Xboxlife forum

Sikkerhed for Hitman til "ferien"

I dette forum diskuteres udgivelsesdatoer for forskellige spil.

Indlægaf Gozzmo » 24. maj 2006 22:33

Har fået spillet idag... I kan godt glæde jer drenge... ! :wink:
Gozzmo
Niveau 6
 
Indlæg: 1328


Indlægaf Bjarke360 » 25. maj 2006 06:58

Gozzmo skrev:Har fået spillet idag... I kan godt glæde jer drenge... ! :wink:


:shock: hvordan
Billede
Bjarke360
Niveau 2
 
Indlæg: 186


Indlægaf ThePatriot » 25. maj 2006 09:58

Hvordan kaster man mønten?
Billede
ThePatriot
Niveau 5
 
Indlæg: 1286


Indlægaf Lightyear dk » 25. maj 2006 10:10

Holder venstre pind inde.
Lightyear dk
Niveau 4
 
Indlæg: 390


Indlægaf ThePatriot » 25. maj 2006 10:24

Fandt jeg også ud af til sidst =) Hvordan bruger jeg fjenden som menneskielig skjold?
Billede
ThePatriot
Niveau 5
 
Indlæg: 1286


Indlægaf ThePatriot » 25. maj 2006 10:46

Anyone?

EDIT: Har fundet ud af det.
Billede
ThePatriot
Niveau 5
 
Indlæg: 1286


Indlægaf badehaette » 25. maj 2006 11:47

tryk A.... men demoen var lidt for.... ved ikke Ai'en var ikke perfekt
Billede
50 cent
badehaette
 
Indlæg: 2935


Indlægaf Rechain » 25. maj 2006 11:52

Det er stadig et mega nize spil og glæder mig til at modtage dét fra CoolShop :) men må dog indrømme at demo'en er utrolig kort når man tænker på den fylder over 700mb...

Men det kørte da i det mindste bedre på min 360, end min pc :D

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Gozzmo » 25. maj 2006 13:57

du bruger fjenden som skjold ved at have et våben fremme, og så gå over bag ved fjenden og trykke A.... :wink:

Ja AI'en er desværre ikke blevet meget bedre end den var i de foregående spil, hvilket er en kæmpe skuffelse, men synes alligevel at spillet er godt...

MEN er man ikke desideret fan at hitman genren, så tror jeg man vil blive skuffet for de ligner unægtelig meget de gamle spil...

Grafikken er langt bedre, og der er flere muligheder i hver bane for at opnå succes end der har været i de foregående spil... Endvidere er der kommet nye tiltag såsom f.eks. (som i nok også kan se i demoen,har ikke selv prøvet den 8-[ )
1. muligheden for at bruge menneskelige skjold
2. hand to hand combat ( i begrænset omfang må man dog sige)
3.en lidt dybere "after level" del, samt muligheden for at opgradere ens costum våben betydeligt før hver bane.

Men når det er sagt skal det også siges at det nye spil minder utroligt meget om de gamle..

AI' er som sagt stadig skuffende dårlig, og jeg HADER den måde som folk ser ud på når man skyder dem (falder jo bare til jorden som i en dårlig tegnefilm)

Folk som har spillet de gamle spil, og som har haft mange gode timer med Hitman genren, vil uden tvivl blive glad for dette spil også, men skal være forberedt på at det altså ikke er et decideret "Next Gen" game... (hva det så end betyder :lol: )

Andre, som ikke blev fanget af de gamle spil, vil heller ikke denne gang føle sig nødsaget til at blive en del af Agent 47's hektiske oplevelser :cry: :)

Personligt er jeg skuffet over at man heller ikke denne gang har formået at rette de "fejl" som allerede figurerede i første spil, men da jeg er fan af selve spillet som helhed er jeg alligevel sikker på at jeg får mange gode timer ud af Blood Money alligevel...
Indtil videre har jeg kun klaret de første 4-5 missioner (havde ikke så meget tid igår :wink: ) og der har jeg da ihvertfalde hygget mig på på trods af "mangler" som jeg havde håbet på var fikset i denne titel..

Så det jeg prøver at siger ER... hehe :wink: ... (Min personlige vurdering)
Hvis du er fan af Hitman så køb spillet og få et spil som du vil blive mindst lige så underholdt af som de foregående, men forvent ikke at alle irritationsmomenter er fjernet.

Fangede de foregående spil dig ikke, så vil det være spild at smide penge ud efter denne titel også :)


ps. kan desværre ikke røbe hvordan jeg har fået spillet så tidligt :wink:
Gozzmo
Niveau 6
 
Indlæg: 1328


Indlægaf Bummerten » 25. maj 2006 14:31

Hvor har i bestilt fra, siden i har fået det så tidligt?
Billede
Bummerten
Niveau 7
 
Indlæg: 2480


Indlægaf POWER-XBOX360 » 25. maj 2006 14:34

kører spillet flydene på 360en
POWER-XBOX360
Niveau 7
 
Indlæg: 3701

Brugeravatar

Indlægaf Rechain » 25. maj 2006 14:36

Jeg syntes det kører okay flydende efter min mening (demo) dog glæder jeg mig til at modtage spilet fra CoolShop en gang i næste uge sikkert :)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Anastacio » 25. maj 2006 14:57

Er positiv efter demoen, men punger næppe ud efter det. Overvejer det dog stadig. :?

Jeg troede du havde modtaget Blood Money Rechain? Det skrev du da til mig igår :?
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Rechain » 25. maj 2006 14:59

Anastacio --> Nej, skrev faktisk ikke at jeg havde modtaget dét ;) du spurgte om jeg havde købt dét (JA) og så spurgte du hvor (CoolShop) :P har bare ik modtaget endnu, for bestilte omkring midnat (tirsdag til onsdag) og så ka de ik nå at sende det ud...hehe...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf badehaette » 25. maj 2006 15:52

jeg køber det egentlig some "ventetid" har ikke haft nogen store øjeblikke på min 360 så jeg køber dette som ventetid indtil der kommer lidt flere interresante spil, (og så gør det jo heller ikke noget man kan få boostet sin gamerscore)! !!
Billede
50 cent
badehaette
 
Indlæg: 2935


ForegåendeNæste

Tilbage til Udgivelser

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster