Xboxlife forum

IL-2 Sturmovik: Birds of Prey

I dette forum diskuteres udgivelsesdatoer for forskellige spil.

IL-2 Sturmovik: Birds of Prey

Indlægaf Keras » 30. jul 2009 13:59

Har lige spillet IL-2 Sturmovik: Birds of Prey demoen fra xbl, og hold da fest hvor ser det spil lovende ud. God grafik, fint gameplay. Dog er simulation controls lidt svære at mestre.
Læs evt. mere på deres hjemmeside http://www.il2game.com/
Hvor mange skal have dette spil når det udkommer den 4 sep.?

Jeg glæder mig personligt til P-51D, bare lyden af denne maskine kan give mig gåsehud.
Edit : Bare surt at cockpittet i P-51D er taget fra en P-47, lettere designer fejl :(.
Senest rettet af Keras 30. jul 2009 21:32, rettet i alt 2 gange.
Billede
Sæt de gamle i fængsel og de kriminelle på plejehjem! Så får de gamle adgang til bad, hobbyer og gåture. Ingen vil kunne stjæle fra dem, og de vil få penge istedet for at skulle betale. De kriminelle kan få kold mad, igen penge, være helt alene, få slukket lyset kl 20:00 og få bad 1 gang i ugen (max)
Keras
Niveau 6
 
Indlæg: 1666


Indlægaf simonp3 » 30. jul 2009 15:12

Har ikke rigtig hørt om spillet før men er stor WW2 fanatiker så skal lige have prøvet demoen når den kommer til sølv abbonomenter men tror det kommer på listen over spil man skal have i år men kan man flyve bare sådan i free roam uden missioner?
Billede
simonp3
Niveau 6
 
Indlæg: 1673


Indlægaf Keras » 30. jul 2009 16:05

Ved ikke om der kommer free-roam i multi player delen der kommer dog 4 modes:
Dogfight, Team deathmatch, Ground strike samt Capture the Airstrip ;)

Single playdelen er opdelt i 6 forskellige campaigns:
The Battle of Britain, Stalingrad, Berlin, Sicily Korsun samt Battle of the Bulge.

40 forskellige fly.
Billede
Sæt de gamle i fængsel og de kriminelle på plejehjem! Så får de gamle adgang til bad, hobbyer og gåture. Ingen vil kunne stjæle fra dem, og de vil få penge istedet for at skulle betale. De kriminelle kan få kold mad, igen penge, være helt alene, få slukket lyset kl 20:00 og få bad 1 gang i ugen (max)
Keras
Niveau 6
 
Indlæg: 1666


Indlægaf simonp3 » 30. jul 2009 16:54

OK det afgør det JEG SKAL HAVE DET! så må jeg skippe et andet spil PERIOD
Billede
simonp3
Niveau 6
 
Indlæg: 1673


Indlægaf Stricker » 30. jul 2009 17:27

simonp3 skrev:Har ikke rigtig hørt om spillet før men er stor WW2 fanatiker


Hvordan i alverden har du ikke kunne høre om IL-2 Sturmovik spillene? :shock:

Infanteri: Red Orchestra
Ubåde: Silent Hunter
Fly: IL-2 Sturmovik
Kampvogne: Panzer Elite

Men IL-2 Sturmovik til konsol? Det kan jeg altså ikke tage seriøst. :lol:
Men ok, jeg er sikkert pessimist, jeg vil dog se hvad andre erfarne IL-2 spillere synes om det.

Keras skrev:40 forskellige fly.


Tsssh, så bør du købe IL-2 Sturmovik: 1946 til PC - over 200 fly.
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1300

Brugeravatar

Indlægaf Competa » 30. jul 2009 17:43

Jeg syntes man staller lidt for meget i Simulator graden, syntes i ik' eller er jeg bare en spasser til gamle fly.
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Indlægaf boblerne32 » 30. jul 2009 19:34

Super demo, virker som et glimrende ww2 dogfight spil :)
boblerne32
Niveau 5
 
Indlæg: 963


Indlægaf Descenter » 30. jul 2009 19:53

Skal lige se Demoen an, hvis det ikke er alt for acade agtigt så kunne jeg godt finde på at lege med.
Descenter
Niveau 3
 
Indlæg: 201


Indlægaf Keras » 30. jul 2009 20:17

Competa skrev:Jeg syntes man staller lidt for meget i Simulator graden, syntes i ik' eller er jeg bare en spasser til gamle fly.


Ja de ældre fly har ikke så meget kraftoverskud, som dem i f.eks Tom Clancy's H.A.W.X. derfor vil du oftere ved bratte manøvre opleve at flyet staller.

Derfor skal det flyves meget varsomt i simulator mode. Jeg er da også selv røget i jorden nogle gange på den konto. :)
Billede
Sæt de gamle i fængsel og de kriminelle på plejehjem! Så får de gamle adgang til bad, hobbyer og gåture. Ingen vil kunne stjæle fra dem, og de vil få penge istedet for at skulle betale. De kriminelle kan få kold mad, igen penge, være helt alene, få slukket lyset kl 20:00 og få bad 1 gang i ugen (max)
Keras
Niveau 6
 
Indlæg: 1666


Indlægaf Keras » 30. jul 2009 20:18

Descenter skrev:Skal lige se Demoen an, hvis det ikke er alt for acade agtigt så kunne jeg godt finde på at lege med.


Det behøver ikke blive arcade agtigt, da du selv kan bestemme sværhedsgraden.
Billede
Sæt de gamle i fængsel og de kriminelle på plejehjem! Så får de gamle adgang til bad, hobbyer og gåture. Ingen vil kunne stjæle fra dem, og de vil få penge istedet for at skulle betale. De kriminelle kan få kold mad, igen penge, være helt alene, få slukket lyset kl 20:00 og få bad 1 gang i ugen (max)
Keras
Niveau 6
 
Indlæg: 1666


Indlægaf Keras » 30. jul 2009 21:17

Der bliver 16 player online i multiplayer delen. :)
Kilde : http://forum.1cpublishing.eu/showthread.php?t=8492
Billede
Sæt de gamle i fængsel og de kriminelle på plejehjem! Så får de gamle adgang til bad, hobbyer og gåture. Ingen vil kunne stjæle fra dem, og de vil få penge istedet for at skulle betale. De kriminelle kan få kold mad, igen penge, være helt alene, få slukket lyset kl 20:00 og få bad 1 gang i ugen (max)
Keras
Niveau 6
 
Indlæg: 1666


Indlægaf Keras » 30. jul 2009 21:50

simonp3 skrev:Har ikke rigtig hørt om spillet før men er stor WW2 fanatiker så skal lige have prøvet demoen når den kommer til sølv abbonomenter men tror det kommer på listen over spil man skal have i år men kan man flyve bare sådan i free roam uden missioner?


Har lige læst følgende :
"Training mode lets you choose your aircraft, the difficulty, the map, the weather, what enemies you want (no enemies is an option), choose to start on the ground or in the air and then lets you do whatever you want with the scenario you have created.

So if you just want to load up a Hurricane and fly around the Battle of Britain map on your own you can do this, or you could set up a mission where you were flying a Bf109F as part of the fighter cover for a Stuka raid on British armour in North Africa, having to get past Spitfires and P40s to do so, just to give two possible examples."

Så ja det bliver muligt.
Kilde : http://forum.1cpublishing.eu/showthread.php?t=8419
Billede
Sæt de gamle i fængsel og de kriminelle på plejehjem! Så får de gamle adgang til bad, hobbyer og gåture. Ingen vil kunne stjæle fra dem, og de vil få penge istedet for at skulle betale. De kriminelle kan få kold mad, igen penge, være helt alene, få slukket lyset kl 20:00 og få bad 1 gang i ugen (max)
Keras
Niveau 6
 
Indlæg: 1666


Indlægaf simonp3 » 30. jul 2009 22:25

Keras skrev:
simonp3 skrev:Har ikke rigtig hørt om spillet før men er stor WW2 fanatiker så skal lige have prøvet demoen når den kommer til sølv abbonomenter men tror det kommer på listen over spil man skal have i år men kan man flyve bare sådan i free roam uden missioner?


Har lige læst følgende :
"Training mode lets you choose your aircraft, the difficulty, the map, the weather, what enemies you want (no enemies is an option), choose to start on the ground or in the air and then lets you do whatever you want with the scenario you have created.

So if you just want to load up a Hurricane and fly around the Battle of Britain map on your own you can do this, or you could set up a mission where you were flying a Bf109F as part of the fighter cover for a Stuka raid on British armour in North Africa, having to get past Spitfires and P40s to do so, just to give two possible examples."

Så ja det bliver muligt.
Kilde : http://forum.1cpublishing.eu/showthread.php?t=8419


Nice nice nice tak for svaret bliver fedt :D :D
Billede
simonp3
Niveau 6
 
Indlæg: 1673


Indlægaf Ceerial » 30. jul 2009 23:13

Kan rigtigt godt lide demoen. Har allerede forudbestilt spillet :)
Ceerial
Niveau 7
 
Indlæg: 2192


Indlægaf simonp3 » 31. jul 2009 12:34

DailyOperator skrev:Kan rigtigt godt lide demoen. Har allerede forudbestilt spillet :)


Hvorhenne og er der et sted hvor man kan indlevere et antal spil og så få det til ingen penge?
Billede
simonp3
Niveau 6
 
Indlæg: 1673


Næste

Tilbage til Udgivelser

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster