Xboxlife forum

Battlefield Bad Company:2 MP dema er ude nu!

I dette forum diskuteres udgivelsesdatoer for forskellige spil.

Indlægaf Bremos » 28. jan 2010 12:42

SvAmP skrev:omg grafikken er sygt ringe.



hmm nu skal i jo også tænke på at xboxen kun køre med direct-x 9 og til com er det 11.. nok derfor det ser så godt ud i gameplayene også
Bremos
Niveau 2
 
Indlæg: 154


Indlægaf Mailo » 28. jan 2010 12:45

Bremos skrev:
SvAmP skrev:omg grafikken er sygt ringe.



hmm nu skal i jo også tænke på at xboxen kun køre med direct-x 9 og til com er det 11.. nok derfor det ser så godt ud i gameplayene også


True, true..
I'm an ALIEN... From SPace!

Klan: Donkey Kongs (DK)
Mailo
Niveau 4
 
Indlæg: 685


Indlægaf Bremos » 28. jan 2010 12:46

Mailo skrev:
Bremos skrev:
SvAmP skrev:omg grafikken er sygt ringe.



hmm nu skal i jo også tænke på at xboxen kun køre med direct-x 9 og til com er det 11.. nok derfor det ser så godt ud i gameplayene også


True, true..


:) Men hvis det lige så flot som det første, altså til boxen såå mon ikke det er det hele værd i sidste ende
Bremos
Niveau 2
 
Indlæg: 154


Indlægaf DanishDove » 28. jan 2010 13:31

SvAmP skrev:synes det ser mega fire kantet ud battlefield 2 grafik ser bedre ud.


Så længe gameplayet er i orden, så er det helt i i orden ;)
Billede
DanishDove
Niveau 5
 
Indlæg: 1195


Indlægaf SvAmP » 28. jan 2010 13:36

hehe det kan du have ret i :)
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Indlægaf Blodbad » 28. jan 2010 13:45

Rasmusdc skrev:der er låst til gold den første uge ik?

Eftersom det er en MP demo, tror jeg ikke du skal regne med at få muligheden som silver overhovedet.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Indlægaf Kossefar » 28. jan 2010 14:09

Hva så folkens?!?!?! Er det godt eller hvad?! :D I må jo fortælle os der sidder på job hvordan det er. xD
/Kossefar
Kossefar
Niveau 4
 
Indlæg: 767


Indlægaf FragBite » 28. jan 2010 14:10

Synes godt nok det er skidt. Minder alt for meget om det gamle.. Jeg håber godt nok det er en tidlig beta, ellers må jeg overveje om det er noget jeg vil smide pengene efter. Synes alle de gamle fejl stadig er i spillet, og alt det der irriterede eén.

Men udover det, så er der også nye fede tiltag som customization osv. Men synes dog stadig det er en tam oplevelse.
FragBite
Niveau 5
 
Indlæg: 995


Indlægaf DanishDove » 28. jan 2010 16:43

Jeg kan ikke se, hvor den dårlige grafik. Det er da flot og til at leve med. Det er sjovt og det er 100 % stadig et spil, som jeg skal ha pre-order på.
Billede
DanishDove
Niveau 5
 
Indlæg: 1195


Indlægaf SvAmP » 28. jan 2010 17:31

hvis du kigger på de der træer ser de helt fire kantet ud . hvis du prøver at spille sniper så sigtkornet bevæger sig slet ikke.
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Indlægaf JohnH » 28. jan 2010 17:37

Håber at dette ikke er den endelige version, for hold da op hvor det hakker og ser grimt ud!
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Indlægaf DanishDove » 28. jan 2010 17:40

SvAmP skrev:hvis du kigger på de der træer ser de helt fire kantet ud . hvis du prøver at spille sniper så sigtkornet bevæger sig slet ikke.


Men du ser da ud til at kunne lide det anyway (læs: af hvad man kan se du spiller lige nu) :P
Billede
DanishDove
Niveau 5
 
Indlæg: 1195


Indlægaf SvAmP » 28. jan 2010 17:48

nah ikke rigtig men har købt det i gamestop så kan jeg lige så godt prøve at få noget ud af det selv om det ikke er så godt igen :)
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Indlægaf suneproductions » 28. jan 2010 17:58

Jeg syntes det virker vildt fedt, med blandt andet alle de unlocks man kan få,
hvis man går ind i menuen og roder rundt står de der alle sammen ;)
Jeg skal klart have det forudbestilt.
suneproductions
Niveau 4
 
Indlæg: 362


Indlægaf DanishDove » 28. jan 2010 18:22

Well, jeg synes, at det er rigtig sjov og ja, der er nogle steder, hvor textures er pixeleret og lignende, men det vil sikkert blive rettet. Jeg tror, at fx Gamespot ville ha' nævnt det (i deres hands-on previews), hvis grafikken virkelig var så piv ringe, som mange af jer skriver. Desuden er det også svært at bedømme ud fra et enkelt map. Hvad angår scopet på sniper-riflen, så er det jo også noget, som kan rettes med en enkelt patch. ;)
Billede
DanishDove
Niveau 5
 
Indlæg: 1195


ForegåendeNæste

Tilbage til Udgivelser

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster