Xboxlife forum

Deadly Premonition

I dette forum diskuteres udgivelsesdatoer for forskellige spil.

Indlægaf Slimjay DK » 7. mar 2010 02:22

kofoed skrev:Fedt og de det på Meta.

10/10 fra Destructoid, 2/10 fra IGN :D

http://www.metacritic.com/games/platfor ... remonition

Men lige før man skulle købe den hjem til den pris...dog kan der bare komme moms og sådan noget på :(


Nej, der kommer ikke noget på fra Axel ... :wink:
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Indlægaf Thit » 18. mar 2010 15:26

XenturionxTc skrev:Anmelderser og omtale af dette spil, gør at jeg simpelthen må have det.

Især nu hvor det er bekræftet regionsfri


Er det virkelig rigtigt at Deadly Premonition er regionsfrit til 360?
Jeg kan ikke se det bekræftet nogen steder..

Skulle lige til at smide det i kurven på axel music, men selv DER står der en advarsel om at det er regionslåst til usa.

Og på playasia har den også et stort fedt kryds henover PAL-kompatibilitet ( http://www.play-asia.com/paOS-13-71-dh- ... -3p1w.html ).

Så vidt jeg kan se, er det KUN regionsfrit til PS3-versionen fra japan, hvor det går under navnet 'Red Seeds Profile'. Og endda har engelsk tekst! Så det må umiddelbart være den eneste løsning, hvis man skal spille det her i landet.

Men når vi snakker import af den japanske PS3 version, er prisen desværre en heeeelt anden end de sølle 126 kr, axelmusic forlanger.

øv!
Thit
Skribent
 
Indlæg: 798


Indlægaf Da Senzai » 18. aug 2010 15:48

http://www.amazon.co.uk/Rising-Star-Gam ... 838&sr=1-1

BAAAAM!

Det skal dog lige siges, at den endelige pris bliver 25 Pund med Fragt og Vat.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Mogwai » 18. aug 2010 15:51

Det koster kun 19.99 på game.co.uk

Men jeg springer sgu let og elegant over. Spillets historie og karakterer er sikkert fedt nok, men når der er "stop 'n shoot" så gider jeg bare ikke. Så hellere læse en bog eller se en film :P
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf Da Senzai » 18. aug 2010 15:58

Piece of Gaming History og 10/10! - Jeg siger det bare! :D :D :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Mogwai » 18. aug 2010 16:00

Da Senzai skrev:Piece of Gaming History og 10/10! - Jeg siger det bare! :D :D :D

Du virker unormalt hyped på dette :P
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf Da Senzai » 18. aug 2010 16:02

Ja, For Søren! Det er jo Xboksen´s svar på Heavy Rain :D

Edit: - Duh! Har lige googlet mig frem til, at det også er udgivet til PS3 i Japan :P

Men det ser stadig monsterfedt ud!
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Da Senzai » 15. sep 2010 06:01

NOO!

Jeg har liget fået en Mail fra Amazon, og det ser ud til at spillet er forsinket.

Hello,

We have received new release date information related to the order you placed on August 18 2010 (Order# 026-7743468-2348332).

Please be advised that we have a revised delivery date for the items you ordered on August 18 2010 (Order #026-7743468-2348332).

"Deadly Premonition (Xbox 360)"
Estimated arrival date: October 19 2010 - October 25 2010


Æv!
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Deadly Premonition

Indlægaf Da Senzai » 20. sep 2010 16:43

Nej, Nej, Nej!


Unfortunately, the release date for the item(s) listed below was changed by the supplier, and we need to provide you with a new estimated delivery date based on the new release date:

"Deadly Premonition (Xbox 360)"
Estimated arrival date: November 02 2010 - November 08 2010
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re:

Indlægaf fneribyen » 20. sep 2010 19:48

kofoed skrev:Fedt og de det på Meta.

10/10 fra Destructoid, 2/10 fra IGN :D

http://www.metacritic.com/games/platfor ... remonition

Men lige før man skulle købe den hjem til den pris...dog kan der bare komme moms og sådan noget på :(


Men hvem tror også på sådan et anmeldelsesselskab når de synes at Kane & Lynch 2: Dog Days er det dårligste spil de har prøvet xD
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Foregående

Tilbage til Udgivelser

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster