Xboxlife forum

Ligger Halo2 i dødvande?

Alt om Bungie's populære Halo univers.

Ligger Halo2 i dødvande?

Ja.
22
40%
Nej.
12
22%
Måske lidt.
13
24%
Aldrig i livet!!! Der er bare ingen der gider at spille med dig!!
8
15%
 
Afgivne stemmer : 55

Ligger Halo2 i dødvande?

Indlægaf Svendborg DK » 2. sep 2005 20:38

Jeg stikker lige en føler ud igen, for at se jeres mening.
Synes nemlig selv at der har været lidt stille her de sidste par dage.
Svendborg DK
Niveau 4
 
Indlæg: 404


Indlægaf L1 Solid » 3. sep 2005 09:24

Efterhånden er der ikke særligt mange der spiller Halo 2... Iforhold til hvad der har været... Men der er skam stadigt også mange der spiller Halo 2, specielt custom games, hvilket jeg også så småt er blevet fan af... Søgerer du folk at spille i mod, i costum games, kan du prøve sites som www.mlgpro.com og Eurohalo.com
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf Svendborg DK » 3. sep 2005 12:10

Jeg er nu stadig fan af matchmaking. Vil gerne se nogle resultater af mine spil.
Men jeg kan godt mærke at det er blevet lidt småt med mennesker der spiller matchmaking. Møder tit de samme mennesker.
Trist..
Men spil har det jo med at blive kedelige..
Svendborg DK
Niveau 4
 
Indlæg: 404


Indlægaf Devel One » 3. sep 2005 13:38

jeg har ikke spillet halo 2 så meget på det sidste men det er på grund af at jeg købte 7 nye xbox spil inden for en uge,

og ventede også på de nye baner skulle blive gratis men regner med at købe mappack'en når den falder i pris

selv om jeg har hentet de nye baner over xbox-live det er jo et samler objekt og har lige købt et sourround anlæg til min xbox så nu lyder halo lang bedre og de gir også en fordel at man kan høre hvor folk skyder fra
Homer:"Ooooooh, they have the internet on computers now!"
Devel One
Niveau 4
 
Indlæg: 744


Indlægaf Devel One » 3. sep 2005 13:42

jeg spiller også mere matchmaking, da de på min friend liste ikke er så meget på når jeg spiller,

men jeg bliver aldrig træt af halo men holder engang i mellem en lille pause fra det ellers ville man blive det
Homer:"Ooooooh, they have the internet on computers now!"
Devel One
Niveau 4
 
Indlæg: 744


Indlægaf L1 Solid » 3. sep 2005 17:38

Svendborg DK skrev:Jeg er nu stadig fan af matchmaking. Vil gerne se nogle resultater af mine spil.
Men jeg kan godt mærke at det er blevet lidt småt med mennesker der spiller matchmaking. Møder tit de samme mennesker.
Trist..
Men spil har det jo med at blive kedelige..


Du får skam også resultater af dine spil i custom games, STORE resultater, du får dem bare ikke i form af et lille tal ude i siden. Du får dem i at du hurtigt bliver skarpere, snedigere, hurtigere og mere præcis...
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf Playkid » 3. sep 2005 18:07

Der er desuden stadigt omkring 300.000-400.000 unikke spillere, hver dag på Halo 2.
Så det ville være forkert at sige Halo 2 ligger i dødevande.

Jeg er mere eller mindre stoppet med at spille seriøst, og derfor spiller jeg det lidt mindre, også fordi der er kommet nogle nye spil der skal prøves. Jeg kan heller ikke sige jeg glæder mig meget til de nye baner kommer i matchmaking.

At blive domineret på Relic fordi det andet hold har begge snipere, er ikke sjovt.
Playkid
 


Indlægaf Svendborg DK » 3. sep 2005 19:28

Guardians: Det er rigtig nok. Men synes bare at matchmaking virker mere seriøst. Men jeg har heller ikke prøvet at spille et seriøst costum game endnu.
Det ender altid i pjat.
Svendborg DK
Niveau 4
 
Indlæg: 404


Indlægaf ReVaN » 3. sep 2005 19:53

det ka du da ikke mene Svendborg... Naughty naut er da vildt seriøst... :^o
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf Playkid » 4. sep 2005 00:44

Svendborg DK skrev:Guardians: Det er rigtig nok. Men synes bare at matchmaking virker mere seriøst. Men jeg har heller ikke prøvet at spille et seriøst costum game endnu.
Det ender altid i pjat.


Det er kun fordi du har et useriøst party, eller useriøse spillere.
Erfarne mlg spillere får mange gode spil hver dag, endda udfordrende.
Det er det gode ved MLG, mere balancerede gamemodes og masser af spil hvis det er det man vil.
Playkid
 


Indlægaf L1 Solid » 4. sep 2005 12:03

Ja, når du venter på et spil i Matchmaking, går der gerne 5-10 min., hvis ikke længere...

Spiller du seriøse custom games, får du hele tiden kampe, uden nogen vente tid overhovdet!
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf Playkid » 4. sep 2005 13:37

Nogle gange har man behov for at slagte Noobs ;)

Mit behov er vist i den store ende.

Nu er jeg selvfølgelig også blev nr.1 i Team Slayer iflg. Bungie's stats.
Så noob nedslagtning er efterhånden svært at undgå.

Stats 1

Stats 2
Playkid
 


Indlægaf HunkyDory » 4. sep 2005 13:53

jeg har altid syntes det var halv kedeligt, men jeg har heller ikke live, så jeg spiller kun singleplayer og split screen
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Playkid » 4. sep 2005 15:34

Så har du jo slet ikke spillet Halo 2.
Playkid
 


Indlægaf Svendborg DK » 4. sep 2005 16:58

Nu står der jo level 19 der på listen Playkid. Du har vel bare været hurtigt ude med riven efter statsne blev nulstillet.

Hanibal: Du kan ikke mene du ikke har live. halo er som skabt til live.
Du aner ikke hvad du går glip af.
Halo er kedeligt hvis du ikke har live.
Svendborg DK
Niveau 4
 
Indlæg: 404


Næste

Tilbage til Halo

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster