Xboxlife forum

Halo2 Aftemning

Alt om Bungie's populære Halo univers.

Hvor meget Glæder du dig til Halo2

SUPER MEGET!!
23
64%
ok Meget
6
17%
Ik så meget
7
19%
 
Afgivne stemmer : 36

Halo2 Aftemning

Indlægaf lala2 » 7. jul 2004 20:51

Glæder mig sygt
lala2
Niveau 3
 
Indlæg: 257

Brugeravatar

Indlægaf Salleman » 7. jul 2004 20:54

Kan kun være enig..

Har også allerede forudbestilt spillet hos gameseek... 8)
Salleman
Niveau 4
 
Indlæg: 332


Indlægaf Preell » 7. jul 2004 20:58

Glæder mig ikke så meget.
Preell
Niveau 4
 
Indlæg: 371

Brugeravatar

Indlægaf Playkid » 7. jul 2004 21:04

Kunne ikke glæde mig mere.
Så bliver man endelig fri for XBC og computeren:)

Der skal nok blive nogle dejligt forvirrende stunder med warthog boarding :D
Senest rettet af Playkid 7. jul 2004 21:12, rettet i alt 1 gang.
Playkid
 


Indlægaf Anastacio » 7. jul 2004 21:09

Glæder mig ikke ligefrem til det.

Men det kommer nok når vi nærmer os spillets release.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Specialty » 7. jul 2004 21:15

Glæder mig sq ikke... men det er nok fordi det ikke er et spil jeg skal eje... lidt kedeligt koncept efter min mening.
Specialty
Niveau 6
 
Indlæg: 1524


Indlægaf Slane » 7. jul 2004 21:49

Tjoo... Jeg glæder mig da... Men ikke nok, til at det er værd at stemme på de 2 øverste... :?

Og det er egentlig lidt mærkeligt. For som Game Killer, så kommer det nok, når vi nærmer os en release. Og f.eks med FABLE, ja så kan jeg slet ikke finde ord, for hvor meget jeg glæder mig. Sådan var det også med MAFIA til PC og GTA: VC til PS2 i sin tid... :)
Im <(IN)> Trance !
Slane
Niveau 6
 
Indlæg: 1633

Brugeravatar

Indlægaf Thomas » 7. jul 2004 23:14

Specialty skrev:Glæder mig sq ikke... men det er nok fordi det ikke er et spil jeg skal eje... lidt kedeligt koncept efter min mening.


Du er dælme modig Specialty, hvis det var mig eller et andet alm. medlem der var kommet med den kommentar, var man straks blevet flamet ud af forummet.

Men lidt glæder man sig vel altid..
Thomas
Niveau 4
 
Indlæg: 576


Indlægaf Playkid » 7. jul 2004 23:24

Man skal da have sine egne meninger, men jeg forstår ham nu ikke:)
Playkid
 


Indlægaf Specialty » 8. jul 2004 00:12

hehe, jeg vil da se med fra sidelinien... Meeeen jeg ser nu helst FPS spil forblive på en computer med mus og keyboard...

lad os få flere bilspil/sportspil/taktik spil og alt det andet hvor et keyboard er et helvede... Jeg syntes det er her vores alles konsol skal vise hvad den kan... FPS spil er en overbefolket genre hvor nytænkning er et fremmedkoncept som ingen vil røre ved... Jeg vil hellere betragte f.eks RalliSport Challenge 2 som det bedste spil til Xbox. eller spil som Full Spektrum Warrior hvor nytænkning, lyd og koncept er ude over det ekstreme... Halo har vi set før, lad os hellere se noget nyt fra skuffen... nogle nye koncepter, noget hvor udviklerne ikke bare bygger videre på en gammel ide men skaber noget nyt og evt. en hel ny genre!

Specialty
Specialty
Niveau 6
 
Indlæg: 1524


Indlægaf Zikor4 » 8. jul 2004 01:26

Specialty: Er der noget spil, hvor du kan kapre biler, mens andre personer kører i dem? Det er da nytænkning, ihvertfald i Multiplayer! :)

Det kan slet ikke beskrives hvor meget jeg glæder mig!
Zikor4
Niveau 4
 
Indlæg: 336

Brugeravatar

Indlægaf DNS_DK » 8. jul 2004 05:12

ja undskyld men hvor mange Halo 2 topics skal vi have herinde på xboxlife.dk ???

det er lidt træls at det er det samme og det samme herinde....

synes snart at folk må til at skrive i andre halo 2 topics istedet for at oprette 1 hver.... er faktisk ved at blive godt træt af det..

vil bare lige informere jer om det... kan godt være at spillet har stor omtale men så skriv i de andre HALO 2 TOPICS :D

vh. DNS DK
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993


Indlægaf Zelion » 8. jul 2004 09:13

Huh jeg glæder mig vilst til det´, især at man kan spille inline på det :D det kommer nok til at være noget af det bedste SHIT jeg kan ikke vente :D
Simpson...Homer Simpson, he is the greytest guy in histori. Froom town in springfield and he is about to hit a tree.
Zelion
Niveau 5
 
Indlæg: 929


Indlægaf Specialty » 8. jul 2004 10:19

Zikor4: I Driv3r og GTA kunne man nappe bilerne i fart hvis du var snedig =)... Så den ide er jo taget.. Selvfølgelig bliver der tilføjet små ting som er nye, men jeg syntes disse tilføjelser er sparsomme..
Specialty
Niveau 6
 
Indlæg: 1524


Indlægaf Playkid » 8. jul 2004 10:42

Jeg ved heller ikke om det er nyskabende ting man skal lede efter i Halo 2. Det er det gode gamle gameplayer der skal bevares fra Halo, men selvfølgelig ikke uden ændringer.
Nu kan man så ikke nappe en Warthog mens den er i fart, den skal holde eller køre meget langsomt ;)

Det jeg ser frem til i Halo 2, er specielt historien. Jeg glæder mig til at udforske gennem campaing delen, og prøve alle de ting som Bungie har implementeret.
Vehicle boarding er en af disse ting, men også at skyde dropships ned, blive kørt af mine marines mens jeg selv bemander gunneren, prøve de mange nye fartøjer, bemærke hvordan lydsiden er blevet ændret samt selfshadowing.
Der er så utroligt meget man har lavet om på, og de føles garanteret helt naturligt når man prøver spillet for første gang. Alt det som de ikke nåde i Halo, bliver implementerer de i Halo 2.
CO-OP er bekræftet, det vides endnu ikke om der er online CO-OP.

Og så er der jo live, system link.
Det er jo ingen hemlighed at mp delen i Halo ikke blev gennemarbejdet, den blev lavet fordi man forventede den var der i sådan et spil.
Alligevel blev den en succes, og der findes flere hundrede servere på xbc dagligt.
Det er ikke underligt hvorfor så mange ikke kan vente på at spille Halo 2 på live.
En MP del som er gennemarbejdet, tweeket og tunet. Det geniale ved online serverene, er at hvis hosten forlader spillet, går serveren ikke ned, men en anden får kontrollen over den.
Dem som joiner slipper for den delay som opstod da de spillede Halo igennem tunnelprogrammet.
Der er mange forbedringer, og jeg er spændt på at prøve Halo 2.

Jeg håber virkelig at spillet lever op til forventningerne.
Senest rettet af Playkid 8. jul 2004 18:58, rettet i alt 1 gang.
Playkid
 


Næste

Tilbage til Halo

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster