Xboxlife forum

Unreal Tournament 3 /X360

I dette forum diskuteres udgivelsesdatoer for forskellige spil.

Unreal Tournament 3 /X360

Indlægaf caps-iii » 3. jul 2008 10:47

Hej

Har nu set flere og flere spille Unreal Tournament 3 på min friendliste. Undrer mig over det allerede er udkommet? Er det det?

Og skal I have spillet?


->caps<-
Billede
caps-iii
Niveau 7
 
Indlæg: 2493


Indlægaf caps-iii » 3. jul 2008 10:59

Tothegame skriver 11. juli
Billede
caps-iii
Niveau 7
 
Indlæg: 2493


Indlægaf WraithDK » 3. jul 2008 11:29

Jeg så det ude i Merlini City Syd i Aalborg, købte det dog ikke. Skrev det også i tilbuds-tråden, så kan være at andre har været i Merlin rundt omkring og set. Coolshop skriver vist d. 7
Billede
WraithDK
Niveau 6
 
Indlæg: 1340


Indlægaf HappyPepzi » 3. jul 2008 11:55

Ja tak for oplysningen WraithDK. Min ven købte det også i Merlin. Så gamer det helt vildt...F*** hvor er det fedt, troede ikke at xbox 360 kunne kører dette spil lige så godt. MEN det kan den og ja det bør ejes hvis man er til FPS. Spillet er som GOW blot på turbo speed.....

MULTIKIIIIIL...............YEAH!!!

Skal game game game.....ses
hygge+achivements+venner-tid-snart nyt job=ikke så meget på som tidligere..bær over med mig
HappyPepzi
Niveau 5
 
Indlæg: 1206


Indlægaf PepperDude » 3. jul 2008 15:17

HappyPepzi skrev:Ja tak for oplysningen WraithDK. Min ven købte det også i Merlin. Så gamer det helt vildt...F*** hvor er det fedt, troede ikke at xbox 360 kunne kører dette spil lige så godt. MEN det kan den og ja det bør ejes hvis man er til FPS. Spillet er som GOW blot på turbo speed.....

MULTIKIIIIIL...............YEAH!!!

Skal game game game.....ses


OMG hvor er jeg glad for at høre det, var nemlig bange for at Xboxen ikke kunne køre det nær så godt, men det kan den påbenbart godt? Nu glæder jeg mig bare endnu mere!!! :D
PepperDude
Niveau 6
 
Indlæg: 1788

Brugeravatar


Tilbage til Udgivelser

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster