Xboxlife forum

Halo 2 Singleplayer / Multiplayer

Alt om Bungie's populære Halo univers.

Hvad glæder i jer mest til i Halo 2

Singleplayer
15
56%
Multiplayer
12
44%
 
Afgivne stemmer : 27

Halo 2 Singleplayer / Multiplayer

Indlægaf Lanto Calrisian » 20. okt 2004 16:38

Ser klart mest frem til singleplayerdelen.

Halo er det spil jeg har haft den største oplevelse med hvad handling, spænding og overraskelser angår, jeg levede mig totalt ind i Halo universet sammen med Masterchief og Cortana.

Glæder mig såfølgelig osse til at tæske eller få tæsk af jer andre i multiplayer, selvom jeg havde håbet at de havde udnyttet online delen bedre, Fks. hvis man kunne være 10-20 spillere i en stor kamp mod computer styret Covenant's hvor der samtidig var handling og mål ligesom i singleplayer.

Men glæder mig nu alligevel osse helt vildt til multplayer delen.

Ses den 11. November. :D
Lanto Calrisian
Niveau 4
 
Indlæg: 555


Indlægaf Zelion » 20. okt 2004 16:42

ser frem til multiplayer delen så jeg har stemdt på det. :)
Simpson...Homer Simpson, he is the greytest guy in histori. Froom town in springfield and he is about to hit a tree.
Zelion
Niveau 5
 
Indlæg: 929


Indlægaf Stoffer » 20. okt 2004 16:44

ser helt klart mest frem til at spille co-op med min nabo, men oss til at nakke jer alle på LIVE hehe... jeg stemte på single muhahahaaaa!!
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Indlægaf Playkid » 20. okt 2004 16:45

Single player helt klart. Det er historien jeg har langt den største interesseret for.

Den skulle være blevet meget bedre i Halo 2, hvor vi også slipper for baner som Library.

Multiplayer er lidt add on, men klart fedt. Endelig har vi forhåbenligt muligheden for at spille Halo 2 i Blood Gulch uden lag og uden besvær.

Den MP du tænker på Neo, er godt nok ikke lige hvad jeg havde håbet på:)

Jeg tror 16 spillere er mere end rigeligt. Banerne i gamle Halo føltes ikke store nok til 16 spillere.
Playkid
 


Indlægaf L1 Solid » 20. okt 2004 16:55

SP, af samme grunde som jer andre...
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf Playkid » 20. okt 2004 16:56

Jeg beder stadigt for online co-op [-o<
Playkid
 


Indlægaf Minihippo » 20. okt 2004 17:01

helt klart singleplayeren.

Der er coop med.
MINIHIPPO
Minihippo
Niveau 2
 
Indlæg: 187


Indlægaf Lanto Calrisian » 20. okt 2004 17:07

Så vidt jeg ved er der da ingen tvivl om at der kommer Co-op i Halo 2.

PS2 Playkid angående MP ku du ikke forstille dig at det var ligesom det angreb der er på stranden (ka ikke lige huske hvad banen hedder, men du kender den helt sikkert) hvor der render 20 soldater rundt og kæmper mod Covenant's. Det kunne da være skide skægt hvis de alle var mennesker og man så skulle arbejde sammen for at komme vidre i historien.
Lanto Calrisian
Niveau 4
 
Indlæg: 555


Indlægaf L1 Solid » 20. okt 2004 17:11

Altså en anden form for co-op...
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf Lanto Calrisian » 20. okt 2004 17:12

Tror faktisk at vi kommer til at se sådanne Co-op/multiplayer baner som tidligere nævnt i halo 3.

PS : Ved godt at Bungie har sagt at der ikke kommer flere, meeen såfølgelig gør der det når de er færdige med det nye spil som de skal begynde på, Ved endnu ikke noget om dette spil endnu.

Dette er desværre rent spekulation.... endnu :wink:
Lanto Calrisian
Niveau 4
 
Indlæg: 555


Indlægaf Lanto Calrisian » 20. okt 2004 17:22

Lige præsis Guardians.
Be yourself !!
Lanto Calrisian
Niveau 4
 
Indlæg: 555


Indlægaf Playkid » 20. okt 2004 17:28

Neo dk skrev:Så vidt jeg ved er der da ingen tvivl om at der kommer Co-op i Halo 2.

Nej, det er 100% sikkert hvad angår splitscreen co-op.
Men det jeg tænkte på var ONLINE co-op.

Neo dk skrev:PS2 Playkid angående MP ku du ikke forstille dig at det var ligesom det angreb der er på stranden (ka ikke lige huske hvad banen hedder, men du kender den helt sikkert) hvor der render 20 soldater rundt og kæmper mod Covenant's. Det kunne da være skide skægt hvis de alle var mennesker og man så skulle arbejde sammen for at komme vidre i historien.


Jo, men alligevel ikke helt.
Det ville sikkert være meget fedt, men har svært ved at se udfordringen i det.
Lad os bare antage der var 8 human spillere, det ville nakke fjenden noget så grusomt selvom der blev spillet på legendary.
Playkid
 


Indlægaf Lanto Calrisian » 20. okt 2004 18:25

PS2 Playkid, banerne skulle jo såfølgelig være formet så de passer til denne form for Co.op/multiplayer baner. Så ville der jo være udfordringer nok, ligesom der i singleplayer og Co.op i Halo. Ikk.
Be yourself !!
Lanto Calrisian
Niveau 4
 
Indlæg: 555


Indlægaf Lanto Calrisian » 20. okt 2004 18:32

:idea: ******VIGTIG INFORMATION******** :idea:

Er lige blevet ringet op af en af vennerne, som har fået ny information om Halo 2................De ser ud til at man kan spille 4 sammen i Co.op mode, det lyder sku da meget fedt.

+ At personen havde spillet selveste HALO 2 Og han var helt vild i varmen og havde sagt at vi havde noget at glæde os til. :D :lol:

Må indrømme at udgaven han havde prøvet var den franske version som jo desværre er leaket til nettet, hvilket jeg ellers er meget imod. :evil:

Men kunne ikke nære mig, med at give jer andre informationerne.

Nu håber jeg så selfølgelig at de er sandt. stoler ihvertfald meget på min ven.
Lanto Calrisian
Niveau 4
 
Indlæg: 555


Indlægaf Stoffer » 20. okt 2004 18:39

Viiiiildt... 4 i co-op.. godt man har et 28" TV hehe :D
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Næste

Tilbage til Halo

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster