Xboxlife forum

Halo 2 - Reklamer

Alt om Bungie's populære Halo univers.

Halo 2 - Reklamer

Indlægaf Lanto Calrisian » 4. nov 2004 19:46

Er der overhovdet nogen der har set en eneste reklame i tv eller på busserne eller i aviserne. :?:

Undre mig lidt da vi jo er meget tæt på udgivelsesdatoen, og de skulle da være mærkeligt hvis Microsoft ikke gør et stort nummer ud af Halo 2's release. :?
Lanto Calrisian
Niveau 4
 
Indlæg: 555


Indlægaf Sp4 » 4. nov 2004 19:52

Der plejer aldrig at være de helt store reklamer i Danmark over et spil..
Who I'd like to meet:
God! I have serious questions about his marketing profile and choice of music in his so called "houses"!!
Sp4
Niveau 6
 
Indlæg: 1544


Indlægaf Stoffer » 4. nov 2004 20:08

jeg har heller ik set en eneste.. desværre.. hvis jeg så en tog jeg et billede hehe!
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Indlægaf Fnord » 4. nov 2004 20:56

I Kalenderne som vi fik udleveret på min handelsskole er der i allesammen mange reklamer for halo 2, cirka hver anden uge eller sådan noget og den 9. november er helt grøn med et X som baggrund, men det er selvfølgelig ikke noget der kommer ud til alle
Fnord
 


Indlægaf Playkid » 4. nov 2004 21:30

Desværre ikke.
Jeg har set en slags papstander af Master Chief i udstillingsvinduet af Fona.
Den vil jeg prøve at snuppe efter 11 november:)
Playkid
 


Indlægaf SPLINT » 4. nov 2004 21:38

Jeg tror der vil komme noget, men ved det ikke helt.

Jeg kender en som arbejder inde hos Microsoft, som allerede nu har en kopi af halo2 og som har også skaffet en gratis kopi til mig, men han fik en mail fra USA at han ikke måtte sende den endnu pga. noget reklame halløjsa... så det kunne godt tyde på at der vil komme noget, men er ikke sikker :?
SPLINT
Niveau 1
 
Indlæg: 69


Indlægaf SPLINT » 4. nov 2004 21:43

Er det bare mig eller... har man ikke glemt at sætte forums uret en time tilbage til vintertid :wink:
SPLINT
Niveau 1
 
Indlæg: 69


Indlægaf Chanozi » 5. nov 2004 08:32

Off-topic, men setup'en af forummet er ogz lidt forkert el noget; DK er GMT+1...


:: Chanozi
Chanozi
Niveau 4
 
Indlæg: 340



Tilbage til Halo

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster