Xboxlife forum

Halo 3 ODST, var det, dét?

Alt om Bungie's populære Halo univers.

Halo 3 ODST, var det, dét?

Indlægaf ziichau » 6. nov 2009 23:45

Nu er det ved at være et par uger siden Halo 3 ODST udkom. Så synes i det levede op til hvad i havde forventet?

Personligt må jeg indrømme jeg er blevet skuffet. Hvis ikke det var for de 3 nye maps så havde det været næsten komplet spild af penge.

Campaignen var udmærket og kan nok spilles igennem et par gange, men det er vel så det. Så er der firefight. Jeg synes sgu det var en ... ja ikke fail, men heller ikke langt fra. Synes det bliver for kedeligt, og det mangler bestemt matchmaking. Har spillet det 4-5 gange og så blev jeg træt af det, og har siden hen ikke sat det i konsollen.

Så hvad synes i?
ziichau
Niveau 2
 
Indlæg: 161


Indlægaf Martin1988 » 7. nov 2009 07:01

Jeg må indrømme at jeg kun har spillet mit i 10 minutter eller lign, men blev så skuffet over at jeg ikke synes det har "Halo" oplevelsen. Synes det hele er meget anderledes, mangler bare min Master Chief :cry:
Men skal jeg give det en chance eller skal lortet bare smides i skuffen? :)
Martin1988
Niveau 4
 
Indlæg: 579


Indlægaf sir.auron88 » 7. nov 2009 11:39

Martin1988 skrev:Men skal jeg give det en chance eller skal lortet bare smides i skuffen? :)


Jeg forstår hvad du mener, men hæng på og det kommer ;) Især sidste del af spillet belønner dig.

Ærlig talt var ODST velt et spændende projekt. Ikke selve spillet, men mere den reklame kampagne der fulgte i kølvandet (reklamen der mere end bedre fortalte, at vi sagtens kan få en halo film). Synes spillet var okay, enkelte gange fremragende, men intet i forhold til 3'eren.
sir.auron88
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Indlægaf Competa » 7. nov 2009 12:03

Jeg er en KÆMPE fan af Halo serien, og Halo 3: ODST var altså bedre en Halo 3's campaign. Det var mere action fyldt med meget mere variation. Jeg har ikke fortrudt købet.
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Indlægaf MR eg HALOman » 7. nov 2009 13:14

Det eneste der efterhånden er fedt ved Halo serien er de Hype-Trailers der udkommer før release...

Er helt sikker på Treyarch eller Activision (hvem helvede der nu har lavet Modern Warfare 2) rammer rigtigt med deres nye release her på tirsdag...

by by Halo.
MR eg HALOman
Niveau 5
 
Indlæg: 1131


Indlægaf Too Nizzle » 7. nov 2009 13:18

Ja jeg synes også at Halo højest er middelmødige FPS spil som bliver hypet til resten.
Too Nizzle
Niveau 5
 
Indlæg: 877
By: Høje Tåstrup


Indlægaf Halorocks » 7. nov 2009 13:46

Jeg blev bestemt ikke skuffet... Det er et fedt spil, men selvfølgelig har den ikke en chance mod Halo 3. Næsten ingen spil har en chance mod Halo 3. Campaign synes jeg er virkelig fedt, har spillet 3-4 gange på legendary. Firefight er rimlig fedt, men jeg kunne godt tænke mig flere baner som "Lost Platoon".
Billede
Halorocks
Niveau 6
 
Indlæg: 1358


Indlægaf S-turner » 7. nov 2009 14:00

synters ODST var alt hvad jeg havde forventet!,
for det er jo bare en ekstra campain til halo 3. med firefight (med desværre manglende machmaking) og 3 nye maps..

syntes alt i alt det var rigelig godt (:
S-turner
Niveau 2
 
Indlæg: 101



Tilbage til Halo

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster