Xboxlife forum

VÆR KLAR TIL D. 11 NOVEMBER!!!!!

Alt om Bungie's populære Halo univers.

VÆR KLAR TIL D. 11 NOVEMBER!!!!!

Indlægaf Stoffer » 19. okt 2004 17:31

11. november
Vær klar

Vi ved, at du næsten ikke kan vente til den 11. november 2004, så vi vil gerne hjælpe dig med at bruge ventetiden mere effektivt. På den måde kan du være helt klar til at komme i gang, når den glorværdige dag oprinder.

De vigtige ting


En kopi af det mest ventede spil i 2004: Halo® 2.
Et aktivt abonnement til Xbox Live™.
En venneliste, der er fyldt med potentielle modstandere og holdkammerater.
Et sammenkædet spillertag.
Et tv og et lydsystem, der kan gengive oplevelsen. LCD og Surround Sound er valgfrit, men anbefales.
Mindst en hel dag, der udelukkende er reserveret til at spille.
Forsyninger (mad, forfriskninger, toiletpapir osv.).
Men lad os tage fat på det mere specifikke …

Halo 2

Forudbestil. Forudbestil. Forudbestil. Du skal ikke løbe risikoen, at du kommer til at stå i din lokale videospilbutik uden andet end din controller i hånden. Der er to ting, du skal huske:

Limited Collector’s Edition er (næsten) et must. Vi har set det, vi har rørt det, og vi har savlet over det. Det bliver leveret i en metalæske, og det indeholder en ekstra DVD, der er fyldt med ekstramateriale.
Hvis du planlægger at afholde et Halo 2 LAN-party (der kan være op til 16 spillere), så skal du bruge én kopi pr. Xbox.
Gør dig klar til en fed oplevelse.

Xbox Live

Det er her, hvor Halo 2 virkelig kommer til sin ret. Hvis du allerede er medlem, bør du tjekke følgende ting for at sikre, at dit korstog mod Covenant ikke bliver afbrudt:

Kontroller, at dit abonnement ikke er ved at udløbe. Hvis det er ved at udløbe, skal du dobbelttjekke, at dine kreditkortoplysninger er opdateret.
Hvis du ønsker at deltage i Halo 2-turneringer og -konkurrencer, skal du sørge for at vælge, at du gerne vil modtage beskeder fra os. Dette kan du gøre i Xbox Live Menu. Se, hvordan.
Få dine venner til at tilmelde sig Xbox Live. Er der nogle af dine venner, der bare har ventet på Halo 2? Så er det med at få dem med på din venneliste.
Hvis du endnu ikke er tilmeldt Xbox Live – hvad venter du på? Du skal bruge følgende:

En bredbåndsforbindelse til internettet: Master Chief kan ikke bruge opkaldsforbindelser til noget. Se listen over udbydere.
Xbox Live Start pakke: Denne pakke indeholder dit Xbox Live-abonnement og et Xbox Communicator-headset, som du kan bruge til at tale med holdkammeraterne, så I kan planlægge en taktik for, hvordan I kan redde jorden.
Du finder en komplet manual om tilslutning til Xbox Live her.

Venner

Når du er på Xbox Live og klar til at gå i gang, så mangler du kun lige at bruge lidt tid til at pusle om vennelisten. Der er plads til 100 venner på listen, så kom i gang med at fylde den op! Når du begynder at spille på Xbox Live, får du hurtigt udvidet din vennekreds. Send en invitation til din venneliste, tilføj en talemeddelelse, og se at få øvet dig inden den store dag, hvor du skal spille med dine nye venner. Du kan også gå til forummerne på Xbox.com, hvor du kan finde andre spillere på dit eget niveau, og hvor du kan finde spillere, der har en særlig plads i deres hjerte til Halo.

Sammenkæd dit spillertag

Dit spillertag er ikke kun et navn, der skal sprede skræk blandt dem, du spiller mod. Du kan også sammenkæde det med Xbox.com. Det er nemt at gøre, og når du er klar, kan du tilmelde dig til Xbox Live-beskeder for at modtage de seneste nyheder, oplysninger om spiludgivelser og nyt indhold, der kan hentes, og du kan se din venneliste online. Du kan endda se, hvad vennerne spiller lige nu!

Opsætning

Det er jo ikke nødvendigt at sige, men Halo 2 skal helst spilles på en stor skærm, og der skal helst også skrues helt op for lyden. Dine naboer vil nok ikke elske dig for det, men hvis det er højt nok, kan du jo ikke høre, hvis de brokker sig. Du kan jo også invitere dem indenfor, så de kan se, hvad der foregår.

En fridag

Når du nu er i gang, må du hellere tage to fridage. Når dit vækkeur ringer den 12. november, har du formentlig allerede været i gang mod Covenant i de første 20 timer.
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Indlægaf Stoffer » 19. okt 2004 17:32

Forsyninger

Du kan lige så godt indse det. Der bliver ikke tid til alt for meget pjat de første par dage. Så sørg for at have handlet stort ind. Sæt dit køleskab ind ved siden af sofaen, og fyld den op med mad og drikkevarer. Du kan sikkert også finde plads til lidt snacks i stuen. Og hvis du får brug for at træde af på naturens vegne... så brug fantasien ...

Du har travlt, hvis du skal blive klar til H-dag, så du må hellere se at komme i gang!
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Indlægaf Cowrider » 19. okt 2004 17:36

Jeg bestiller en butler ;)
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf Lanto Calrisian » 19. okt 2004 17:58

Jeg har bestilt Halo 2 - Limited edition i EB Games ved Strøget. Så jeg skal sørmer til release party, forfanden hvor jeg glæder mig.

Man for vist osse udleveret en Halo 2 t-shirt og lov til at lege med Microsoft drengene.

Har sørget for at tage 2 fridage fra arbejdet sammen med en af mine venner.

Hvad butler angår, har jeg en sød kone som skal nusse om os mens vi spiller :)
Senest rettet af Lanto Calrisian 19. okt 2004 17:59, rettet i alt 1 gang.
Lanto Calrisian
Niveau 4
 
Indlæg: 555


Indlægaf Stoffer » 19. okt 2004 17:59

skide nice.... hva dag er den 11 november.. mandag tirsdag onsdag torsdag fredag lørdag eller søndag???
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Indlægaf Lanto Calrisian » 19. okt 2004 18:00

Det er en Torsdag.
Be yourself !!
Lanto Calrisian
Niveau 4
 
Indlæg: 555


Indlægaf Stoffer » 19. okt 2004 18:07

ok... BÆ det er vores længste dag... har først fri klokken 3 :( :(

HAHA pjækker bare om fredagen mUHAHAHAHAAAA
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Indlægaf Minihippo » 19. okt 2004 18:19

Jeg håbede på, at det kom senere, da jeg nu er tvunget til at gennemføre GTA: SA på 12 dage! :shock:
MINIHIPPO
Minihippo
Niveau 2
 
Indlæg: 187


Indlægaf Fire-Jolle » 19. okt 2004 18:26

Eller bare gemme det af vejen indtil du bliver træt af Halo 2 ( Hvis det er muligt.. ;) )
Billede
Fire-Jolle
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Indlægaf Minihippo » 19. okt 2004 18:27

Det er lidt noget pis, 2 vildt seje spil udkommer med 12 dages mellemrum :x
MINIHIPPO
Minihippo
Niveau 2
 
Indlæg: 187


Indlægaf Fire-Jolle » 19. okt 2004 18:29

Man kan jo bare vælge at vælge det ene af dem fra, fks. ville jeg også selv gerne game lidt Jak 3, men det tror jeg ikke jeg får til til pga. Halo 2..
Billede
Fire-Jolle
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Indlægaf Minihippo » 19. okt 2004 18:37

vælge fra :shock:

nejtak, jeg gælder mig vildt meget til dem begge!
MINIHIPPO
Minihippo
Niveau 2
 
Indlæg: 187


Indlægaf Peet » 19. okt 2004 18:49

Hehe.. nu sidder i diskuterer sådan noget, og så sidder jeg her og kæmper for at skaffe penge til Halo 2! ^^
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Indlægaf Saxe » 19. okt 2004 18:58

Haha konfirmation er en god ting :)
Kommer Jak 3 her i november? :shock: jeg sidder stadig fast i 2'eren :evil:
Officiel Halo 2 Ambassadør.. :)
Jeg tager afstand fra alle indlæg skrevet af mig
Saxe
Skribent
 
Indlæg: 598


Indlægaf Fire-Jolle » 19. okt 2004 20:57

Ja Jak 3 kommer i November ( Er jeg 99% sikker på :o ), mener faktisk at det kommer d. 9 el. 11 November altså samme dag som Halo 2..
Billede
Fire-Jolle
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Næste

Tilbage til Halo

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster