Xboxlife forum

Top Spin 3 udgivet i dag 20 juni, eller er det??

I dette forum diskuteres udgivelsesdatoer for forskellige spil.

Top Spin 3 udgivet i dag 20 juni, eller er det??

Indlægaf sc » 20. jun 2008 21:16

Hej, jeg havde forudbestilt spillet i blockbuster da jeg havde nogle penge på kortet, og ofte oplever jeg at de har udsolgt af nye spil samme dag eller først for nogle udgaver hjem senere.
Derfor forudbestilte jeg det, men fik så at vide at det er rykket til den 27 juni, men det er ikke hvad der skrives rundt omkring efter hvad jeg lige kan se, så holdes der fast på i dag, og i den sammenhæng vil jeg spørge om nogen har købt det, eller set det nogen steder??

Jeg kan nu godt vente til den 27 juni, men synes bare det virker underligt at det ikke er ændret til at udkomme den 27, efter hvad jeg altså lige kan se hehe..

Det blev en lang forklaring :D
sc
Niveau 4
 
Indlæg: 602


Indlægaf lionel » 20. jun 2008 21:24

Jeg forudbestlite det fra coolshop, og fik det også i dag :)
Billede
lionel
Niveau 5
 
Indlæg: 1158


Indlægaf sc » 20. jun 2008 21:28

det tænkte jeg nok at nogle ville få, derfor fik jeg også lyst til at spørge herinde :) takker for svaret
sc
Niveau 4
 
Indlæg: 602


Indlægaf BulletEyeDk » 21. jun 2008 08:31

Fona i Horsens havde det også på hylden i går...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Indlægaf tefar » 21. jun 2008 11:00

Jeg har lige været nede og hente mit i Fona...

men ingen andre i byen havde den (Merlin, Stereostudio, Blockbuster), og i Blockbuster sagde de også at den ville udkomme den 27.
tefar
Niveau 1
 
Indlæg: 78


Indlægaf Jakiller » 22. jun 2008 09:54

Fona og nogle enkelte butikker på nettet har fået det på lager (købte mit i Fona) udgivelses datoen er stadig den 20, men det er kun få butiks kæder der har fået det på lager. de andre forretninger må vente til næste levering den 27.

http://www.gamebits.dk/shop/top-spin-3-6597p.html

http://www.proshop.dk/ShowProduct.aspx? ... did=163079

oh btw spillet er AWESOME:D
Jakiller
Niveau 2
 
Indlæg: 132


Indlægaf sc » 22. jun 2008 20:03

Stadig dårligt af Blockbuster, jeg bestilte mit for over 4 uger siden, så burde de have kunnet skaffe den, men okay, jeg venter og overlever hehe. :D ..mange tak for svarende.
sc
Niveau 4
 
Indlæg: 602



Tilbage til Udgivelser

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster