Xboxlife forum

Halo 2 Singleplayer / Multiplayer

Alt om Bungie's populære Halo univers.

Hvad glæder i jer mest til i Halo 2

Singleplayer
15
56%
Multiplayer
12
44%
 
Afgivne stemmer : 27

Indlægaf Minihippo » 20. okt 2004 18:46

Bungei har skrevet at 4 i coop ikke er med i halo 2(ikke som splitscreen, ved ikke om online), men 4 spillere på splitscreen i multiplayer maps.
MINIHIPPO
Minihippo
Niveau 2
 
Indlæg: 187


Indlægaf Lanto Calrisian » 20. okt 2004 19:27

Har lige set en helt ny trailer til Halo 2 trailer, forsatan da det er ubskriveligt det bliver det bedste spil nogensinde.

Doom 3, Half life 2, GTA : San Andreas og alle i andre kan ligeså godt lige jer ned og dø. :)

PS : Mange spoilers......Så tænk jer godt om.
Lanto Calrisian
Niveau 4
 
Indlæg: 555


Indlægaf Lanto Calrisian » 20. okt 2004 19:32

Den har lige ligget under nyheder, men nu er den væk igen, sur røv. :twisted:
Lanto Calrisian
Niveau 4
 
Indlæg: 555


Indlægaf Zikor4 » 20. okt 2004 19:56

Singleplayer helt klart, glæder mig til at se hvad der sker med Master Chief osv. har heller ikke Xbox Live, så min multiplayer bliver begrænset til XBC. Ikke altid det kører superfedt :P

Men helt klart single. Er dog ikke ½ så hyped som jeg var ang. Halo 1, ved ikke helt hvorfor, men må ærligt indrømme jeg ikke har fulgt alt for meget med i Halo 2, forsøger også at holde spoiler matriale så meget udenfor som muligt...
Zikor4
Niveau 4
 
Indlæg: 336

Brugeravatar

Indlægaf Stoffer » 20. okt 2004 20:16

det gør jeg osss. har næsten ikk læst noget om det, bar for ike at få for meget at vide.. har godt nok alle trailers fra bungie.net, meeeen
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Indlægaf Fnord » 20. okt 2004 20:23

Glæder mig lige meget til begge to, men alligevel med en lille overvægt til SP for 1'eren var så fed i det og man hører jo at historien skulle være endnu federe end i 1'eren
Fnord
 


Indlægaf Playkid » 20. okt 2004 20:28

Minihippo skrev:Bungei har skrevet at 4 i coop ikke er med i halo 2(ikke som splitscreen, ved ikke om online), men 4 spillere på splitscreen i multiplayer maps.


Det er helt korrekt. Der er ikke mulighed for 4 player co-op af nogen art. Bungie begrundede simpelthen dette med at det ville være for let, og ikke sjovt.
Så kan man så argumentere for og imod dette.

Der vil være 4 player splitscreen over live.
Playkid
 


Indlægaf Stoffer » 20. okt 2004 20:37

Ja du har ret i at det ikk ville være ligeså djovt... personligt synes jeg max. 2 spillere i co-op..
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Indlægaf Playkid » 21. okt 2004 06:36

Jeg håber for gudsskyld at system link co-op også er med.
Folk med fy fy versionen siger både at den ikke er med, mens andre siger den er.
Playkid
 


Indlægaf Zikor4 » 21. okt 2004 13:42

PS2 Playkid, skal du ikke regne med den er..
Zikor4
Niveau 4
 
Indlæg: 336

Brugeravatar

Indlægaf Playkid » 21. okt 2004 15:30

Jeg vil vente og se, lige nu er jeg ret sikker på den er. Har selv en teori om det.

Forresten har nogen set dette:
http://www.xbox.com/en-AU/default.htm

Citat:

You and your marines are surrounded by aliens.
Do you:

A) Retreat and wait for help?

B) Get a friend to help you via Xbox Live.


www.halo2.co.au står der (The game --> Halo 2 on Xbox Live):

HALO 2 ON XBOX LIVE

Enlist your friends or other wannabe Master Chiefs from across the globe to join you in the fight against the Covenant. Join Forces to tackle the aliens or battle with each other in a mutl-player death match. With Xbox Live you'll always find a worthy adversary or ally, no matter where they are in the world.


Det lyder da som online co-op.

Så hvorfor i alverden skulle System Link co-op ikke være med?
Der er selvfølgelig en mulighed for at MS eller nogle andre har kludret med informationerne.

Bare lige for at supplere med billeder for de dovnes skyld ;)

Billede

Billede
Playkid
 


Indlægaf Fnord » 21. okt 2004 16:28

Det der info kan efter min mening også godt tolkes som en online-match mellem spiller der er Spartans og mod andre der er Elites( det vil sige Covenant).
Fnord
 


Indlægaf Peet » 21. okt 2004 17:11

Jeg synes det er vold nedtur at de ikke har taget bots med! Det er da ikke særligt svært bare at give os muligheden for det!! Eeej hvor blev jeg gal da jeg læste det... pleeeeease lad det være en uddateret FAQ med forkerte svar..

Online co-op lyder meget lækkert.. :P Men mest af alt glæder jeg mig til de store MP-slag, så det har jeg stemt.
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Indlægaf L1 Solid » 21. okt 2004 17:30

De skrev jo at de ikke tog bots med, fordi det ikke gav nogen tilfridstillende oplevelse at dræbe dem...
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf Peet » 21. okt 2004 18:25

De kan jo lære at tale for sig selv! =P hvad hvis jeg synes det ku være fedt med 3 mates at nakke bots med alle mulige slags våben?? det ville jo ikke være nogen sag for dem.. det kunne de sagtens have gjort.
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Halo

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster