Xboxlife forum

Hvor hulen køber I spil henne?

I dette forum diskuteres udgivelsesdatoer for forskellige spil.

Hvor hulen køber I spil henne?

Indlægaf Jeffe » 28. jul 2008 16:16

Jeg er lidt på udkig efter Summer Athletics. Jeg prøvede Beijing 2008-spillet hos en kammeat er det var lidt skuffende.

Mit spørgsmål er, hvor I, der får spillene tidligt, køber henne. Jeg køber på Gamehubs, Coolshop og CDWOW primært, men Summer Atletics udkommer ikke før den 15. august på disse breddegrader. Selv den amerikanske udgave (ved ikke om det er regionsfrit) udkommer først i morgen.

Alligevel har jeg set et par stykker herinde fra, der allerede har spillet det en del (ReneG har i hvert fald spillet det. Eneste jeg lige kan huske). Og det er i hvert fald langt over en uge siden jeg så det. Hvor udgiver de spillene så tidligt, så må kan købe dem før de udkommer? Summer Athletics er langt fra det første spil jeg har set dette med.

Så ReneG plus andre, hit med jeres gode indkøbstips ;) Gerne link til det sted Summer Athletics er billigst.
Jeffe
Niveau 2
 
Indlæg: 153


Indlægaf Frighten » 28. jul 2008 16:18

Det kan være de har promoer, altså anmeldereksemplarer.
Billede
Frighten
Niveau 4
 
Indlæg: 680


Indlægaf fneribyen » 28. jul 2008 16:25

Det vil også være mit bud. Rene G Har sikkert gang i noget Anmelder shit og derfor Får han spillene før de kommer i butikkerne.
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Indlægaf Jeffe » 29. jul 2008 15:50

Øv, jeg troede lige jeg kunne bruge det til noget.
Jer, der har spillet det, er Summer Athletics pengene værd?
Jeffe
Niveau 2
 
Indlæg: 153


Indlægaf caps-iii » 29. jul 2008 16:32

Nej, ReneG har vidst nok en fætter der arbejder i et kæmpespil firma over i USA. Så derfor får han alle spil gratis fra USA. Tror jeg nok
Billede
caps-iii
Niveau 7
 
Indlæg: 2493


Indlægaf Batista dk » 24. aug 2008 22:01

På det lokale værtshus;)
ej
Coolshop.dk
eller hvis jeg skal have det på release køber jeg det i Fona eller BB, så jeg er sikker på at få det til tiden :D som f.eks. fifa 09 og fable 2
Salt
Batista dk
Niveau 5
 
Indlæg: 896


Indlægaf Moses87 » 24. aug 2008 23:08

jeg køber spil på coolshop eller play.com kan dog ikke anbefales Pga.told osv. kan man enlig få en freeloader til xbox 360 ? :O
nintendo wii
xbox 360
nintendo ds lete
Moses87
Niveau 1
 
Indlæg: 59


Indlægaf Améndir » 27. aug 2008 16:06

Play kan jeg nu godt anbefale... Jeg har bestilt over 100 ting der og er kun blevet fanget i tolden 1 gang. 1 gang ud af 100 synes jeg er en super statistisk.

Ellers køber jeg fra Gamehubs. Men der er jo lige så stor risiko for told, som Play. Så tja.
God service ellers. Fantastiske priser og hurtig levering.

Coolshop plejer jeg at bruge, som dansk spilbutik over nettet.

Ellers køber jeg i Blockbuster, da de har et super udvalg, er med på noderne og generelt kommer med de fedeste tilbud.
Améndir
Niveau 6
 
Indlæg: 1513


Indlægaf vollejr » 27. aug 2008 17:42

det kan godt være jeg spørger dumt. men hvis jeg køber et spil hos play.com så kan jeg godt spille spillet på en xbox jeg har købt i danmark?

hvor hurtig plejer det at gå med forsendelsen?

og så en anden ting. jeg kan se at spillende udkommer før på play.com end i danmark. vil det sige jeg kan få et spil før det udkommer i danmark igennem play.com.?

håber i gider svare på mine dumme spørgsmål. :D
vollejr
Niveau 0
 
Indlæg: 36


Indlægaf tryllehans » 28. aug 2008 10:49

vollejr skrev:det kan godt være jeg spørger dumt. men hvis jeg køber et spil hos play.com så kan jeg godt spille spillet på en xbox jeg har købt i danmark?

hvor hurtig plejer det at gå med forsendelsen?

og så en anden ting. jeg kan se at spillende udkommer før på play.com end i danmark. vil det sige jeg kan få et spil før det udkommer i danmark igennem play.com.?

håber i gider svare på mine dumme spørgsmål. :D


Ja du kan godt spille det på en dansk

ja du kan få det før hvis du køber via play.com
tryllehans
Niveau 6
 
Indlæg: 1315


Indlægaf hazzwar » 28. aug 2008 17:14

Jeg bestiller fra Coolshop.dk og Gameplay.co.uk :D
hazzwar
Niveau 4
 
Indlæg: 714


Indlægaf Beatwolf » 29. sep 2008 17:05

fatter ikke der ikke er flere der bruger www.shopto.net det er det absolut billigste og bedste og hurtigste sted at handle. Bedste sted jeg har handlet i mine 15+ år som gamer.
|PSN: Beeatwolf | Setup: PC: Gigabyte UD5H | Core i7 4770K| 8GB Team Xtreem 2400mhz |Asus GTX 780| Fractal Design XL R2| Qnix 27" 2560x1440@ 96hz | LG Sl8500 47" LCD | Onkyo TX-SR508 A/V Receiver| Magnat 5001 Interior 5.1 Højtalere| Xbox 360 Slim| PS3| PS2 Slim| Dreamcast | Sega Master System 2|
Beatwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1354
By: Vanløse


Indlægaf BenjaminK » 29. sep 2008 17:08

Beatwolf skrev:fatter ikke der ikke er flere der bruger www.shopto.net det er det absolut billigste og bedste og hurtigste sted at handle. Bedste sted jeg har handlet i mine 15+ år som gamer.


Hva er leveringstiden? :)
[b]1000/1000:[/b] Godfather 2, Lost Via Domus
[b]200/200:[/b] Worms, Golf: Tee It Up!, UNO, Dash of Destruction, DR2: Case Zero
BenjaminK
Niveau 5
 
Indlæg: 912
By: Esbjerg


Indlægaf LungBruzh » 30. sep 2008 22:10

Og er der told risiko hos dem?
Billede
LungBruzh
Niveau 5
 
Indlæg: 1100


Indlægaf xX Reptile Xx » 1. okt 2008 22:09

Beatwolf skrev:fatter ikke der ikke er flere der bruger www.shopto.net det er det absolut billigste og bedste og hurtigste sted at handle. Bedste sted jeg har handlet i mine 15+ år som gamer.


Køber os kun derfra.. :wink:
xX Reptile Xx
 
Indlæg: 1183

Brugeravatar

Næste

Tilbage til Udgivelser

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster