro_Str0m
Niveau 7
 
Indlæg: 2679


Indlægaf maagaard90 » 20. dec 2009 13:56

Syro_Str0m skrev:Skal snart igang med Halo 3 Campain igen den syntes jeg aligevel er pænt meget bedre end ODST, lidt for flad i forhold til :(


Sjovt du siger det, for jeg havde det helt omvendt. Jeg kunne næsten ikke lade min controller ligge sidste jul, da jeg havde fået fat i Halo 3.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Indlægaf MR eg HALOman » 20. dec 2009 14:42

maagaard90 skrev:
Syro_Str0m skrev:Skal snart igang med Halo 3 Campain igen den syntes jeg aligevel er pænt meget bedre end ODST, lidt for flad i forhold til :(


Sjovt du siger det, for jeg havde det helt omvendt. Jeg kunne næsten ikke lade min controller ligge sidste jul, da jeg havde fået fat i Halo 3.


Fail igen maagaard..
MR eg HALOman
Niveau 5
 
Indlæg: 1131


Indlægaf Spankey103 » 20. dec 2009 15:42

maagaard90 skrev:Jeg spiller Halo3 multiplayer-delen, og det er klart det spil, som jeg har spillet flest timer sammenlagt. Hvis man lige vil tage en hurtig spiller inden man skal til at sove, så er det perfekt, men man kan også spille det en hel aften med gutterne.

Og nej, det er langt fra kompliceret. Der er bare blevet lavet en masse taktiker og sådan af nogle fanatikere, men det skal du ikke tænke på. Det er bare ren og skær underholdning, hvis du spørger mig :)


tihihihiihihih
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Indlægaf maagaard90 » 20. dec 2009 19:02

Og ja, jeg var klar over mit første indlæg kunne misforstås, men det andet med controlleren. Man kan jo også bare søge efter dem, hvis man har lyst til det.

Let's go on-topic.

El Scrappy. Har du fået dig erhvervet Halo3?
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Indlægaf donandersen » 20. dec 2009 19:10

Undskyld for Off Topic, men maagaard, det er alt for nice sagt, det med at tage en spiller :b

On Topic: Det perfekte er at købe ODST, synes jeg. Du får en billig, god campaign + Halo 3 MP med alle maps. Efter min mening er det klart de 250 kr. værd. Hvis spillet så fanger dig, kan du jo altid købe de tidligere Halo spil, så du også kan spille deres campaign (som er fantastisk).
Billede
donandersen
Niveau 4
 
Indlæg: 591


Indlægaf ELScrappy » 20. dec 2009 20:51

Hello all.

Tak for respons :)

Har ikke fået HALO endnu, venter lige og ser hvad der sker her D. 24/12-09 :) får jeg ikke odst der køber jeg det sikkert her til D. 1 :=)
Setup:
xbox Elite Controller, Samsung LC27HG70QQUXEN (med HDR), XBOX ONE X, TB Elite Pro, AKRacing stol.
ELScrappy
Niveau 4
 
Indlæg: 538
By: 6200 Aabenraa


Indlægaf Ceecar » 20. dec 2009 21:06

Hvis du ikke har Halo endnu kan du godt komme af sted ud at hente det. NU

Det er bare sådan et spil man skal have derhjemme. :D Men hvis du får det så kan vi spille lidt :D

Jeg add'er dig lige til XBL
Billede
Ceecar
Niveau 0
 
Indlæg: 48


Indlægaf Burnie.dk » 29. dec 2009 23:14

Der er ikke noget spil, der ligner Halo. Det er unikt på mange forskellige måder. Der er plads til mange mangfoldige spillestile og taktikker. Det viser sig i de atypiske våben, power-ups, gamemodes og baner.
Der er bare et eller andet ved Halo, som kan give mig et kick, som hverken MW2 eller noget andet spil kan give mig online. Man oplever flere fede WTF-moments i halo, end man eksempelvis gør i MW2 (synes jeg). De fede øjeblikke er nok et produkt af de mange førnævnte ting :)
Dertil skader det bestemt ikke at universet, historien og singleplayer-delen også er forrygende.

Alt i alt det bedste multiplayer-spil jeg nogensinde har prøvet :)
Burnie.dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1151
By: Aarhus C


Næste

Tilbage til Halo

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster