Xboxlife forum

Halo 2 - før, nu, efter

Alt om Bungie's populære Halo univers.

Indlægaf Valkyrie » 26. aug 2004 12:21

Hmm... Ang Warthogs, så er den her film; http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_halo2_mlg.wmv

MLGs 120 MB multiplayer film:o

er jeg den eneste der synes at warthogen næsten køre på skinner?

Den er slet ikke så vild og kaotisk at dreje med som den gamle?:o

tror i det er meningen? jeg syntes ellers det var fedt at slingre ind i ting med en warthog og slide ind i folk 8)

multiplayer ser fantastisk underholdende ud! jeg elsker zanzibar:-)
Valkyrie
Niveau 4
 
Indlæg: 686

Brugeravatar

Indlægaf Playkid » 26. aug 2004 12:50

Skinner...tja.
Om jeg kan lide det, kan jeg desværre ikke udtale mig om før jeg selv har prøvet at køre den:)

Har forresten skrevet en nyhed om filmen på forsiden ;)

Ghosten ser og styrer også temligt fedt.
Men lad os nu se, filmen er fra Zanzibar...en 4 måneder gammel Zanzibar.
Playkid
 


Indlægaf Valkyrie » 26. aug 2004 13:13

PS2 playkid skrev:Skinner...tja.
Om jeg kan lide det, kan jeg desværre ikke udtale mig om før jeg selv har prøvet at køre den:)

Har forresten skrevet en nyhed om filmen på forsiden ;)

Ghosten ser og styrer også temligt fedt.
Men lad os nu se, filmen er fra Zanzibar...en 4 måneder gammel Zanzibar.


I know;)

Men jeg kan bare huske... For satan, nogen af de battles man havde på blood gulch.. bare glide ind i sine teammates:p ups...:)

Playkid - Var det egentlig en skrøne med Bloody Blood Gulch aka Blood Gulch 2?:o)

gad vide om covenent elite sværdet egentlig bliver one hit kill? sådan stealth backstab?

jeg lagde også mærke til at den lille Machinegun(har glemt navnet), den hvor man have dual af... Den ikke giver meget i skade...

Jeg tror at needler bliver et fedt support våben at have i den ene hånd...

brug den ene trigger til at give dem tørt på og tage deres skjold på, også sæt nogen efterfølgende needlers efter fjenden når alt skjoldet er nede, og løb i sikkerhed, eller efter next kill:P
Valkyrie
Niveau 4
 
Indlæg: 686

Brugeravatar

Indlægaf Playkid » 26. aug 2004 14:07

PS2 playkid skrev:Skinner...tja.
Om jeg kan lide det, kan jeg desværre ikke udtale mig om før jeg selv har prøvet at køre den:)

Har forresten skrevet en nyhed om filmen på forsiden ;)

Ghosten ser og styrer også temligt fedt.
Men lad os nu se, filmen er fra Zanzibar...en 4 måneder gammel Zanzibar.


Valkyrie skrev:I know;)

Men jeg kan bare huske... For satan, nogen af de battles man havde på blood gulch.. bare glide ind i sine teammates:p ups...:)

Heh, det var så jo ikke meningen ;)
Nu har vi da heldigvis et horn og en håndbremse på hendholdsvist L og R trigger:)

Valkyrie skrev:Playkid - Var det egentlig en skrøne med Bloody Blood Gulch aka Blood Gulch 2?:o)

Har aldrig hørt om det, så det er højst sandynsligt en skrøne.
Burial Mounds er det tætteste jeg endnu har set på BG.

Valkyrie skrev:gad vide om covenent elite sværdet egentlig bliver one hit kill? sådan stealth backstab?

Det ser det ud til, uanset om det er backstab eller ej. Launch attack er i hvertfald one hit kill. Og et slag i nakken med et hvilket som helst våben, dræber også fjenden på stedet.

Valkyrie skrev:jeg lagde også mærke til at den lille Machinegun(har glemt navnet), den hvor man have dual af... Den ikke giver meget i skade...

Ej da, så skal du da lige se filmen igen. ca. 3/4 1 magazin fra en enkelt SMG fra mellem distance er nok til at dræbe en person.

Valkyrie skrev:Jeg tror at needler bliver et fedt support våben at have i den ene hånd...

Dem ser rigtigt effektiv og lækker ud, ja :)

Valkyrie skrev:brug den ene trigger til at give dem tørt på og tage deres skjold på, også sæt nogen efterfølgende needlers efter fjenden når alt skjoldet er nede, og løb i sikkerhed, eller efter next kill:P


Haha, tøsedrenge taktik ;)
Det ser ud til det bliver ret taktisk hvad man vælger. Om man løber ind i basen med 2 SMG'er, eller 1 SMG og 1 Needler, gør vist en forskel.

Det lyder også kanont når man jokker i cand, og de der broer og vindues skoder klapper sammen!
Passenger seat i Warthogen, har fået 3 persons perspektiv, som vi først har set nu, det kan jeg ikke lide, selvom det nok er mere effektivt.
Granaterne lyder godt, men jeg synes ikke plasmagranat eksplosionerne ser så fede ud igen.
Generelt synes jeg banedesignet ser fedt ud, og kampene intense. og jeg kan ikke vente med at prøve at komme op på toppen af vindmøllen :D
Playkid
 


Indlægaf Fnord » 26. aug 2004 15:56

total sejt, der hvor han bruger en granat til at få sværdet ned i stedet for at bøvle med at komme rundt i vindmøllen... og ja, jeg glæder fuldstændig vildt
Fnord
 


Indlægaf Fire-Jolle » 26. aug 2004 16:57

Det ser bare skod ud når sværdet flyver ned :P
Billede
Fire-Jolle
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Indlægaf Valkyrie » 7. sep 2004 18:37

hmm... Andre der skulle have anskaffet et nyt headset? Mit er ihvert fald knækket:(

"September 03, 2004 - Experienced communications hardware producers Plantronics have announced the GameCom Halo 2 Edition headset, designed specifically for high-intensity online play in Microsoft's hugely anticipated sequel.


The headset will of course come decorated with the Halo 2 logo, and will feature colors to match the limited-edition Halo 2 Xbox. Beyond that, however, Plantronics has added a noise-canceling mic, a contoured one-ear design, and a game-optimized speaker.

Look for the Halo 2 Edition headset to hit retailers this October for a suggested price of $49.95."
-------


Hmmm... Det lyder godt... Men 600 for et HeadsetO_o også er det uofficielt... Plantronics?....:I

Er lidt edgey med uofficiel hardware... Men ohh well...
Valkyrie
Niveau 4
 
Indlæg: 686

Brugeravatar

Indlægaf Playkid » 7. sep 2004 18:47

Ah Val, jeg ved ikke hvilken valutakurs du regner med, men jeg får det til ca. 300 kr. med kursen på amerikanske dollars i dag.

Skal da selv have det, det er kun et par dage siden det lykkedes mig at brække mit, da jeg skulle samle det op fra jorden:/

Nu bruger jeg et composite kable på en ramboagtig måde;)
Playkid
 


Indlægaf Buktu » 7. sep 2004 19:21

Det er sq stadig dyrt! ^^

Man skal virkelig være Halofreak for at betale så meget for et design og et mærke! :)

Og det normale er jo heller ikke grimt.. :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Playkid » 7. sep 2004 19:46

Lidt dyre end et orginalt.
Hvis bare kvaliteten er bedre, er det da ikke så galt.
Playkid
 


Indlægaf Fnord » 7. sep 2004 19:56

@Fire-Jolle

Enig, de kunne også godt have lavet så sværdet (og alle våbnene) kan rotere og blive påvirket af ragdoll-physics
Fnord
 


Indlægaf Playkid » 7. sep 2004 20:01

Fnord--> Jeg er skam enig med Fire-jolle, men det er et 4 måneder gammelt build, det nyeste (usete), skulle ifølge Bungie får dette til at virke "assy".

Det jeg mener, er at de nok har fikset det nu. Under alle omstændigheder får vi lov til at se det d. 11 November:)
Playkid
 


Indlægaf Valkyrie » 7. sep 2004 20:44

Jeg tror også at det er lidt overdrevet at gå op i omkring sværdets måde at rotere på;)

Det vi skal huske på at 16 mennesker der hopper rundt med Warthogs, Banshees og Rocket Launchers etc giver lag. Derfor er det naturligt i alle multiplayer spil at nogen effekter bliver taget fra.

Det kan være nogen lightning effects, eller noget i den stil for at få frameraten til at virke mere stabil og den slags.

Så længe vehicles og Character models hopper rundt, er jeg mere end tilfreds. Rag Doll effects er simpelthen så sejt;)

Giver en helt anden feeling når man dør/dræber... IMO!

:)

lol sorry playkid... jeg er en idiot til matmatik.. haha. 600:p sorry...
Valkyrie
Niveau 4
 
Indlæg: 686

Brugeravatar

Indlægaf Zikor4 » 13. okt 2004 17:05

Du skal tænke på at vi nu er på jordens atmosfære, det har de også nævnt, at styringen er meget mere spontan end før..
Zikor4
Niveau 4
 
Indlæg: 336

Brugeravatar

Foregående

Tilbage til Halo

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster