Xboxlife forum

Verden når Halo 2 kommer!

Alt om Bungie's populære Halo univers.

Verden når Halo 2 kommer!

Indlægaf Stoffer » 4. nov 2004 16:35

Hvad tror i sker når Halo 2 udkommer?

jeg tror at hele verden bliver øde og man kan høre alt musikken og eksplosionerne fra Halo 2 når/hvis man går uden for døren.. hele jorden vil være næsten stille.... og man kan høre alle dem der spiller på lives råb om nåde og "dø alle covenants" ... eller "æd plasma svin" eller noget i den stil...
Og måske vil xboxlife blive overrendt af folk der vil lave klaner og spille kampe.. eller oss vil forummet ligge øde hen (som ingen af os selvfølgelig håber)

Hvordan tror i det vil blive?
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Indlægaf PsykopatGamer » 4. nov 2004 16:46

Jeg tror også verden vil ligge stille !! men bare ikke inde på mit værelse!!! Tv'et helt op på max volume, og så kører det der ud af!!
Pizzabudene får det også travlt, fordi ingen har tid til at lave mad!!!:D
Et sted mere hvor der ikke er stille, er på bungie studio'et!!! de er nok igang med nye maps til Live ovs.

Offtopic: UHHHAAAA der er kun en uge!!!!:D
PsykopatGamer
Niveau 3
 
Indlæg: 289

Brugeravatar

Indlægaf Naemi » 4. nov 2004 17:24

Folk vil gå ud på gaden og surmule, fordi jeg har banket hver og en til lirekassemand over Xbox-Live.
Naemi
Niveau 4
 
Indlæg: 482


Indlægaf lala2 » 4. nov 2004 18:00

Jeg tror at verden er den samme, men der er nok mange man kan høre fra nogle huse der råber Halo2.
lala2
Niveau 3
 
Indlæg: 257

Brugeravatar

Indlægaf FAETTER BR DK » 4. nov 2004 18:38

Jeg tror at skolerne bliver lidt tomme :lol: , og dem der ikke har xbox vil stå i kø for at køben en xbox, en kontroller, xboxlive, og HALO 2 \:D/ . Jeg tror også postdanmark kommer på overarbejde, pakkeposten vil de blive nød til at køre ud i lastbiler. :!: :!: :!:
XBOXLIFE STYRER FOR VILDT :D!!!!!!!!!!
FAETTER BR DK
Niveau 0
 
Indlæg: 15


Indlægaf Stoffer » 4. nov 2004 18:40

jeg er i hvert fald "syg" den dag :D
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357



Tilbage til Halo

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster