Xboxlife forum

halo reach ??

Alt om Bungie's populære Halo univers.

Indlægaf CaptainKicker » 5. nov 2009 21:40

Halo: REach billeder "leaked" på nettet.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=378966
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf TerrificFalcon » 5. nov 2009 21:43

Og bang, så gik deres servere så ned...
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf Halorocks » 5. nov 2009 21:47

Ved ikke lige om jeg tror på det... Den der billede af en needler/carbine våben ting ser sweet ud... Tænk at kunne skyde needlers med carbine præcision :D
Billede
Halorocks
Niveau 6
 
Indlæg: 1358


Indlægaf Raider » 5. nov 2009 21:51

Det ser vildt ud. Dårlige screens, men jeg fornemmer allerede nu, lidt konkurrence overfor Killzone 2-grafikken.
Raider
Niveau 7
 
Indlæg: 2413


Indlægaf Nasty Beaver » 5. nov 2009 21:55

Ser godt nok underligt ud. Jeg er ikke ligefrem imponeret.
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf kofoed » 5. nov 2009 22:08

Raider skrev:Det ser vildt ud. Dårlige screens, men jeg fornemmer allerede nu, lidt konkurrence overfor Killzone 2-grafikken.


Må sige at jeg næste sikker på at Halo: Reach ikke bliver et vildt folt spil når det komme til grafik, Bungie har ikke rigtig været kendt for super grafik, men don't get me wrong, synes da ODST ser godt ud, det samme med Halo 3 da det udkom, men ikke sådan man tænker WOW!

Dog kommer gameplay altid lang tid foran grafik imo, bare grafikken er god (som jeg synes den har været i andre Halo spil), så er jeg glad.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf Competa » 5. nov 2009 22:25

Fuck, hvor ser det mærkeligt ud :S
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Indlægaf Halorocks » 5. nov 2009 22:25

kofoed skrev:Dog kommer gameplay altid lang tid foran grafik imo, bare grafikken er god (som jeg synes den har været i andre Halo spil), så er jeg glad.


Helt enig. Hvad kan man gøre med grafik uden godt gameplay?
Billede
Halorocks
Niveau 6
 
Indlæg: 1358


Indlægaf SteffaRRRn » 5. nov 2009 22:29

synes nu bare vi skal vente til de udgiver nogen screen officiel ;)
SteffaRRRn
Niveau 6
 
Indlæg: 1576

Brugeravatar

Indlægaf Spankey103 » 5. nov 2009 22:35

SteffaRRRn skrev:synes nu bare vi skal vente til de udgiver nogen screen officiel ;)


What he said
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Indlægaf BayBasher » 6. nov 2009 10:26

Glæder mig vildt meget til beta'en :D
Billede
BayBasher
Niveau 2
 
Indlæg: 177


Indlægaf Too Nizzle » 6. nov 2009 11:02

ser også lidt frem tid det. Men er det meningen at der skulle være ne kode i ODST eller lignende fordi jeg kan ikke finde noget?
Det kan vel ikke bare være disken fordi så ville man vel bare kunne låne det ud til alle men kendte og så ville de også have Betaen. Når men til den tid vil man jo nok finde ud af det.
Too Nizzle
Niveau 5
 
Indlæg: 877
By: Høje Tåstrup


Indlægaf Playkid » 6. nov 2009 14:56

Too Nizzle skrev:ser også lidt frem tid det. Men er det meningen at der skulle være ne kode i ODST eller lignende fordi jeg kan ikke finde noget?
Det kan vel ikke bare være disken fordi så ville man vel bare kunne låne det ud til alle men kendte og så ville de også have Betaen. Når men til den tid vil man jo nok finde ud af det.

Det bliver unlocket på disken, ligesom Halo 3 betaen blev på Crackdown-disken.

Selvfølgelig vil du kunne låne disken ud, men det er jo kun den der har disken som har adgang til spillet.
Playkid
 


Foregående

Tilbage til Halo

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster