Xboxlife forum

Update!

I dette forum diskuteres udgivelsesdatoer for forskellige spil.

Update!

Indlægaf Gajda » 11. aug 2009 07:21

Hvem har modtaget dashboard updaten? Hvornår bliver den frigivet?
Senest rettet af Gajda 11. aug 2009 08:44, rettet i alt 1 gang.
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Indlægaf Slimjay DK » 11. aug 2009 07:35

Ja, den skulle jo frigives officielt idag. Men helt ærligt så er der ikke rigtig noget at komme efter .. Der er Games on Demand med gamle spil til 299 kr, så er der Avatar marketsplace hvor man kan købe virtuelt tøj .. Det er det eneste jeg har bemærket, så jeg er en smule skuffet .. :D
Senest rettet af Slimjay DK 11. aug 2009 07:36, rettet i alt 1 gang.
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Indlægaf Keras » 11. aug 2009 07:36

Er det ikke i dag den kommer?
Billede
Sæt de gamle i fængsel og de kriminelle på plejehjem! Så får de gamle adgang til bad, hobbyer og gåture. Ingen vil kunne stjæle fra dem, og de vil få penge istedet for at skulle betale. De kriminelle kan få kold mad, igen penge, være helt alene, få slukket lyset kl 20:00 og få bad 1 gang i ugen (max)
Keras
Niveau 6
 
Indlæg: 1666


Indlægaf spif2001 » 11. aug 2009 07:36

Kommer game rating ikke også med i denne omgang?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Rechain » 11. aug 2009 07:50

De fleste installerede spil fylder faktisk mindre ;)
Og dashboardet/guiden ER blevet mere stabil! :)

Jo, Game rating er med. Du ka også rate videoer, temaer. Det meste. Updaten sku være ude hos alle i løbet af dagen idag (11 august) ifølge MS selv.

/Rechain
Senest rettet af Rechain 11. aug 2009 07:52, rettet i alt 1 gang.
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Gajda » 11. aug 2009 07:52

Keras skrev:Er det ikke i dag den kommer?


Jo!
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Indlægaf The Baptizer » 11. aug 2009 07:52

spif2001 skrev:Kommer game rating ikke også med i denne omgang?


Jo, det mener jeg også det gør.

Det synes jeg iøvrigt er en fin feature, især til arcade spil.
The Baptizer
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Indlægaf Brandstrup » 11. aug 2009 08:07

The Baptizer skrev:
spif2001 skrev:Kommer game rating ikke også med i denne omgang?


Jo, det mener jeg også det gør.

Det synes jeg iøvrigt er en fin feature, især til arcade spil.


Du kan jo altid afprøve demo'en og så selv se hvad du synes. :)
Hellere få en glad mand sent hjem, end en sur mand tidligt hjem
Billede
Brandstrup
Niveau 4
 
Indlæg: 442


Indlægaf Slimjay DK » 11. aug 2009 08:16

The Baptizer skrev:
spif2001 skrev:Kommer game rating ikke også med i denne omgang?


Jo, det mener jeg også det gør.

Det synes jeg iøvrigt er en fin feature, især til arcade spil.


Rating systemer sucks, da det på ingen måder giver et realistisk billed af spillet. Der findes sikkert mange folk der bare klikker en stjerne bare for at være ondskabsfulde :) ... Har egentlig ikke bemærket om man kan rate uden at man har prøvet spillet først ?
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Indlægaf The Baptizer » 11. aug 2009 08:33

Slimjay DK skrev:Rating systemer sucks, da det på ingen måder giver et realistisk billed af spillet. Der findes sikkert mange folk der bare klikker en stjerne bare for at være ondskabsfulde :) ... Har egentlig ikke bemærket om man kan rate uden at man har prøvet spillet først ?


Sådan nogle vil der jo altid være. Men man skulle da tro at MS har lavet et system der sortere sådanne useriøse brugers stemmer fra.
The Baptizer
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Indlægaf Slimjay DK » 11. aug 2009 08:41

The Baptizer skrev:
Slimjay DK skrev:Rating systemer sucks, da det på ingen måder giver et realistisk billed af spillet. Der findes sikkert mange folk der bare klikker en stjerne bare for at være ondskabsfulde :) ... Har egentlig ikke bemærket om man kan rate uden at man har prøvet spillet først ?


Sådan nogle vil der jo altid være. Men man skulle da tro at MS har lavet et system der sortere sådanne useriøse brugers stemmer fra.


Somsagt rating systemer s*cks, for hvis MS gør det, giver det igen et falsk billed af spillet .. Så har de jo mulighed for at styre ratingen til fordel for et bedre salg ... Så i min øjne er det en ubrugelig feature :)
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Indlægaf Annxii » 11. aug 2009 08:42

Slimjay DK skrev:Rating systemer sucks, da det på ingen måder giver et realistisk billed af spillet. Der findes sikkert mange folk der bare klikker en stjerne bare for at være ondskabsfulde :) ... Har egentlig ikke bemærket om man kan rate uden at man har prøvet spillet først ?

Sådan er det jo med alle systemer hvor brugere kan give rating, men de plejer jo alligevel at give et godt indtryk i sidste ende. Jeg mener heller ikke at man kan rate spil man ikke har spillet. Så vidt jeg ved skal spillene være i ens Games Library for at man kan rate dem
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Indlægaf ebersbach » 11. aug 2009 09:36

du kan godt rate et spil uden at ha spillet det..du kan rate alt uden at ha prøvet det, købt det, el se det....
ebersbach
Niveau 3
 
Indlæg: 211


Indlægaf Da Senzai » 11. aug 2009 09:45

ebersbach skrev:du kan godt rate et spil uden at ha spillet det..du kan rate alt uden at ha prøvet det, købt det, el se det....


Øv! Så bliver ratingen ligeså ubrugelig som MS´s repsystem :0(
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Vedel DK » 11. aug 2009 09:48

ER det kommet på live nu ?
Vedel DK
Niveau 0
 
Indlæg: 24


Næste

Tilbage til Udgivelser

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster