Xboxlife forum

Diablo 3

I dette forum diskuteres udgivelsesdatoer for forskellige spil.

Diablo 3

Indlægaf Gumme82 » 16. feb 2009 20:39

Har set at man kan forudbestille Diablo 3 i Gamestop. Men er der nogen der ved, om der er kommet en release date på det? eller bare ca. hvornår det udkommer? Jeg glæder mig nemlig sygt meget til det. Gætter på jeg ikke er den eneste :)
Gumme82
Niveau 4
 
Indlæg: 437


Indlægaf Lomilias » 16. feb 2009 20:59

Der er ingen release. Gamestop tager bare forudbestillinger, så de kan "garantere" salg når spillet engang kommer.
Jeg vil ikke råde dig til at forudbestille det endnu, og slet ikke i Gamestop hvor de kræver depositum for at forudbestille.
Lomilias
 
Indlæg: 506


Indlægaf martinreading » 16. feb 2009 21:00

Jeg gaetter paa 9/9/09 :p
Pm mig hvis jeg vinder.

Xbox 360!
martinreading
Niveau 0
 
Indlæg: 39


Indlægaf Vestergaard » 22. feb 2009 09:54

martinreading skrev:Jeg gaetter paa 9/9/09 :p

HøHøHø! ;)
Ellers så prøv altid at tjekke http://en.wikipedia.org
Der plejer altid at stå den nyeste information på spil.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Indlægaf Dr_Gonzo » 22. feb 2009 10:03

Jeg tror ikke på at Diablo III kommer i år eller næste år, for den sags skyld. Husk at det er Blizzard vi har med at gøre og vi venter stadig på StarCraft II som vi så den første video fra i 2005 og som blev annonceret, første gang, til at udkomme i 2007. Så et realistisk bud vil være at Diablo III tidligst udkommer i 2011.
Billede
Dr_Gonzo
Niveau 7
 
Indlæg: 4047


Indlægaf Khaine775 » 22. feb 2009 10:14

Dr_Gonzo skrev:Jeg tror ikke på at Diablo III kommer i år eller næste år, for den sags skyld. Husk at det er Blizzard vi har med at gøre og vi venter stadig på StarCraft II som vi så den første video fra i 2005 og som blev annonceret, første gang, til at udkomme i 2007. Så et realistisk bud vil være at Diablo III tidligst udkommer i 2011.


Det blev da annonceret i 2007?

Anyways, Blizzard har selv sagt, mener jeg nok, at de kun udgiver én main titel om året, og samtidig har de sagt, at de ikke er færdige med WoW. Starcraft 2 er blevet delt op i tre lige store dele, og hvis de regner deres expansions i WoW for at være en stor titel, så ser det umiddelbart ikke godt ud for Diablo 3.

For slet ikke at nævne at deres WoW- og Diablofans er mere eller mindre samme skare, så når Diablo 3 udkommer, forsvinder der sikkert en masse fra WoW.

Men da det er Blizzard, vi har med at gøre, er det umuligt at gætte, hvornår det kommer. Jeg håber bare det bliver så hurtigt som muligt :)
Billede
Khaine775
Niveau 7
 
Indlæg: 2274


Indlægaf Vestergaard » 22. feb 2009 10:20

Khaine775 skrev:
Dr_Gonzo skrev:Jeg tror ikke på at Diablo III kommer i år eller næste år, for den sags skyld. Husk at det er Blizzard vi har med at gøre og vi venter stadig på StarCraft II som vi så den første video fra i 2005 og som blev annonceret, første gang, til at udkomme i 2007. Så et realistisk bud vil være at Diablo III tidligst udkommer i 2011.


Det blev da annonceret i 2007?

Anyways, Blizzard har selv sagt, mener jeg nok, at de kun udgiver én main titel om året, og samtidig har de sagt, at de ikke er færdige med WoW. Starcraft 2 er blevet delt op i tre lige store dele, og hvis de regner deres expansions i WoW for at være en stor titel, så ser det umiddelbart ikke godt ud for Diablo 3.

For slet ikke at nævne at deres WoW- og Diablofans er mere eller mindre samme skare, så når Diablo 3 udkommer, forsvinder der sikkert en masse fra WoW.

Men da det er Blizzard, vi har med at gøre, er det umuligt at gætte, hvornår det kommer. Jeg håber bare det bliver så hurtigt som muligt :)

Jeg er ret sikker på, at de har lavet en udersøgelse, der viste at der faktisk ikke var så mange der både var i deres WOW fanskare samtidig med at de også var i deres Diablo.
Mener at det blev offentligtgjort i forbindelse med annonceringen af diablo 3, hvor de blev spurgt, om de ikke var nervøse for at det ville tage en masse WOW spillere.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Indlægaf Dr_Gonzo » 22. feb 2009 10:27

Khaine775 skrev:
Dr_Gonzo skrev:Jeg tror ikke på at Diablo III kommer i år eller næste år, for den sags skyld. Husk at det er Blizzard vi har med at gøre og vi venter stadig på StarCraft II som vi så den første video fra i 2005 og som blev annonceret, første gang, til at udkomme i 2007. Så et realistisk bud vil være at Diablo III tidligst udkommer i 2011.


Det blev da annonceret i 2007?

Anyways, Blizzard har selv sagt, mener jeg nok, at de kun udgiver én main titel om året, og samtidig har de sagt, at de ikke er færdige med WoW. Starcraft 2 er blevet delt op i tre lige store dele, og hvis de regner deres expansions i WoW for at være en stor titel, så ser det umiddelbart ikke godt ud for Diablo 3.

For slet ikke at nævne at deres WoW- og Diablofans er mere eller mindre samme skare, så når Diablo 3 udkommer, forsvinder der sikkert en masse fra WoW.

Men da det er Blizzard, vi har med at gøre, er det umuligt at gætte, hvornår det kommer. Jeg håber bare det bliver så hurtigt som muligt :)


Jeg er ret sikker på at der blev vist en teaser video på E3 2005 for StarCraft 2, men det kan da godt være jeg husker forkert.
Billede
Dr_Gonzo
Niveau 7
 
Indlæg: 4047


Indlægaf bjaelkesex » 22. feb 2009 10:35

StarCraft II blev vist frem for første gang til Blizzard WWI i 2007. De har selv meldt ud, at de regner med at udgive et stort spil i år samt, at StarCraft II betaen starter om en måneds tid. En mulig udgivelsesplan fra Blizzard's side kunne godt se sådan her ud:

2009: StarCraft II, part 1
2010: Diablo III + StarCraft II, part 2
2011: WoW expansion + StarCraft II, part 3
2012: ??
2013: Nyt mmo (de har bekræftet, at de er gået igang med et nyt).
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf Khaine775 » 22. feb 2009 11:15

bjaelkesex skrev:
2009: StarCraft II, part 1
2010: Diablo III + StarCraft II, part 2
2011: WoW expansion + StarCraft II, part 3
2012: ??
2013: Nyt mmo (de har bekræftet, at de er gået igang med et nyt).


2012: Evt. expansion til Diablo 3 :)?
Billede
Khaine775
Niveau 7
 
Indlæg: 2274


Indlægaf Macgyver » 22. feb 2009 11:26

Jeg tror også, at vi får starcraft 2 i år og så ellers diablo 3 2010 :D

Starcraft 2 er forudbestilt hos coolshop til 307 kr
Macgyver
Niveau 5
 
Indlæg: 810


Indlægaf PhantomRay » 22. feb 2009 12:29

It's Blizzard Entertainment:

"It's done when it's done" ^^

Siden første del af Starcraft 2 skal udkommer "før" Diablo 3, så er mit gæt at Diablo 3 tidligst kravler ud fra Blizzards porte i Anaheim, CA, engang i Q3 2010 (jeg noget i mig siger de skubber den til 2011...)
Tænk lige på hvor langtid SC2 har været under udvikling. De har været igang (godt nok kun et "core" team) siden TFT tilbage i 2003. Jeg mener og have læst at Diablo3 påbegyndte engang i 2004/2005, men jeg kan ikke huske hvor jeg har læst dette.
Stay hungry, stay foolish.
PhantomRay
Niveau 4
 
Indlæg: 501
By: Roskilde


Indlægaf RazorOne DK » 22. feb 2009 12:31

bjaelkesex skrev:StarCraft II blev vist frem for første gang til Blizzard WWI i 2007. De har selv meldt ud, at de regner med at udgive et stort spil i år samt, at StarCraft II betaen starter om en måneds tid. En mulig udgivelsesplan fra Blizzard's side kunne godt se sådan her ud:

2009: StarCraft II, part 1
2010: Diablo III + StarCraft II, part 2
2011: WoW expansion + StarCraft II, part 3
2012: ??
2013: Nyt mmo (de har bekræftet, at de er gået igang med et nyt).


Du glemmer lige 2009,2010,2011.... Expansion til WoW
"Blizzard" har selv udtalt at de vil udgive en ny expansion til WoW, hvert år frem over.

Jeg tror nu heller ikke vi får "Diablo 3" at se i butikkerne før engang tidligst 2010

Men så igen... Den DEMO de allerede har vist var temmelig langt i processen, så hvem ved måske overrasker de ?! :)
Billede
RazorOne DK
Niveau 4
 
Indlæg: 799


Indlægaf Docmesty » 1. mar 2009 23:54

jeg er ret sikker på at diablo 3 er sat til denne sommer, kan ikke huske min kilde. Men er ret sikker!
Docmesty
Niveau 3
 
Indlæg: 277


Indlægaf Thoz » 2. mar 2009 00:34

Thoz
Niveau 4
 
Indlæg: 768


Næste

Tilbage til Udgivelser

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster