Xboxlife forum

Fable 2

I dette forum diskuteres udgivelsesdatoer for forskellige spil.

Indlægaf hazzwar » 29. jul 2008 13:00

Jeg skal alligevel forudbestille både Fable 2 og Fallout 3 (måske plus et spil mere) når jeg bestiller, så fragten gør ikke så meget.
hazzwar
Niveau 4
 
Indlæg: 714


Indlægaf hazzwar » 29. jul 2008 13:01

Stoffer skrev:får man den rigtige udgave af spillet når man bestiller derfra?

Og mon den kommer på udgivelsesdagen? :P

Jeg regner da stærkt med man får den rigtige udgave, eller også skal de da nok blive bombaderet med klager fra alle dem der har bestilt.

Og det med på udgivelsesdagen ved jeg så ikke, da det jo tager tid at sende det fra UK til DK.
hazzwar
Niveau 4
 
Indlæg: 714


Indlægaf Munchen » 29. jul 2008 13:44

hazzwar: Btw. tager gameplay.co.uk kun £2,95 for fragt uanset antal spil bestilt (mig bekendt ..)
-Munchen
"Make everything as simple as possible, but not simpler" -Albert Einstein
Munchen
Xboxlife udvikler
 
Indlæg: 765


Indlægaf hazzwar » 29. jul 2008 20:09

Munchen skrev:hazzwar: Btw. tager gameplay.co.uk kun £2,95 for fragt uanset antal spil bestilt (mig bekendt ..)

Fragten er vist nok £3,50 på pakker op til 1 kg. (Google ftw! :lol:) og det lyder da meget godt. Skal lige tjekke priserne på de andre produkter jeg skal bestille, og måske bliver det så her fra i stedet.

Skal lige se om jeg kan skaffe 1500 kr i morgen (mine forældre skylder mig penge,) og så lægge 200 til side til min søster. Regner så med jeg skal bestille Fable 2, Fallout 3 og The Simpsons Game fra Gameplay ;)
hazzwar
Niveau 4
 
Indlæg: 714


Indlægaf hazzwar » 31. jul 2008 13:12

UPDATE: Jeg har nu, fra Gameplay.co.uk, bestilt Fable 2 Limited Collector's Edition, Fallout 3 og Mass Effect (så jeg har noget at spille i ventetiden :lol:)
hazzwar
Niveau 4
 
Indlæg: 714


Indlægaf Munchen » 1. aug 2008 09:24

Hehe, sådan! :)
-Munchen
"Make everything as simple as possible, but not simpler" -Albert Einstein
Munchen
Xboxlife udvikler
 
Indlæg: 765


Indlægaf Munchen » 12. aug 2008 14:19

Jeg har idag skrevet lidt frem og tilbage med Gameplay og de ved endnu ikke (dagen før) om de er en del af pub-games dealen ... :/

info: Please wait a moment. You are being connected to an available operator. You are number 1 in the queue and the average wait time is 0 minutes 30 seconds
info: You are now chatting with 'MoJo'
MoJo: hi how can i help?
Claus Munch: Hi there, I just wanted to know if You are part of the pub games deal on Fable 2 pre-orders?
MoJo: we don't know yet
MoJo: it hasn't been confirmed
Claus Munch: Uh, okay .. But they are released tomorrow on XBL?
Claus Munch: Any idea on when this will be cleared?
MoJo: unfortunately not
Claus Munch: Okay, super, thanks for the help :)
-Munchen
"Make everything as simple as possible, but not simpler" -Albert Einstein
Munchen
Xboxlife udvikler
 
Indlæg: 765


Indlægaf Kesse » 4. sep 2008 10:02

Hvad skulle forskellen være på Fable 2 normal, og Fable 2 Collector's? Papirkort, ektra indhold, eller?
Kesse
Niveau 3
 
Indlæg: 266


Indlægaf ReVaN » 4. sep 2008 11:21

Det siges at der vil vaere eksklusivt ingame content det foelger med Collectors edition.
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf hazzwar » 4. sep 2008 14:02

Kesse skrev:Hvad skulle forskellen være på Fable 2 normal, og Fable 2 Collector's? Papirkort, ektra indhold, eller?

Udover de materielle goder, vil der medfølge et ekstra dungeon og et melee våben (kan ikke 100% huske hvad det var for et, men tror det var en sabel...) Ved ikke om Master Chief's armor vil være med i begge udgaver, eller om det også kun er i CE.

EDIT: Efter at have kigget lidt, ser det ud som om at Master Chief's armor også kun er i CE.
hazzwar
Niveau 4
 
Indlæg: 714


Indlægaf fneribyen » 5. sep 2008 18:37

Måske lydder det som et noob spørgsmål men Hvorfor skulle Master Chiefs armor være med i ?
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Indlægaf spif2001 » 5. sep 2008 18:44

fneribyen skrev:Måske lydder det som et noob spørgsmål men Hvorfor skulle Master Chiefs armor være med i ?

Der er et armor set, der ligner Master Chief en smule.

Link: http://www.joystiq.com/2008/08/07/maste ... o-fable-2/
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Foregående

Tilbage til Udgivelser

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster