Xboxlife forum

Halo2 Aftemning

Alt om Bungie's populære Halo univers.

Hvor meget Glæder du dig til Halo2

SUPER MEGET!!
23
64%
ok Meget
6
17%
Ik så meget
7
19%
 
Afgivne stemmer : 36

Indlægaf Zelion » 8. jul 2004 10:52

flot skrevet PS2 PLAYKID :wink:
Zelion
Niveau 5
 
Indlæg: 929


Indlægaf Azbox » 8. jul 2004 18:31

Ja godt skrevet!:)

Jeg glæder mig sygt til halo 2 jeg kan bare ikke vente forsatan jeg glæder mig (super meget) til det. håber bare jeg får mit live til at virke!:) så skal der stenes ;)
Billede

Tjek lige min hjemmeside og mens du er der så opret dig lige :) http://azaiyadidk.proboards34.com/index.cgi
Azbox
Niveau 4
 
Indlæg: 709

Brugeravatar

Indlægaf Playkid » 8. jul 2004 18:59

Jeg kan bare godt lide at skrive om Halo 2:)

Sidst, skrev jeg også en lidt længere køre
http://www.xboxlife.dk/forum/viewtopic. ... 2&start=15
;)
Playkid
 


Indlægaf Hubbi » 8. jul 2004 22:08

Jeg kan godt se hvad Specialty mener med FPS spil på konsol vs. pc.Jeg kan godt li de forskellige skydespil på Xboxen,men de kommer nu mere til deres ret på pc platformen.Den store fordel konsollerne har er bil spil og kampsports spil.Min Xbox bliver mest brugt til de 2 typer spil,men Halo og Rainbow Six 3 er da også blevet spillet ind i mellem.Dog kan jeg have svært ved,at vende mig til den langsomme joypad styring med sigtet i FPS spillene til konsol.

(for meget Quake i mine yngre år har måske skadet min vurdering) :lol:
Hubbi
Niveau 2
 
Indlæg: 145

Brugeravatar

Indlægaf Playkid » 8. jul 2004 22:17

Hvis FPS'ere fortsætter i samme tiltag som Halo, så vil jeg da mene at konsoller sagtens kan erobre det markedet også.
Selvfølgelig er der mange der foretrækker det lidt hurtigere styring med mus + tastatur.

Men det er snart også den eneste fordel da + selvfølgelig bedre grafik?
Playkid
 


Indlægaf Hubbi » 8. jul 2004 23:00

PS2 playkid skrev:Hvis FPS'ere fortsætter i samme tiltag som Halo, så vil jeg da mene at konsoller sagtens kan erobre det markedet også.
Selvfølgelig er der mange der foretrækker det lidt hurtigere styring med mus + tastatur.

Men det er snart også den eneste fordel da + selvfølgelig bedre grafik?


Du har fat i det rigtige.Bedre styring,bedre grafik og op til 150 spillere online på samme server(Joint Operations).Samtidig er det gratis at spille dem online :)

Men du har også ret i,at konsollerne vil æde sig ind på det område stille og roligt (dog nok ikke det med gratis online del) :wink:
Hubbi
Niveau 2
 
Indlæg: 145

Brugeravatar

Indlægaf Playkid » 8. jul 2004 23:21

Nej, gratis. Det er jo ms vi snakker om ;)
Jeg glæder mig til at se hvordan Halo 2 bliver online, at betale lidt for en god service kan jeg godt leve med.
Playkid
 


Indlægaf Tommy » 11. jul 2004 15:32

Glæder mig ok meget, men ike noget jeg sådan går og tænker over.. Køber det når det engang udkommer, hvis jeg lige har råd.. Men det skal nu nok blive godt..
Doom3 og fable glæder jeg mig mere til
Big Fat Party Guy: He drinks, he does drugs and he fucking breaks shit!
My Little Buddy: He's small, he's crazy and he doesn't give a fuck!
Order now! Call 1-800-f*ck-you
Tommy
Niveau 6
 
Indlæg: 1311

Brugeravatar

Foregående

Tilbage til Halo

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster