Xboxlife forum

Watchmen

I dette forum diskuteres udgivelsesdatoer for forskellige spil.

Watchmen

Indlægaf mr Oliver DK » 1. mar 2009 02:37

jeg så lige et klip fra arcade spillet Watchmen, men er der nogen der ved om hvornår det kommer? det ser nemlig rigtig fedt ud! :D
mr Oliver DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1953


Indlægaf Keras » 1. mar 2009 03:11

Det er vidst stadig TBA.
Billede
Sæt de gamle i fængsel og de kriminelle på plejehjem! Så får de gamle adgang til bad, hobbyer og gåture. Ingen vil kunne stjæle fra dem, og de vil få penge istedet for at skulle betale. De kriminelle kan få kold mad, igen penge, være helt alene, få slukket lyset kl 20:00 og få bad 1 gang i ugen (max)
Keras
Niveau 6
 
Indlæg: 1666


Indlægaf Rotator » 1. mar 2009 07:51

den officielle side er der en nedtælling til den 4. marts 2009...

Så mon ikke det er et godt gæt?
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Indlægaf Keras » 13. aug 2009 09:23

Watchmen 1+2 er udkommet som samlet pakke på skive istedet for DLC i US (dog er den region free), EU versionen kommer først torsdag 24 september, 2009. US versionen kan købes til 33us$ hos play-asia.com
Billede
Sæt de gamle i fængsel og de kriminelle på plejehjem! Så får de gamle adgang til bad, hobbyer og gåture. Ingen vil kunne stjæle fra dem, og de vil få penge istedet for at skulle betale. De kriminelle kan få kold mad, igen penge, være helt alene, få slukket lyset kl 20:00 og få bad 1 gang i ugen (max)
Keras
Niveau 6
 
Indlæg: 1666


Indlægaf mr Oliver DK » 13. aug 2009 09:41

hvorfor kommer part 2 ikk som DLC?
mr Oliver DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1953


Indlægaf Keras » 13. aug 2009 09:49

mr Oliver DK skrev:hvorfor kommer part 2 ikk som DLC?

Det gør den vist også, bare først senere.
Billede
Sæt de gamle i fængsel og de kriminelle på plejehjem! Så får de gamle adgang til bad, hobbyer og gåture. Ingen vil kunne stjæle fra dem, og de vil få penge istedet for at skulle betale. De kriminelle kan få kold mad, igen penge, være helt alene, få slukket lyset kl 20:00 og få bad 1 gang i ugen (max)
Keras
Niveau 6
 
Indlæg: 1666



Tilbage til Udgivelser

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster