Xboxlife forum

Fallout 3 udgivelsesdato

I dette forum diskuteres udgivelsesdatoer for forskellige spil.

Indlægaf Lilleprinsen » 29. okt 2008 16:45

skjoldan skrev:Ok, jeg bestilte da idag.. og inde på min konto på coolshop, står der at de har sendt det idag.


jeg bestilte det for en måned siden... måske kan de bare ikke lide mig?
Lilleprinsen
Niveau 3
 
Indlæg: 213


Indlægaf Blauwy » 29. okt 2008 16:54

Lilleprinsen skrev:
skjoldan skrev:Ok, jeg bestilte da idag.. og inde på min konto på coolshop, står der at de har sendt det idag.


jeg bestilte det for en måned siden... måske kan de bare ikke lide mig?


Coolshop har det med at, de folk der kommer til senest, får afsendt deres spil først.

Det nytter intet at forudbestille flere mdr i forvejen. Det er så åndsvagt den måde de gør det på.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Indlægaf Underdog dk » 29. okt 2008 17:34

Lilleprinsen skrev:..hvor det faktisk også var billigere end den pris jeg havde fået hos coolshop.

Hva snakker du om? coolshop er da billigere?

Kornrocks: Hvordan er selve gameplayet?? Oblivion havde en fed verden og en god historie, men selve hash n' slash måden man nedkæmpede sine fjender på var lidt tilfældig...
..er det hele realtime eller sætter man pause på under kampene?
/Underdog dk
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 402


Indlægaf Lilleprinsen » 29. okt 2008 17:48

Underdog dk skrev:Hva snakker du om? coolshop er da billigere?


jeg havde bestilt det til 491kr for et stykke tid siden så derfor var det billigere for mig hos billigespil. sidst jeg ville ændre min bestilling på grund af prisen var blevet sat ned (GTA4) fik jeg at vide, at jeg så ville ryge bagerst i køen igen... men det er jo åbenbart en fordel hos coolshop, hvis man skal tro hvad man hører her? så meget for at være "danmarks bedste spilshop" - synes i hvert fald det kniber lidt for dem lige for tiden.
Lilleprinsen
Niveau 3
 
Indlæg: 213


Indlægaf PappaSpanx » 29. okt 2008 18:47

coolshop skrev til mig de havde sent det igår d. 28, men har intet modtaget.. :( Det plejer eller ALTID at komme dagen efter..
PappaSpanx
Niveau 0
 
Indlæg: 45


Foregående

Tilbage til Udgivelser

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster