Xboxlife forum

Saints Row Dato 29/8/06

I dette forum diskuteres udgivelsesdatoer for forskellige spil.

Indlægaf Rechain » 14. jun 2006 23:20

Desuden kommer der en demo af dét på XboxLive Marketplace d. 1 august ;)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf prowdD » 15. jun 2006 06:46

SERIØST? :D

Demo?
NICE NICE NICE NICE NICE :D
prowdD
Niveau 7
 
Indlæg: 3627


Indlægaf Rechain » 15. jun 2006 10:58

Ja, det er skam fuldstændig seriøst...læste på et andet site at THQ udgiver en demo på dét tidspunkt...der havde dog været rygter for lang tid siden, og at den sku være kommet i januar/februar, men det var vist for tidligt og den kom aldrig...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Crueltylizer » 15. jun 2006 11:03

Hehe ja ja men udgivelses datoer + Xbox Live Marketplace = Dårlig kombination.. ;)

Men anyways så synes jeg at spillet ser fed ud på nogen screens mens andre gange så ligner det en omgang 3D modellervoks.... (Se f.eks. billede 3 på side 1)

Men bliver da spændende at få fingrene i det..
Crueltylizer
Niveau 7
 
Indlæg: 3966


Indlægaf Rechain » 15. jun 2006 11:05

Crueltylizer skrev:Hehe ja ja men udgivelses datoer + Xbox Live Marketplace = Dårlig kombination.. ;)

Ja, det vil jeg da være enig i...men når de nu har sagt dét så håber jeg på dét! :D
Mere end da der gik rygter om for lang tid siden, nu er det et ½ år efter launch, og der er kommet flere demo'er, så der burde vel være en bedre chance for at det holder stik + at de udgiver selve spillet til september :P

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Valkyrie » 15. jun 2006 19:38

Jeg er mest interesseret i multiplayer aspektet. Jeg gad godt at se hvordan det fungere. Det er ret fedt at man kan nakke et tog med en bazooka. Fysikken er også ret imponerende.


Det er bare lidt træls at det køre på mere af det skide urban crap. Ghetto gangsters og hele den MTV mentalitet burde virkelig snart gå væk.
Valkyrie
Niveau 4
 
Indlæg: 686

Brugeravatar

Indlægaf Excellon » 15. jun 2006 20:46

Glæder mig også helt vildt til dette spil... Ser ret sjovt ud når man kører op bag i en anden bil med høj fart og derved flyver ud gennem foruden og hen over asfalten :)...

Jeg tror helt klart multiplayer bliver fedt deri, med "gang wars" og lignende...

Derudover skulle der være en del humor i spillet, samt masser af muligheder for customization...

Dette spil og Crackdown tror jeg bliver fede titler i GTA-stilen indtil GTA IV kommer næste år... Om de så kan måle sig med GTA IV vil vise sig, da det mildest talt kræver en del efter min mening, men i hvert fald ser det lovende ud.
Excellon
Niveau 4
 
Indlæg: 373


Indlægaf Rechain » 25. jun 2006 01:06

Så kom nyheden på XLife (forsinket, men den kom da) nu mangler dét bare at blive d. 1 agust :D

http://www.xboxlife.dk/news/2463

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf I Jub Jub I » 25. jun 2006 16:13

Fuck det bliver Fedt! :D Håber der et par motorcykler man kan hijacke! har ikke set dem endnu ... Pimp IT!!!
I Jub Jub I
Niveau 6
 
Indlæg: 1312


Indlægaf Rechain » 25. jun 2006 16:23

Lidt gammel nyhed, men alligevel :) fra Joystig.com - 12 Maj 2006

Grand Theft Auto has some serious competition. Saint's Row. But it's gonna take more than just a solid entry to dethrone the reigning champ of the inner-city sandbox. For what it's worth, Saint's Row does a lot of things better than the GTA series.

For one, destinations (missions, shops, cribs, etc.) can be selected on the map screen, upon which the on screen map will display the quickest possible (street) route to that destination -- it will auto-adjust if you go of course. Also, each mission is auto-saved at its beginning, so if you fail, you can quickly retry (or not).

Billede

The AI is smarter than in GTA too, which isn't saying much, but the (exaggerated) physics engine also trumps Rockstar's franchise's standard. We also enjoyed the ability to custom create our own character. Worth noting too, is the lack of load times upon entering a building.

However, as with GTA and its other clones, Saint's Row's combat is seriously flawed. In hand-to-hand it's wonky and reduced to button smashing, and the lack of auto-targeting can make gunplay a chore, especially when faced with a whole gang of rivals. But Saint's Row's biggest drawback is framerate. There have been marked improvements since we last saw the game just months ago, but it still chugs when more than a few vehicles or a pack of pedestrians are on screen.

Of course, the real question is if Saint's Row can rival GTA's colorful, if not stereotyped, stories and characters. In this regard, Saint's Row needs work. Upon bursting into an enemy stronghold we battled a pair of whitebread, sorority girls who were fighting alongside some gang bangin' homies. Now that's kinda wack.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf hanZen » 25. jun 2006 18:15

Hvor lang tid ekstra vil det tage før end vi ser dette spil i Danmark? efter hvad jeg kan forstå, så udkommer det den 29 august i USA!? Men det plejer jo at tage lidt længere tid før end vi ser titlerne her!?
Billede
hanZen
Niveau 7
 
Indlæg: 2889


Indlægaf Sharpshooter DK » 25. jun 2006 19:08

uhhh, jeg glæder mig!! ;o)
Sharpshooter DK
Niveau 5
 
Indlæg: 1296


Saints Row

Indlægaf Daniel Nielsen » 1. jul 2006 15:17

Der er allerede en release dato her i EU for Saints Row, for har allerede forudbestilt mit spil..!! Det udkommer d. 1 September, og demoen er sat til omkring d. 1 August d.v.s. om ca. en måned... Glæder mig HELT VILDT..!! (^_^)
Daniel Nielsen
Niveau 0
 
Indlæg: 10


Indlægaf HunkyDory » 1. jul 2006 15:29

Jeg glæder mig også meget, og i mens kan vi jo nyde lidt info om spillet og dets dress out muligheder! :)

http://xbox360.ign.com/articles/716/716304p1.html
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf yess » 1. jul 2006 18:13

det bliver en fed oplevelse :D

og noget der mangler til xboxen,og lad være med at sige at der er jo også GTA det er stadig PS2 der skabte det navn.(og PC,før det selvfølgelig,men konsol)


jeg har iøvrigt skrevet det før men gør det igen at,
der kun er en gta beater.....det er gtaIV :D :D :D

saints row ser ud til at blive en nydelse.fysik,styring,custimise og grafik ligner noget der helt klart fungerer,og gameplay......øøøøhh ja der må jeg jo vente til at jeg har spillet i boxen.

men spændt er jeg og vil klart købe det når det er der,
og håber at se jer i multiplayer...hehe
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 516


ForegåendeNæste

Tilbage til Udgivelser

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster