Xboxlife forum

Call of duty black ops

I dette forum diskuteres udgivelsesdatoer for forskellige spil.

Call of duty black ops

Indlægaf Gameboy » 19. okt 2010 14:11

Hej.
Jeg har et problem som jeg håber i kan hjælpe mig med. Kunne godt tænke mig at vide om det nye Black ops der udkommer til November kan køre på Display Pal settings Pal-50 fordi mit fjernsyn er ikke stort/nyt nok til Pal-60. Jeg ved at nogen spil ikke kan køre Pal-50 og mener at det var det samme med Modern Warfare 2. Jeg ville blive rigtig glad hvis nogen vidste det, og ville skrive tilbage med svar. Hvis du ikke ved det, så ville jeg gerne vide om du kender et sted jeg kan få svar på mit spørgsmål.
Gameboy
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Re: Call of duty black ops

Indlægaf Danny Beyer » 19. okt 2010 14:14

http://uk.answers.yahoo.com/question/in ... 935AAnQLek

Der er andre der søger svar... men intet konkret ude. Skriv evt. til den danske distributør af spillet?
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Re: Call of duty black ops

Indlægaf Gameboy » 19. okt 2010 15:56

danske distributør Hvem??
Gameboy
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Re: Call of duty black ops

Indlægaf Hyggen76 » 19. okt 2010 15:59

Mon ikke den kan det, da de fleste fladskærms tv'er køre jo med 50 Hz eller også er de dynamiske, jeg har dog ikke stødt på et spil endnu som ikke kunne køre på mit 50 Hz tv endnu, selv om der stod at den kun kunne spilles på 60 Hz.

Tror også at xboxen laver lidt også. Men jeg tror også mange spil i dag er lavet så de rent dynamisk selv finder ud af det, da der førhen var at man kunne teste spillede enten på 50 eller 60 inden man gik i gang med at spille.

Så jeg tror du kan tage det ganske roligt.
Hyggen76
Niveau 5
 
Indlæg: 826


Re: Call of duty black ops

Indlægaf Gameboy » 19. okt 2010 16:10

Har ikke fladskærm mit fjernsyn er pretty old
Gameboy
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Re: Call of duty black ops

Indlægaf Hyggen76 » 19. okt 2010 16:12

Gameboy skrev:Har ikke fladskærm mit fjernsyn er pretty old


Ok, men du kan stadig tage det roligt, da trafikken i signalerne fra spillet, køre jo mellem tv og xboxen, så jeg tror stadig du kan tage det roligt.
Hyggen76
Niveau 5
 
Indlæg: 826


Re: Call of duty black ops

Indlægaf Gameboy » 19. okt 2010 16:23

Hvaaa med Modern Warfare 2 det kunne jo ikke køre på Pal-50??
Gameboy
Niveau 0
 
Indlæg: 4



Tilbage til Udgivelser

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster