Xboxlife forum

50 Cent: Blood on the sand

I dette forum diskuteres udgivelsesdatoer for forskellige spil.

50 Cent: Blood on the sand

Indlægaf xxpihl » 1. jun 2008 20:54

hey folkens..
Hvis i ikk ved det endnu, så får i det at vide nu at 50 Cents nye spil "overskriften" udkommer her til efteråret, og jeg glæder mig MEGA meget..
men det jeg gerne vil vide er hvilken dato det kommer til at udkomme ca?
så hvis nogle ved det så skriv det da :D
Billede
xxpihl
Niveau 4
 
Indlæg: 580


Indlægaf Anonymous22 » 1. jun 2008 23:11

Jeg kan ikke tage 50cent seriøst.. Plastikgangster af format! Han er en popstar! De som stadig hører ham og tror at han er det som han rapper følger ikke godt nok med i hvad der sker i USA på den front..

Videoer som SKAL ses:

Beef III

Stop Snitchin Stop Lyin

Musik som SKAL høres:

The Game : YouKnowWhatItIs vol. 3 & 4

The Game : Stop Snitchin Stop Lyin
------------------------------------------------

G-G-G-G-G-G-G- U NOT!!!
Anonymous22
 


Indlægaf JaaD » 1. jun 2008 23:17

Stronghold - han skulle have svar på et spg ikke få at vide at the game er så meget bedere end 50 cent som han ingengang er ;)
De er begge lige dårlige, men tilbage til topic.

Efter hvad jeg har læst er det i november men kan ikke finde præcis dato :P
Billede
JaaD
Niveau 7
 
Indlæg: 2541


Indlægaf Anonymous22 » 1. jun 2008 23:20

Stop Snitchin Stop Lyin:
http://www.youtube.com/user/soufwest3rdcoast

The Game : Hate it or love it (Street Mix) G-Unit diss:
http://www.youtube.com/watch?v=ss64XvLz6lg

The Game : My Bitch (50 Cent, Jay-Z & Suge Knight Diss):
http://www.youtube.com/watch?v=qhLIbOMm2xw
---------------------------------------------------------------

End of story....
Anonymous22
 


Indlægaf Anonymous22 » 1. jun 2008 23:21

JaaD:

Siger manden med et billede af en taber! God save the queen. Poetisk. tsk tsk
Anonymous22
 


Indlægaf JaaD » 1. jun 2008 23:25

Stronghold:

Jeg siger bare min egen mening, 50 cent er dårlig - ja,
Men The Game han er lige så slem, han bitcher stadig over det beef de har haft/har og laver hele tiden nye tracks og endda film om hvor latterlig 50 cent og andre kunstnere.

Og dog har jeg et latterlig billede, men der er andet i hip hop end gangster rap, bling bling og beefs ;)
Billede
JaaD
Niveau 7
 
Indlæg: 2541


Indlægaf Anonymous22 » 1. jun 2008 23:35

Helt sikkert! Men det glæder mig at en mand som Game vil ødelægge 50cent.. 50cent ødelægger HipHop. Men heldigvis er der ved at være lukket og slukket for ham:) Det er kun i EU og Asien at han stadig bliver spillet.
Synes det er frygteligt at sådan en mand kan rende rundt og kalde sig gangster når hele hans liv er baseret på en løgn. Han blev ikke skudt 8 gange, men 3. Han stak Ja Rule og Irv Gotti. Hans film er en stor løgn!

Jeg er kæmpe Game fan og mener helt klart at han bringer west coast rap tilbage på sin plads! Hører også Nas, Mobb Deep (det gamle), Dre, Snoop, Kanye, 2pac, Eazy-E osv osv.. Men New York new school synes jeg er direkte til at lukke op og skide i..

Just my 50 cents;) Im all about a dollar!
Anonymous22
 


Indlægaf JaaD » 1. jun 2008 23:39

So true so true!
Dog har jeg andre meninger men den orker jeg ikke at give til kende nu, for så kommer vi sikkert ud i en længere diskution :P

Så tror hellere jeg må lade drengen få tråden igen, så han kan få svar på sit spg :D
Billede
JaaD
Niveau 7
 
Indlæg: 2541


Indlægaf ReVaN » 2. jun 2008 01:08

Der er ingen endelig dato endnu, spillet ville have været interessant for mig, havde 50 ikke valgt at Young Buck ikke skal være med.

- hvem satan gider at spille som Dj Whoo Kid???? og for den sags skyld Tony Yayo...

Offtopic:

@ Stronghold - du ved vidst ikke helt hvad du snakker om, 50 bliver stadig spillet meget i US, folk har bare fattet efterhånden at han ikke laver gangsta rap, som han ellers selv proklamerer med.

Syntes ikke selv han er specielt talentfuld, men en del af hans ældre sange er helt fine - og specielt Poppin Them Thangs og Hate it or Love it (G-Unit Remix) har altid vaeret nogle af mine favoritter.

Jeg er selv Young Buck fan, og holder egentlig også en del af Lloyd Banks som virkelig har punchlines der vil noget.

så må lige give dig en G-UNIT i fjæset, og sige Game Over - på trods af at jeg egentlig også rimelig godt kan lide ham :wink: , men resten af The Black Wallstreet derimod, hahaha mere skod bliver det ikke.

(har dog mistet en del af min resterende respekt for 50 da han smed Buck ud af gruppen, klart hans mest stupide valg nogensinde - men nu kan det i det mindste være at Buck kan skabe et navn for sig selv, i stedet for konstant at blive hatet på af G-Unot fanatikere, som ikke giver ham en chance)
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf Anonymous22 » 2. jun 2008 08:02

ReVan:

Du er New York new school & dirty south fan?? Nej vi to har ikke mere at snakke om..
Anonymous22
 


Indlægaf Core » 2. jun 2008 08:07

Hip Hop Sutter [punktum] :twisted:
Spiller for tiden:
AC4: Black Flag (PS4), COD: Ghosts (PS4), Resident Evil 6 (X360).
Core
Niveau 5
 
Indlæg: 1019


Indlægaf Number12 » 2. jun 2008 08:09

Træls at en idiot som laver total skod musik skal udgive spil!! Bare fordi han har penge!! Næste gang han bliver skudt skal det fandme være i hovedet.
You will choke on 3 words, but you won't choke on dick.
Number12
 
Indlæg: 379


Indlægaf DeeHawk » 2. jun 2008 08:37

Number12 skrev:Træls at en idiot som laver total skod musik skal udgive spil!! Bare fordi han har penge!! Næste gang han bliver skudt skal det fandme være i hovedet.


Word!
DeeHawk
Niveau 6
 
Indlæg: 1490


Re: 50 Cent: Blood on the sand

Indlægaf bjaelkesex » 2. jun 2008 08:39

xxpihl skrev:hey folkens..
Hvis i ikk ved det endnu, så får i det at vide nu at 50 Cents nye spil "overskriften" udkommer her til efteråret, og jeg glæder mig MEGA meget..
men det jeg gerne vil vide er hvilken dato det kommer til at udkomme ca?
så hvis nogle ved det så skriv det da :D

Der er bare sat til efteråret.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf Foxx » 2. jun 2008 08:40

The Game og 50 Cent er dårlig, end of story ..

Nej vil man høre ordentligt musik skal man høre sådan noget som Martin fra X-factor 8)
DJ Numzi
DJ AnD Lomilias23
Foxx
 
Indlæg: 2024


Næste

Tilbage til Udgivelser

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster