Xboxlife forum

HÆÆÆLP!!! Trivial Pursuit (Nordic) til Xbox 360

I dette forum diskuteres udgivelsesdatoer for forskellige spil.

HÆÆÆLP!!! Trivial Pursuit (Nordic) til Xbox 360

Indlægaf RiCocio » 13. sep 2009 14:39

Hey alle sammen,
Jeg har freaking ventet og ventet og ventet på at Trivial Pur-motherfucking-suit skulle udkomme på dansk - hvilket EA lovede det ville gøre i sidste April... Det udkom så også, men ikke på dansk som både EA og Hashbro havde skrevet på deres hjemmesider det ville.

Så har der været en masse forsinkelser og misforståelser og jeg skal komme efter dig - indtil den store dag kom her i fredags og Trivial Pursuit endelig blev udgivet i en nordisk version.

Men til min store freaking, fucking, forbandet overaskelse, ser jeg at den eneste spillekonsol spillet IKKE er udgivet til, er Xbox 360´eren!
For fanden i helvede!!!
Lead Designeren sagde det ville komme på dansk til 360´eren på PixelTV!
CoolShop og andre webshops, sagde de ville sælge det til 360´eren på releasedagen!
EA´s egen fucking infosite, sagde at det VILLE KOMME på dansk til 360´eren!!!!

MEN nu; ingen ved om der kommer, ingen kender nogen der ved om det kommer og resten vil bare ikke svare tilbage på mine emails (EA, Hasbro, Blockbuster, CoolShop, Gucca og Game i England)

Hvis nogen kender svaret på dette store mysteri eller kan finde ud af det, så PLEASEEE lad mig høre fra Jer! :-) PLEEEASEEE!!!

Takker og ha´ en god weekend alle sammen!
RiCocio
Niveau 0
 
Indlæg: 8


Indlægaf Morten Skou » 13. sep 2009 15:04

Jeps, det ser ganske rigtigt ud til, at TP ikke er blevet lokaliseret på Xbox - men derimod kun Wii, PS2 og PS3.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf JESPERCLAUSEN » 13. sep 2009 15:17

fint sprog du har (-;
Billede
JESPERCLAUSEN
 
Indlæg: 1104


Indlægaf Major Oblivious » 13. sep 2009 15:19

Får absolut et fint billede af frustrationerne.. Det kan være at EA ikk mente demografien passede til at lokalisere en udgave til Xbox?
- hvor mange 14 årige spiller trivial pursuit ;)
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf kofoed » 13. sep 2009 16:09

Ser sgu ikke ud til det kommer på dansk til xbox:

http://www.ea.dk/games/16165,ps2/news/45154/

• Udgivelsesdato: TRIVIAL PURSUIT udkommer til september, 2009. Det bliver fuldt oversat til PlayStation2, PLAYSTATION3 og Wii og vil også være tilgængeligt (på engelsk) til Xbox 360.


Hvorfor det så ikke kommer på dansk til xboxen er ikke helt til at forstå.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf Da Senzai » 13. sep 2009 17:42

Turbo Teddy skrev:Får absolut et fint billede af frustrationerne.. Det kan være at EA ikk mente demografien passede til at lokalisere en udgave til Xbox?
- hvor mange 14 årige spiller trivial pursuit ;)


Er det kun 14 - årige, der spiller Xbox? ^_^;
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Mufuffo » 22. nov 2009 15:34

Jeg prøvede det lige på WII - mega fedt på dansk.. Lidt en skam det ikke kommer på 360'eren.. Kan ikke helt forstå det! :(
Billede
Mufuffo
Niveau 2
 
Indlæg: 116



Tilbage til Udgivelser

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster