Xboxlife forum

Nye levelsystem Vs. gammelt levelsystem?

Alt om Bungie's populære Halo univers.

Indlægaf MiLuA » 7. jun 2005 22:32

Det er utrolig nemt at stige med det nye level system..
Jeg har netop lavet nye account, og allerede efter dag 2, var jeg level 21 i Team Slayer.. Før man virkelig kan regnes for god, vil jeg mene man skal et godt stykke over 25, og endda 30..
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf L1 Solid » 8. jun 2005 15:00

Well... Spil Team Skirmish, og du skal nok få modstand mod en level 25'er...
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf Cointreau » 10. jun 2005 23:12

Milua skrev:Det er utrolig nemt at stige med det nye level system..
Jeg har netop lavet nye account, og allerede efter dag 2, var jeg level 21 i Team Slayer.. Før man virkelig kan regnes for god, vil jeg mene man skal et godt stykke over 25, og endda 30..

Tja, det kan godt taenkes, uanset hvad er dem jeg betegner som ganske gedigne spillere nu enten kun et enkelt level over mig eller lidt under, men det er jo kun positivt for mig for saa maa jeg jo vaere blevet bedre :)
Men ellers har du da helt ret, hvis man skal op blandt den bedste 5-del skal man jo nok lige stige et par levels endnu :)
Cointreau
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Cointreau » 10. jun 2005 23:14

Til Milua

Du var ogsaa level 16 i det gamle system mens jeg var level 11 saavidt jeg husker og du er level 21 nu mens jeg er level 20, det maa jo vitterligt tyde paa at jeg har avanceret :D
Cointreau
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf MiLuA » 11. jun 2005 00:17

Nej Cointreau.. Du er ikke helt opdateret..

Med min nye account er jeg level 23 og med min gamle MiluA DK var jeg level 25 på et tidspunkt..
Så jeg er steget 9 levels ligesom dig på mit gamle Gamertag.. Regner snart med at komme højere op med min nye..
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf Cointreau » 12. jun 2005 21:43

Milua skrev:Nej Cointreau.. Du er ikke helt opdateret..

Med min nye account er jeg level 23 og med min gamle MiluA DK var jeg level 25 på et tidspunkt..
Så jeg er steget 9 levels ligesom dig på mit gamle Gamertag.. Regner snart med at komme højere op med min nye..

Ja, du der level 23 nu mens jeg er level 20, det er 3 levels forskel, foer var det 5! (11-16) saa jeg vil stadig mene jeg er blevet bedre, 5 levels i det gamle system er betydeligt mere end 5 levels i det nye system da det er spredt mere ud nu.
Cointreau, aka "Coin" i Halo 2 på XBL :)
Cointreau
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Cointreau » 12. jun 2005 21:45

Hvilken bruger benytter du egentlig paa XBL nu Milua, >Milua< eller >aka Milua DK<???
Cointreau, aka "Coin" i Halo 2 på XBL :)
Cointreau
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf MiLuA » 12. jun 2005 22:40

Ja.. Kan da ikke sige du ikke er blevet bedre.. Men 8 ud af 10 danskere er jo også over level 20 nu, så man skal ikke ligge så meget i det.. Som sagt var jeg level 25 på den gamle MiluA DK, men den bruger jeg ikke længere.
I øvrigt, hvis jeg spillede rigtig intens Team Slayer, med et fast hold, kunne jeg også godt arbejde mig op i level 26-27 stykker mindst... Er det ikke i BTB du er højest i?

I øvrigt er det aKaMiluA DK jeg vil bruge fremover.. Kun MiluA DK vil særlige lejligheder..
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf L1 Solid » 13. jun 2005 10:32

Well... Så vidt jeg kan se er du kun level 23 i Team Slayer, her taler jeg om din Milua DK profil...
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf MiLuA » 13. jun 2005 10:52

Ja som jeg nævnte tidligere, har jeg været level 25 med den account.
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf L1 Solid » 13. jun 2005 12:12

Du skriver det nu mere som om at du stadigt er level 25 på din anden account... Det er jo en kendsgerning at du er faldet...
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf MiLuA » 13. jun 2005 13:32

I et tidligere indlæg skriver jeg at jeg var level 25 på et tidspunkt, hvis du kigger lidt højere op på siden.. Og ja, det er en kendsgerning jeg er faldet...
Og i det indlæg, du måske tænker på, skriver jeg at jeg VAR level 25.. Men det kan godt misforståes. Dog er det ikke forkert at skrive det sådan..
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf Chanozi » 20. jul 2005 05:23

Hvis man skal være på et "pænt" niveau i TS efter det nye rank system, må 35 nok være minimum.
Men jo det er ikke helt lige til at regne ud, det nye rank system.
På mit faste BTB hold skal vi et stykke over 27 før vi (måske) får jævnligt god modstand. Før ændringen af rank systemet, skete det ved ca lidt over 16. Men vores BTB hold er ogz blevet meget bedre siden den gang.
En anden ting der ogz spiller ind, er at ret mange spil er "tabt" til cheaters.
Chanozi
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Foregående

Tilbage til Halo

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster