Xboxlife forum

Stoked... Øhmm?

I dette forum diskuteres udgivelsesdatoer for forskellige spil.

Stoked... Øhmm?

Indlægaf Bummerten » 21. jan 2009 16:50

Hvor bliver Stoked af?

Der er ingen review. Ingen info eller noget der ligner og det var sat til at udkomme idag.

Er det bare mig der har misset en udsættelse?

Nyheder over alt siger at det skal udkomme d. 21 januar og det er blevet bekræftet.
Billede
Bummerten
Niveau 7
 
Indlæg: 2480


Indlægaf Bummerten » 21. jan 2009 18:24

Anyone?
Billede
Bummerten
Niveau 7
 
Indlæg: 2480


Indlægaf Khaine775 » 21. jan 2009 18:32

Hvad er Stoked?
Billede
Khaine775
Niveau 7
 
Indlæg: 2274


Indlægaf hanien » 21. jan 2009 18:59

Khaine775 skrev:Hvad er Stoked?


Det er et snow board spil.

Iflg Amazon.com udkommer det først 16/3
Iflg Gamespot + gamezone udkommer det 24/2

Ser lige på den officielle hjemmeside at det er udskudt til 24/2, så det er den officielle dato
http://gettingstoked.com/blog/2009/01/2 ... uary-24th/

Dear Fans,

Stoked is a highly anticipated title and has been subjected to aggressive testing to provide the consumer with the best play experience yet. As a result, Stoked is being held, and will come to consumers in February 2009. The official release date is February 24th.

We deeply apologize in advance to our fans and loyal supporters for the delays. Thanks for your support and we assure you it will be well worth the wait.

hanien
Niveau 6
 
Indlæg: 1531


Indlægaf Casper » 21. jan 2009 21:10

Nogen der ved om (ellre hvornår) det også kommer til Europa? Det var vist meningen det kun skulle udkomme i USA til at starte med?
Casper
Niveau 3
 
Indlæg: 271


Indlægaf Bummerten » 25. feb 2009 00:41

Idag(igår) er det d. 24 februar, som er launch ifølge gettingstoked.com. Deres egen side, men!

Alligevel er der ingen tegn på at det er kommet i retail endnu. Det gik guld d. 18 februar, og Ebgames, Amazon osv. har ikke spillet på lager. De skriver release date er 26/27 februar.


Skide irriterende med en så lang ventetid. En før org launch udskyder de spillet i en måned og nu kan de ikke holde den dato.

Spillet lyder ellers super fedt, og jeg har læst i et preview at controls er ligesom i Skate, hvor man bruger analogen til at lave olie osv.

Det kunne jo ikke blive bedre!
Billede
Bummerten
Niveau 7
 
Indlæg: 2480


Indlægaf Beatwolf » 4. maj 2009 12:28

Der er stadig intet nyt om udgivelsen.. ligeså snart nogen hører noget må i meget gerne poste herinde.
Fatter ikke hvorfor EA ikke bare laver et snowboard spil med præcis samme controls osv som i SKATE det ville jo sælge som varmt brød.. ak ak
Beatwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1354
By: Vanløse


Indlægaf Unklemac » 4. maj 2009 12:40

Beatwolf skrev:Der er stadig intet nyt om udgivelsen.. ligeså snart nogen hører noget må i meget gerne poste herinde.
Fatter ikke hvorfor EA ikke bare laver et snowboard spil med præcis samme controls osv som i SKATE det ville jo sælge som varmt brød.. ak ak


Ja, med alle de fliptricks som er i snowboardens verden, så det jo en sikker vinder ;-) Måske også et surfing spil... bare påført "Flick-it"!

Okay jeg jokede lidt, for det virkede "okay" I Amped/Amped 2 med deres system, som netop var som flick-it i snowboardens verden. Bare det dumme collision detection system som gjorde at hvis man var 1 millimeter ved siden af... knald! Dermed føltes det også rigtig fedt i mavsen når man landede flere vilde tricks i træk i Amped 2, synes jeg.

Jeg håber stadig på at en eller anden dag, så er der en ny standard for snowboarding spil, ligesom SKATE har sat for skateboarding, hvor Flick-it bare virker.
Unklemac
Niveau 5
 
Indlæg: 1066


Indlægaf Beatwolf » 4. maj 2009 13:18

de kunne jo bare fjerne flick-it.. intet problem. resten fungerer jo udmærket til snowboard. Undrer mig også lidt hvis de ikke skulle være i gang med at lave det, burde være ret nemt at overføre motoren fra SKATE til et snowboard spil.
Har nemlig lige købt SW Snowboarding og det er ikke det helt vilde at råbe hurra for.. fysik enginen fungerer bare ikke helt som det skal.
Beatwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1354
By: Vanløse


Indlægaf Bummerten » 23. jul 2009 04:26

Stoked kommer til europa til September :D


FINALLY!
Billede
Bummerten
Niveau 7
 
Indlæg: 2480


Indlægaf Thorpedo29 » 23. jul 2009 08:40

Bummerten skrev:Stoked kommer til europa til September :D


FINALLY!


Link?
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Indlægaf Bummerten » 23. jul 2009 17:23

Billede
Bummerten
Niveau 7
 
Indlæg: 2480


Indlægaf Beatwolf » 24. sep 2009 18:26

uhuu release om 8 dage!!
Beatwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1354
By: Vanløse


Indlægaf Thorpedo29 » 20. okt 2009 12:43

Er Stoked kommet nu, jeg har stadigt ikke set det?
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421



Tilbage til Udgivelser

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster