Xboxlife forum

NHL 2K6 / NBA 2K6

I dette forum diskuteres udgivelsesdatoer for forskellige spil.

Indlægaf Del Pede » 3. maj 2006 12:27

Har lige snakket med en ansat i ComputerCity, som har snakket med en fra EA i Danmark. Vedkommende sagde, at NHL 2K6 IKKE vil komme til Xbox360, og at der ikke kommer et NHL spil til Xbox 360 før til efteråret, hvor de lancere NHL 2K7

Jeg forstår ikke så meget mere......
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


Indlægaf Rechain » 3. maj 2006 12:29

Øhhh :shock: NHL 2K6 og NBA 2K6 er udkommet, bare ik i EU...

http://reviews.teamxbox.com/xbox-360/1063/NHL-2K6/p1/

/Rechain
Senest rettet af Rechain 3. maj 2006 12:32, rettet i alt 3 gange.
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Del Pede » 3. maj 2006 12:31



Ja nemlig, og at det findes alle muligheder steder rundt omkring i netshops. Men hvorfor i alverden til EA så sidde og sige den slags.

Jeg kan kun sige piv....
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


Indlægaf Vultures » 3. maj 2006 12:33

Del Pede skrev:Har lige snakket med en ansat i ComputerCity, som har snakket med en fra EA i Danmark. Vedkommende sagde, at NHL 2K6 IKKE vil komme til Xbox360, og at der ikke kommer et NHL spil til Xbox 360 før til efteråret, hvor de lancere NHL 2K7

Jeg forstår ikke så meget mere......


Hehe.

Nu har EA ikke det store at gøre med 2K-serien ;) Det er nemlig 2K Sports, der står for udviklingen af NBA 2K6 og NHL 2K6.
Billede
Vultures
Niveau 6
 
Indlæg: 1918


Indlægaf Rechain » 3. maj 2006 12:34

Der er en i ComputerCity som IKKE ved meget om dét?
Det er sjældent man får et ordenligt svar fra sådanne personer i de butikker som dem...

/Rechain
Senest rettet af Rechain 3. maj 2006 12:34, rettet i alt 1 gang.
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Del Pede » 3. maj 2006 12:34

Alcoholocaust skrev:
Del Pede skrev:Har lige snakket med en ansat i ComputerCity, som har snakket med en fra EA i Danmark. Vedkommende sagde, at NHL 2K6 IKKE vil komme til Xbox360, og at der ikke kommer et NHL spil til Xbox 360 før til efteråret, hvor de lancere NHL 2K7

Jeg forstår ikke så meget mere......


Hehe.

Nu har EA ikke det store at gøre med 2K-serien ;) Det er nemlig 2K Sports, der står for udviklingen af NBA 2K6 og NHL 2K6.


I have been enlightend
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


Indlægaf Del Pede » 3. maj 2006 12:49

Rechain skrev:Der er en i ComputerCity som IKKE ved meget om dét?
Det er sjældent man får et ordenligt svar fra sådanne personer i de butikker som dem...

/Rechain


Well - en på deres lager ved ihvertfald ikke så meget. Måske jeg også har villedt hende lidt. Tilgengæld ved hun meget om printere
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


Indlægaf prowdD » 3. maj 2006 16:03

Er i alle klar på at være misundelige? :lol:


- Tænk på hvad jeg sidder med i hænderne lige nu!
Korrekt keyboard og selvfølgelig NHL 2K6.
Er desværre ikke hjemem endnu, så .. men jeg glæder mig sku til at få trykket det af ;)
prowdD
Niveau 7
 
Indlæg: 3627


Indlægaf Rechain » 3. maj 2006 16:06

Cool nok prowdD :P men jeg er nu ik misundlig på dig, for vil kun have NBA 2K6 :D ishockey er nemlig ik så meget mig...men lyder da spændene...hehe...
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Del Pede » 3. maj 2006 16:08

prowdD skrev:Er i alle klar på at være misundelige? :lol:


- Tænk på hvad jeg sidder med i hænderne lige nu!
Korrekt keyboard og selvfølgelig NHL 2K6.
Er desværre ikke hjemem endnu, så .. men jeg glæder mig sku til at få trykket det af ;)


Well - jeg var nu også mest tændt på spillet da jeg troede det var EA versionen. Men det skal da klart prøves. PC Versionen af NHL 06 holder ihverfald
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


Indlægaf prowdD » 3. maj 2006 20:34

- Vil gerne allerede sige nu, det er et spil der kan anbefales, hvis man er til den grove form for vold og slagsmåle.

Eller syntes jeg ikke det er noget der siger, woohoo!
prowdD
Niveau 7
 
Indlæg: 3627


Indlægaf Del Pede » 3. maj 2006 20:51

prowdD skrev:- Vil gerne allerede sige nu, det er et spil der kan anbefales, hvis man er til den grove form for vold og slagsmåle.

Eller syntes jeg ikke det er noget der siger, woohoo!


Jeg må lige få det prøvet. Er dog lige pt ret ekstatisk over det nye FIFA World Cup - men det er vist en anden tråd
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


Foregående

Tilbage til Udgivelser

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster