Xboxlife forum

Hvor bliver Tony Hawk af?

I dette forum diskuteres udgivelsesdatoer for forskellige spil.

Hvor bliver Tony Hawk af?

Indlægaf Splatterman » 2. feb 2009 14:17

Hvornår kommer det næste Tony Hawk Skater spil (nummer 10 i serien)?
Hvordan vil det blive og kommer der nye mods?

Skriv hvis i finder ud af noget om det ! Tak :D
Splatterman
Niveau 0

Indlægaf bjaelkesex » 2. feb 2009 14:21

Der går noget tid, inden Activision smider næste spil i serien på gaden. Efter de dårlige salgstal i forbindelse med Proving Grounds og den voksende succes for skate-serien har de fundet det nødvendigt at bygge serien op fra ny. Derfor skal du ikke forvente noget nyt Tony Hawk spil lige foreløbigt (i år).
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8

Indlægaf Enyeez » 2. feb 2009 14:27

så vidt jeg har læst, har de solgt rettighederne, så det ikke er dem der kommer til at lave de næste, men der nok kommer nogle.

men.... jeg har sikkert lavet noget andet imens, og misforstået noget :p
十三 "This is the internet, where men are men, women are men, and little girls are FBI agents."
Enyeez
Niveau 4

Indlægaf Stricker » 2. feb 2009 14:31

http://www.greatfallstribune.com/articl ... /901110325

The NPD market research company reported that in addition to charting more than $1 billion in sales, the "Guitar Hero" series has helped create success in other markets, including an upswing in download sales for songs featured in the game of between 15 and 843 percent.

"I think that, over the course of their lives, people develop an emotional attachment to music and you'll develop an overwhelming sense of nostalgia to songs that you grew up with or are growing up with," Jewett said. "The game allows you to play that music."

Neversoft plans to release more sequels to the "Guitar Hero" series — including the much-ballyhooed "Guitar Hero: Metallica" set for release during the first quarter of this year — but the company has let the Tony Hawk series go to another developer.

"It's probably best for the franchise ... it's time for someone else to add fresh ideas to it," Jewett said.
Stricker
Niveau 6

Brugeravatar

Tilbage til Udgivelser