Xboxlife forum

Halo Reach tråden

Alt om Bungie's populære Halo univers.

Indlægaf MR eg HALOman » 6. jun 2009 09:56

Den der carbine er da med..
Hvorfor er BR'en så ikke?

I don't get it..
MR eg HALOman
Niveau 5
 
Indlæg: 1131


Indlægaf MopStyle » 6. jun 2009 09:57

Bruger ODST'er i Halo 3 ikke BR? Ellers har jeg set forkert..

Synes da godt de kunne have smidt den ind.
MopStyle
Niveau 7
 
Indlæg: 2129


Indlægaf Maroti DK » 6. jun 2009 10:06

Min holdning er at Bungie ved hvad de har gang i.
Kan være at BR ikke fungerede med spillet. Jeg går heller ikke udfra at AR er med, da spillet er mere stealth end vi er vand til... Det skal nok gå alt sammen, det er jeg sikker på! :D
Maroti DK
Niveau 5
 
Indlæg: 965
By: Aarhus C


Indlægaf Halorocks » 6. jun 2009 17:33

Playkid skrev:
MR eg HALOman skrev:Den er med 100%

Q. I just checked the Field Guide and I don't see a Battle Rifle. What gives?

A. Halo 3: ODST’s campaign and Firefight modes don’t feature the Battle Rifle. I’d tell you to blame Luke, but don’t worry, once you get your hands on the automag, you’ll forget all about your precious BR. And of course the traditional Halo 3 multiplayer, which you’ll remember from earlier in our conversation, is found on the second disc packed in with Halo 3: ODST, doesn’t make a single feature change to Halo 3’s multiplayer. If you want to four-shot some scrubs, you’re only ever a disc swap away.

http://www.bungie.net/News/content.aspx ... =BWU060509



Det er jeg ik rigtig glad for at høre, men jeg har heller ik prøvet den nye SMG endnu (:
Billede
Halorocks
Niveau 6
 
Indlæg: 1358


Indlægaf Noga » 6. jun 2009 17:47

Maroti DK skrev:Min holdning er at Bungie ved hvad de har gang i.
Kan være at BR ikke fungerede med spillet. Jeg går heller ikke udfra at AR er med, da spillet er mere stealth end vi er vand til... Det skal nok gå alt sammen, det er jeg sikker på! :D


Jeg tror nu at AR er med:

Billede
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Indlægaf Maroti DK » 6. jun 2009 17:49

Noga skrev:
Maroti DK skrev:Min holdning er at Bungie ved hvad de har gang i.
Kan være at BR ikke fungerede med spillet. Jeg går heller ikke udfra at AR er med, da spillet er mere stealth end vi er vand til... Det skal nok gå alt sammen, det er jeg sikker på! :D


Jeg tror nu at AR er med:

Billede


Hov! Ja, det er den sørme også :D Troede jeg ikke, hehe.
Maroti DK
Niveau 5
 
Indlæg: 965
By: Aarhus C


Indlægaf Spankey103 » 7. jun 2009 07:05

I Bungie's Weekly Update er der dette spørgsmål:


Q. My cousin told me that Halo: Reach is a squad-based tactical MMO featuring all kinds of ridiculous stuff that I shouldn't believe. Is he a liar?

A. Halo: Reach will be a First Person Shooter. You will shoot stuff from a first person perspective. It will be awesome.


Så Reach bliver altså FPS :)
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Indlægaf MopStyle » 7. jun 2009 08:30

Spankey103 skrev:I Bungie's Weekly Update er der dette spørgsmål:


Q. My cousin told me that Halo: Reach is a squad-based tactical MMO featuring all kinds of ridiculous stuff that I shouldn't believe. Is he a liar?

A. Halo: Reach will be a First Person Shooter. You will shoot stuff from a first person perspective. It will be awesome.


Så Reach bliver altså FPS :)

Det ved vi jo også De kan finde ud af, så det skal nok blive godt.

Ikke at et 3rd person spil ikke ville blive godt, men jeg vil sige at Halo universet lader til at fungere fint i 1st person :)
MopStyle
Niveau 7
 
Indlæg: 2129


Indlægaf Competa » 7. jun 2009 19:27

Playkid skrev:
MR eg HALOman skrev:Den er med 100%

Q. I just checked the Field Guide and I don't see a Battle Rifle. What gives?

A. Halo 3: ODST’s campaign and Firefight modes don’t feature the Battle Rifle. I’d tell you to blame Luke, but don’t worry, once you get your hands on the automag, you’ll forget all about your precious BR. And of course the traditional Halo 3 multiplayer, which you’ll remember from earlier in our conversation, is found on the second disc packed in with Halo 3: ODST, doesn’t make a single feature change to Halo 3’s multiplayer. If you want to four-shot some scrubs, you’re only ever a disc swap away.

http://www.bungie.net/News/content.aspx ... =BWU060509


Først fjernede de Beta tripminen, og nu fjerne de BR'n fra deres Halo spil... Hvad fanden blir' det næste mon?
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Indlægaf Ink129 » 7. jun 2009 22:35

Arh, at de fjerner et våben fra spillet, er ikke det værste der kunne ske, folkens.

Jeg elskede godt nok BR i Halo 2 og 3, men så vil jeg da hellere, at de fokuserer på nogle nye våben i ODST fremfor, at de genbruger alle våbnene fra de forrige spil.

Bungie har ikke skuffet mig endnu, og jeg vælger da også at være optimistisk her og tro, at de nok ved, hvad de laver. Et spil står eller falder ikke på grund af en eventuel udeladelse af et enkelt våben eller to. :wink:
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Indlægaf NimaAKaJoJo » 8. jun 2009 02:52

xXFaxeXx skrev:Først fjernede de Beta tripminen, og nu fjerne de BR'n fra deres Halo spil... Hvad fanden blir' det næste mon?


har de fjernet muligheden for at prøve en beta af Reach i ODST spillet?
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Indlægaf Spankey103 » 8. jun 2009 07:57

NimaAKaJoJo skrev:
xXFaxeXx skrev:Først fjernede de Beta tripminen, og nu fjerne de BR'n fra deres Halo spil... Hvad fanden blir' det næste mon?


har de fjernet muligheden for at prøve en beta af Reach i ODST spillet?


Nej dude, tripminen er det der equipment man kan kaste.
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Indlægaf dbbuu » 8. jun 2009 11:36

Har de fjernet den fra ODST?
[URL=https://www.playfire.com/dbbuu][IMG]http://gamercards.playfire.com/_/xbox/455056/0/default.png[/IMG][/URL][URL=https://www.playfire.com/]Xbox Gamercards[/URL]
If you have five dollars and Chuck Norris has five dollars, Chuck Norris has more money than you.
dbbuu
Niveau 7
 
Indlæg: 2043
By: Herning


Indlægaf Dirty Harry » 8. jun 2009 12:26

FFS, læs nu hvad der bliver skrevet.

Der bliver sagt at de fjernede den TRIP MINE der var i HALO 3 BETA fra HALO 3

Vi ved endnu ikke hvilket equipment der er i ODST udover Bobble Shield.
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Indlægaf NimaAKaJoJo » 8. jun 2009 14:09

Spankey# Når okay, tak dude.


Dirty Harry# Sorry. Vi ikke alle så perfekte, som dig. ;)
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


ForegåendeNæste

Tilbage til Halo

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster