Xboxlife forum

Nye baner - Hvad synes i om dem?

Alt om Bungie's populære Halo univers.

Nye baner - Hvad synes i om dem?

Indlægaf L1 Solid » 14. jul 2005 08:10

Ja... Nu er de 5 nye baner saa udkommet... (Terminal, Relic, Backwash, Gemini og Elongation)

Jeg har endnu ikke faaet proevet dem, da jeg lige nu sidder paa et hotel i Italien...

Saa var det jeg taenkte paa hvad folk syntes om dem...

Saa vaer saa venlig lige at del jeres opinion med os andre.
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf lala2 » 14. jul 2005 11:07

Jeg syntes de er sjove på den måde de er lavet på :D
lala2
Niveau 3
 
Indlæg: 257

Brugeravatar

Indlægaf L1 Solid » 14. jul 2005 17:22

Okay... Sjove?

Lidt mere info? Godt balanceret, gode spawn lokationer og li.?
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf Playkid » 14. jul 2005 17:57

Som altid, Bungie regler sux0r på de fleste.

Har ikke fået spillet så meget preview, og gider næsten heller ikke skrive så meget. Vi snakkes jo ved i morgen ;)

Men de virker gode, men jeg bryder mig ikke om backwash og ingen granater.
Playkid
 


Indlægaf Mr Alean Smith » 16. jul 2005 00:40

Er det nogle gratis baner? Eller ? Har ikke fået min xbox tændt i snart 2-3 mdr ;)..
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." - Kristian Wilson, Nintendo Inc. 1989
Mr Alean Smith
Niveau 4
 
Indlæg: 643


Indlægaf DNS_DK » 16. jul 2005 08:59

nej først gratis d. 30 august.. jeg gider ikke hente dem, da halo 2 sucks .. hehe men det er jo bare min mening :)
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993


Indlægaf Devel One » 16. jul 2005 13:48

jeg synes stadig halo 2 er fed, venter dog med at hente de nye baner til de bliver gratis da jeg ikke har så meget tid til at spille de næste par uger og tænker også på at købe den dvd med banerne på,

men alle de snydere på xbox-live i halo 2 ødelægger oplevelsen endel, så det er ikke så godt som da det udkom sidste år, men noget af det værste er når folk dræber sine egne team medlemmer eller sig selv med vilje, for ikke så længe siden var jeg på et fire mand hold og de tre andre kendte hinanden og de dræbte sig selv hele tiden med vilje og da de så begyndte at dræbe mig sig smed jeg dem ud da det var en officel kamp og det ville gå ud over min level så da jeg havde gjordt det så var jeg ca 10 kill i minus på grund af de tre men da kampen var slut var jeg under ti kill fra at havde vundet over det andet hold, men de tre på mit hold sagde at de prøvede at få deres level ned og at det var der for at de dræbte sig selv de var vist ca 27-30 i levels men det var sku træls at det skulle gå ud over mig

men ud over det så synes jeg stadig at det er værd at spille når man kommer på et godt team selv om man ikke vinder så længe det er en godt kamp til stregen
Homer:"Ooooooh, they have the internet on computers now!"
Devel One
Niveau 4
 
Indlæg: 744


Indlægaf Stoffer » 16. jul 2005 14:12

DNS_DK skrev:nej først gratis d. 30 august.. jeg gider ikke hente dem, da halo 2 sucks .. hehe men det er jo bare min mening :)


Endelig en der synes det spil sucks :D

;)
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Indlægaf L1 Solid » 16. jul 2005 16:52

Jeg har nu haft banerne i lidt over 24 timer, og jeg ved ikke helt hvad jeg skal mene om dem...

Terminal er helt sikker fed i Single Flag og Assault, men suxx0r til gengæld totalt i TSlayer...

Relic bliver nærmest med det samme ens hade bane... Hele banen er bygget op om 2 snipere, hvilket gør at kampen nærmest bliver afgjort i løbet af det første minut... Det er Burial Mounds om igen, bare værre.... Det eneste man kan holde ud at spille det i er 1 Flag, men det er også slemt...

Backwash virker okay, dog mangler der kraftigt lang distance våben, men det tågede, mørke terrain, giver en godt muligheder for at ligge på lur efter modstanderen, og bare vente på at de kommer forbi...

Gemini virker også virkelig slem, det er mest af alt bare et stort kaos, uden nogle form for organisering... Som Zarfax sagde første gang vi spillede den: "Det imponerer mig virkelig at Bungie har kunne lave en bane der var så dårlig!"

Elongation har jeg ikke rigtig nogen mening om i nu, da jeg ikke har spillet den nok....
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf rasmus » 16. jul 2005 22:59

har ikke været på oxboxlife siden påskeferien nu... men hvis jeg begynder at spille meget igen kommer jeg helt sikker og spiller halo2
Billede
rasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 346


Indlægaf Chanozi » 20. jul 2005 04:58

Devel One skrev:men alle de snydere på xbox-live i halo 2 ødelægger oplevelsen endel, så det er ikke så godt som da det udkom sidste år, men noget af det værste er når folk dræber sine egne team medlemmer eller sig selv med vilje.


Du skal lige huske på at medmindre du spiller Rumble/FFA, så er Halo et hold spil. Du får mest ud af at spille med 3 andre du kender, istedet for at joine random parties.
Custom games er også gode til at træne dit hold's teamwork.
Det med cheaters er blevet fixet en gang, men nu hedder problemet hacking. Dette problem bliver løst om ca 1-1,5 uge.
Oplevelsen i forbindelse med spillet er bestemt ikke blevet ringere end da det kom ud, tværtimod.
Det er det ringe Community omkring spillet der forringer oplevelsen.


DNS_DK skrev:nej først gratis d. 30 august.. jeg gider ikke hente dem, da halo 2 sucks .. hehe men det er jo bare min mening


På hvilke grundlag bygger din mening egentligt på?!
Chanozi
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf Okotta » 23. jul 2005 00:58

The Guardians skrev:Jeg har nu haft banerne i lidt over 24 timer, og jeg ved ikke helt hvad jeg skal mene om dem...

Terminal er helt sikker fed i Single Flag og Assault, men suxx0r til gengæld totalt i TSlayer...


Terminal er glimrende underholdning i TS.


The Guardians skrev:Relic bliver nærmest med det samme ens hade bane... Hele banen er bygget op om 2 snipere, hvilket gør at kampen nærmest bliver afgjort i løbet af det første minut... Det er Burial Mounds om igen, bare værre.... Det eneste man kan holde ud at spille det i er 1 Flag, men det er også slemt...


Det du skriver om Relic er simpelthen ikke sandt. Alle de gange jeg har spillet på den, så har det ikke handlet om snipere der afgører kampene. Personligt har jeg ikke engang gidet bruge sniper taktikker på Relic.


The Guardians skrev:Gemini virker også virkelig slem, det er mest af alt bare et stort kaos, uden nogle form for organisering... Som Zarfax sagde første gang vi spillede den: "Det imponerer mig virkelig at Bungie har kunne lave en bane der var så dårlig!"


Gemini kan være kaotisk hvis der er for mange spillere på banen. 8-10 mand og man har nogle forrygende kampe.

The Guardians skrev:Elongation har jeg ikke rigtig nogen mening om i nu, da jeg ikke har spillet den nok....


Elongation er ligeledes en god bane, hvis der ikke er for mange spillere på den. Rigtig sjovt i Team Slayer.

Noget tyder på, at du / I nærmest ikke har spillet på de nye baner.
Okotta
 
Indlæg: 1506


Indlægaf DNS_DK » 23. jul 2005 03:12

Chanozi skrev:
DNS_DK skrev:nej først gratis d. 30 august.. jeg gider ikke hente dem, da halo 2 sucks .. hehe men det er jo bare min mening


På hvilke grundlag bygger din mening egentligt på?!


Jeg bryder mig ikke om spillet længere da spillet er blevet UFATTELIGT ensformigt og det er ikke sjovt mere... Desuden synes jeg Halo 1 var MEGET bedre hvad angår ens shield og våben, I halo 2 har man simpelthen for meget shield og det efter min mening, virker virkelig langtrukkendt at skyde en person... MANGE baner har det med at man bare skal have fat i 3 våben måske 4 så som: Energi Sword, Shotgun, Sniper og Rocket.. hvis det ene hold har alle disse, har de så godt som vundet... Det gælder faktisk ikke kun nogle baner, det er bare generelt at våbnene er lavet alt for dårligt i sammensætning af at man næsten ingen chance har hvis det andet hold har alle de gode våben.. Vil dog sige at det eneste posetive er graffikken, lyden, singleplay og når man spiller en game mode som slayer hvor der f.eks kun er snipere eller rockets, for det er nemlig fair for alle... :D håber det hjalp på din efterspørgsel til mit grundlag :)
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993


Indlægaf Chanozi » 23. jul 2005 08:16

Okotta skrev:
The Guardians skrev:Jeg har nu haft banerne i lidt over 24 timer, og jeg ved ikke helt hvad jeg skal mene om dem...

Terminal er helt sikker fed i Single Flag og Assault, men suxx0r til gengæld totalt i TSlayer...


Terminal er glimrende underholdning i TS.


Det fungerer overraskende godt i de modes "Guardians" nævner (efter Bungie regler utroligt nok), men atter en gang har vi samme problem i TS som altid; den er meget ubalanceret. Her skal der som minimum være BR start, for at den ikke låses af det ene hold.

Okotta skrev:
The Guardians skrev:Relic bliver nærmest med det samme ens hade bane... Hele banen er bygget op om 2 snipere, hvilket gør at kampen nærmest bliver afgjort i løbet af det første minut... Det er Burial Mounds om igen, bare værre.... Det eneste man kan holde ud at spille det i er 1 Flag, men det er også slemt...


Det du skriver om Relic er simpelthen ikke sandt. Alle de gange jeg har spillet på den, så har det ikke handlet om snipere der afgører kampene. Personligt har jeg ikke engang gidet bruge sniper taktikker på Relic.


Jeg kan kun give "Guardians" ret; sniper=kontrol
Hvis dette ikke er tilfældet for alle, må dette skyldes niveauet det spilles på...:idea:

Okotta skrev:
The Guardians skrev:Gemini virker også virkelig slem, det er mest af alt bare et stort kaos, uden nogle form for organisering... Som Zarfax sagde første gang vi spillede den: "Det imponerer mig virkelig at Bungie har kunne lave en bane der var så dårlig!"


Gemini kan være kaotisk hvis der er for mange spillere på banen. 8-10 mand og man har nogle forrygende kampe.


Gemini må simpelthen være bikset sammen med kun et formål; Rumble Pit plus Fiesta. Den er kaotisk, ret ubalanceret samt bygget op på en måde som ikke giver nogen form flydende gameplay. Den er camper's paradise! Jeg har samme tankegang ang. Gemini som Zarfax.

Okotta skrev:
The Guardians skrev:Elongation har jeg ikke rigtig nogen mening om i nu, da jeg ikke har spillet den nok....


Elongation er ligeledes en god bane, hvis der ikke er for mange spillere på den. Rigtig sjovt i Team Slayer.


Se det her må være DLC pakke 2' stjerne! Den var ret fed i Halo, men Halo 2 versionen er suveræn!
S/TS samt Multi Flag fungerer rigtig godt på Elongation.

Okotta skrev:Noget tyder på, at du / I nærmest ikke har spillet på de nye baner.


Bemærk lige hvad "Guardians" skriver i sit indlæg som grundlag for hans "bedømmelse" af pakken!
Well hele pakken er nu blevet spillet mange mange gange af "Guardians" samt undertegnet, opfattelsen er meget tæt på stadig at være den samme.


Backwash
Jeg er ikke sikker på hvad jeg skal mene om Backwash.
Jeg er vild med idéen samt designet, men den fungerer ikke med den setup Bungie har i deres gametype's...og ingen start nade's wtf!?
Det jeg synes fungerer bedst på Backwash, er Rumble Oddball...*lmao*


Men generelt for de fleste dvs egentligt alle baner, er at de spilles helt klart bedst efter MLG regler/setup ->
Major League Gaming



DNS_DK skrev:Jeg bryder mig ikke om spillet længere da spillet er blevet UFATTELIGT ensformigt og det er ikke sjovt mere... Desuden synes jeg Halo 1 var MEGET bedre hvad angår ens shield og våben, I halo 2 har man simpelthen for meget shield og det efter min mening, virker virkelig langtrukkendt at skyde en person... MANGE baner har det med at man bare skal have fat i 3 våben måske 4 så som: Energi Sword, Shotgun, Sniper og Rocket.. hvis det ene hold har alle disse, har de så godt som vundet... Det gælder faktisk ikke kun nogle baner, det er bare generelt at våbnene er lavet alt for dårligt i sammensætning af at man næsten ingen chance har hvis det andet hold har alle de gode våben.. Vil dog sige at det eneste posetive er graffikken, lyden, singleplay og når man spiller en game mode som slayer hvor der f.eks kun er snipere eller rockets, for det er nemlig fair for alle... håber det hjalp på din efterspørgsel til mit grundlag


Ja tak, men jeg kan ikke forstå hvordan man "allerede" kan være træt af Halo 2/synes det er ensformigt.
Jeg kan ikke lige komme på 2 sessions det virkede bare en smule ens.
Specielt MLG regler/setup får ens kampe til at ligge i tankerne som rigtige gode kampe, og ikke som kampe der er ens.
Hmm shields... Jeg fortrækker nu klart den måde ens shield virker på i 2'ern. Jeg synes det giver en bedre oplevelse, at man bliver belønnet ved at ens shield lades helt op efter man har overlevet en kamp mod en eller flere.
Ja nemlig, Bungie setup gør jo lige præcis at man kan låse det andet hold, hvilket betyder de reelt set er ude af kampen...
Ved at spille MLG undgår med dette, da man altid starter med en BR samt ikke har radar i hold spil.
BR start gør samtidigt at man altid har mulighed for at være med i spillet, hele tiden!
..ehm det var vidst én til "Bat'man" /kig "Guardians" hehe
Chanozi
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf L1 Solid » 23. jul 2005 10:55

Det er egentligt meget sødt... Okotta påstår at vi næsten ikke har spillet de nye baner, selvom han selv har spillet dem knap 20 gange, og jeg har spillet dem 60 gange... I mit tilfælde er der kun talt Matchmade games...

Hvem der så har lært mest om banerne kan i jo slev bedømme... En person der spiller spillet en sjælden gang i mellem, og så udtaler sig som om han var ekspert på området... Eller en af DK's førende Halo 2 spillere, der muligvis snart skal til Singapore for at spille verdens mesterskab i double team;)
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Næste

Tilbage til Halo

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster