Xboxlife forum

Halo 2 Singleplayer / Multiplayer

Alt om Bungie's populære Halo univers.

Hvad glæder i jer mest til i Halo 2

Singleplayer
15
56%
Multiplayer
12
44%
 
Afgivne stemmer : 27

Indlægaf Lanto Calrisian » 21. okt 2004 18:35

Jeg syntes osse det kunne være fedt PEET, med en masse bots mod human players (10-20 stk.) på nogen dertil special lavet baner. Måske skulle der så være nogen mål man skulle opnå ligesom i singleplayer delen.

En ny form for Co.op/multiplayer. :D
Lanto Calrisian
Niveau 4
 
Indlæg: 555


Indlægaf Peet » 21. okt 2004 19:21

Ny er den ikke ;) det er set før i det originale Unreal Tournament, for eksempel. Det var genialt..

Det går mig bare på, at det er så let for dem, og så er det ikke med.. fordi DE ikke synes det er tilfredsstillende..!
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Indlægaf Playkid » 21. okt 2004 19:41

Fnord skrev:Det der info kan efter min mening også godt tolkes som en online-match mellem spiller der er Spartans og mod andre der er Elites( det vil sige Covenant).


Det kan det så ikke.

Billede

Teksten nævner marines
Disse er ikke med i multiplayer, derfor snakkes der om campaign.

Billede

Bemærk et OR i teksten.
Der bliver ikke snakket om deathmatch.

Det eneste der kan diskuteres er om dem der har stablet informationen på benene ved hvad de snakker om.
Playkid
 


Indlægaf Valkyrie » 22. okt 2004 15:41

Jeg har ikke stemt i denne poll fordi jeg ikke mener at man kan sætte det op sådan.

For mig er single player oplevelsen enormt vigtigt, laver universet, giver en god historie, giver nogen fede baner...

og multiplayeren er ligesom replay value stedet, hvor man kan fortsætte og være konkurencepræget mod andre:)

Derfor er de lige vigtige, og burde ikke sammenlignes!

-Val
Valkyrie
Niveau 4
 
Indlæg: 686

Brugeravatar

Foregående

Tilbage til Halo

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster