Xboxlife forum

The official "Halo 2" Topic!

Alt om Bungie's populære Halo univers.

Skal du have Halo 2?

Ja, jeg har en Special Edition pre ordered!
33
59%
Ja, jeg skal have den normale udgave!
16
29%
Nej, jeg skal ikke have Halo 2!
2
4%
Har ikke besluttet mig endnu!
5
9%
 
Afgivne stemmer : 56

Indlægaf BladeZ » 11. nov 2004 16:49

er halo2 Noget værd uden xbox live?
When Darkness Falls, We are Reborn!
BladeZ
Niveau 4
 
Indlæg: 590


Indlægaf Zelion » 11. nov 2004 16:52

Synes jeg. Feks multiplayer, det bliver hvist er hvist mega nice :D
Simpson...Homer Simpson, he is the greytest guy in histori. Froom town in springfield and he is about to hit a tree.
Zelion
Niveau 5
 
Indlæg: 929


Indlægaf Zikor4 » 11. nov 2004 19:43

BladeZ skrev:er halo2 Noget værd uden xbox live?


Hvis du ikke har XBC eller mulighed for at få det, så mister du en stor del af spillet, multiplayer er SÅÅÅ fedt, og det kører kanon godt på XBC, bedere end noget andet spil, næsten lige så godt som på live, hvis ikke ligeså godt.

Halo 2 har en meget underlig historie, og det er svært at følge med, osv. men det er bestemt et spil som man bare SKAL eje, hvis man er til FPS spil. Personligt er jeg kun lidt skuffet over singleplayer, men resten det er top notch!
Zikor4
Niveau 4
 
Indlæg: 336

Brugeravatar

Indlægaf Zikor4 » 11. nov 2004 19:47

GK skrev:Din egen fejl Zikor4, forstår ikke at folk sætter så store forventninger til spil :?

Og prøv at tænk på den positive måde så kan det være du i sidste ende kan acceptere singleplayer delen og slutningen :)


Det var ikke spillet jeg satte store forventninger til som sådan, gameplayet og alt andet en historien syntes jeg er super fedt og lever op til forventningerne, et af de fedeste Xbox spil nogensinde, som jeg har spillet! Det er bare historien, i singleplayer campaign, som irritere mig noget så grusomt, du finder nok ud af hvorfor, hvis du spiller det. Da man i 2'eren har ventet på svar osv. på de store spørgsmål der blev stillet i 1'eren.

Lad mig sige det sådan, at der er ENDNU! flere spørgsmål i 2'eren, så det bliver MEGET spændende at se hvad der sker næste gang, hvis der bliver en næste gang...

Men spil spillet, kom herind og hvis du så kan fortælle mig at historien ikke irritere dig bare en lille smule, ja så..

Som Halo fanboy, er historien, efter min mening, elendig! Men det jo kun min mening...
Zikor4
Niveau 4
 
Indlæg: 336

Brugeravatar

Indlægaf Anastacio » 11. nov 2004 20:34

Jeg har så spillet Halo2, men mangler stadig at gennemføre :)

Håber dog Bungie afslutter det hele med en 3'er :)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Rechain » 12. nov 2004 09:53

Det er et fedt spil ;)
Har også selv en Limited Edition, som jeg hentede igår (kl. 10:00 i ebgames)

Har ikke prøvet LIVE endnu, først iaften...
Og udover de små skønhedsfejl der er i spillet, så er det mega fedt :D

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf BladeZ » 13. nov 2004 16:29

Har Spillet Singleplayer i cirka 3timer og har klaret 7 Levels Kan kun sige det spil er Genialt

Elsker det Nu Glæde rjeg Mig bare til Live :D
When Darkness Falls, We are Reborn!
BladeZ
Niveau 4
 
Indlæg: 590


Foregående

Tilbage til Halo

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster