Xboxlife forum

50 Cent: Blood on the sand

I dette forum diskuteres udgivelsesdatoer for forskellige spil.

Indlægaf ReVaN » 2. jun 2008 23:18

Haugboelle skrev:
chateque skrev:
Ahmed skrev:Hør Tupac Musik - End of diskution.


synes det er lang tid siden han har udgivet noget ;)


Men er sikker på han ik er død, det ham selv der blir ved med at release stuff. Han sidder med garanti sammen med Elvis above the rim og fyrer den fede...


Hvis det er ham selv der laver det nye er han godt nok blevet ringe over aarene
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf skitzofraen » 2. jun 2008 23:28

Stronghold skrev:JaaD:

Siger manden med et billede af en taber! God save the queen. Poetisk. tsk tsk


Jeg hører stort set kun rap/hiphop og synes Johnny Rotten (manden fra jaad's billede) er 1000 gange federe end 50cent og The Game tilsammen

"Anarchy in the UK" holder stadig nu, selvom den blev lavet i 1976 (tror du The Game eller 50 cent vil være noget, som folk gider tjekke om ca. 30år?? jeg tillader mig at tvivle ;) )
Senest rettet af skitzofraen 3. jun 2008 18:15, rettet i alt 1 gang.
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf skitzofraen » 2. jun 2008 23:56

Blauwy skrev:
skitzofraen skrev:
JaaD skrev:
skitzofraen skrev:
en opskrift på en game sang er ca sådan her

nævn en kendt rappers navn, nævn din impala, nævn en kendt rappers navn, snak om dine fælge, nævn en kendt rappers navn, svin 50 cent til, sig compton, nævn en kendt rappers navn....

De er begge 2 elendige imo.

hahaha :D , du har så meget ret i det!!!!!


Altid godt at hører, at jeg ikke er den eneste, som har lagt mærke til det hehe ;) :)



Hahaha, jeg griner stadig over det. Du har så evig ret :D Det er godt ramt, du burde blive ghostwriter. Nu kan alle blive 50 Cent/The Game - For kun 500 kr.


hehe folk kan bare snuppe den opskrift der, så kan de blive præcis ligesom The Game og det er 100% gratis ;) :lol:
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf p1co9210 » 3. jun 2008 13:31

LIL WAYNE FTW!!
Add mig også på Playstationen: P1coDK
p1co9210
Niveau 6
 
Indlæg: 1990
By: Aalborg


Indlægaf ReVaN » 3. jun 2008 17:49

p1co9210 skrev:LIL WAYNE FTW!!

Øhh, nej... man finder ikke mange rapper der er ligeså talentløse, men samtidig så hypede. Han overgår alle andre der er blevet stemplet i denne tråd som dårlige rappere .
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf skitzofraen » 3. jun 2008 17:52

ReVaN skrev:
p1co9210 skrev:LIL WAYNE FTW!!

Øhh, nej... man finder ikke mange rapper der er ligeså talentløse, men samtidig så hypede. Han overgår alle andre der er blevet stemplet i denne tråd som dårlige rappere .


enig... lil Wayne er på ingen måde en god lyriker, og at han ligefrem kalder sig "best rapper alive" er direkte til grin når man kigger på mandens indhold... Han har lavet et par ting som var okay, men hans albums lyder amatør agtige både hvad musik og lyrik angår

(generalt lyder det meste dirty south som noget, der er lavet på 5-10 minutter imo)
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf JaaD » 3. jun 2008 18:02

hahahaha skitzo du kommer hele tiden frem med nogle guldkorn :D

Men tilbage til diskutonen...

Dirty South bliver mere og mere forringet hvad der både angår musik og beats osv.
Første plade plejer og være god, og den anden bliver bare lavet for at blive lavet ikke andet der!
Det er mega nedtur at mange kunstnere ødelægger hip hoppen med deres plastic musik.
Hvor teksten er skrevet imens de spiser aftensmad, ryger, ser tv, danser gogo og har spottet den lokale isbil og beats'ne er også bare noget de har fået eller er også lave på ingen tid.


Håber at den tager en ny drejning, for godt ser det ikke ud IMO :P
Billede
JaaD
Niveau 7
 
Indlæg: 2541


Indlægaf PepperDude » 3. jun 2008 19:44

p1co9210 skrev:LIL WAYNE FTW!!


SHIT YEARH!! Lil Wayne is the man.
PepperDude
Niveau 6
 
Indlæg: 1788

Brugeravatar

Indlægaf LiquiDelta^ » 4. jun 2008 00:39

Haha, lil wayne er alt for sjov. Jeg fatter slet ikke denne genre. Men denne sang har så mange guldkorn og ufrilligt sjove udtryk, at det ikke er set overgået siden.

[youtube]http://youtube.com/watch?v=ZC-sJLl9H50[/youtube]

Tekst :D
http://www.lyricsandsongs.com/song/801771.html
Billede
LiquiDelta^
Niveau 6
 
Indlæg: 1424


Indlægaf prince abkillz » 10. jun 2008 20:38

NO NO NO lyt dog til noget ÆGTE south shit istedet for khalid.

http://youtube.com/watch?v=3mHPVwjVjGM
Billede
prince abkillz
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Indlægaf LiquiDelta^ » 10. jun 2008 20:49

Jamen jeg synes teksten er ufrivilligt morsom. Jeg lytter slet ikke til denne slags musik.. :)
Billede
LiquiDelta^
Niveau 6
 
Indlæg: 1424


Indlægaf skitzofraen » 10. jun 2008 20:59

LiquiDelta^ skrev:Jamen jeg synes teksten er ufrivilligt morsom. Jeg lytter slet ikke til denne slags musik.. :)


Ja Wayne har det med, at lave latterlige metaforer og billedsprog, som ikke giver særligt meget mening (og ja han er ufrivilligt morsom 90% af tiden, på stort set alle hans numre)

Men synes næsten, at det sjoveste ved den video, som du postede er Fat Joe... Den mand ser så latterligt retarderet/tumpet ud, men virker som om, at han selv synes, at han har alt for meget stil... Fat Joe er sjov på alle de forkerte måder hehe.
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf LiquiDelta^ » 10. jun 2008 21:30

"..and we don't need a hotel, we parkin lot pimpin'" :D Sådan Joe.. :P

R. Kellys vers er fandme sjovt, Lil Wayne er bare awesome og jeg griner når ham der siger: "Ace mizzy gets ALL the hoes!" :D
Billede
LiquiDelta^
Niveau 6
 
Indlæg: 1424


Indlægaf 9milli-gunnin » 10. jun 2008 22:00

Come on man, Som EPMD sagde engang "You Gots Ta Chill"

Vil vædde med 80% af jer 50' haters herinde, kan "In The Club" og ikke mindst Candy shop udenad. Misforstå mig ikke, jeg er en old school big daddy kane af en Hiphop elsker, men jeg har opgivet at hate på alt det nye. Tag feks 50's første uofficielle album, "Guess Who's Back" det holder sku, og det gør "Get Rich Or Die Tryin" ogs.. Alt det senere holder ikke hvis du kun går efter det indholdsmæssige materiale i teksterne, men det er sku god griner alligevel, tag bare omkvædet på "Get In My Car" fra 2. plade "The Massacre"

"I got no pick up lines, I stay on the grind
I tell the hoes all the time ,Bitch get in my car( get in)
Got my 64, ridin on Dayton spokes
and when I open that door ,Bitch get in my car"

Jeg ELSKER hiphop med masser af indhold og shit, men kom nu, easss the fuck og og grin af det omkvæd der, for det er fandme sjovt! Og på den måde er jeg nede med 50. Altså han er jo så stanky rich at han ikk giver en fuck, og det gør ham så cool, på en arrogant måde! Det er jeg nede med... Plus er hans slæng ikk så wack enda, jeg så én nævne Young Buck, som udentvivl er den mest talentfulde i gruppen overhovedet. Men Lloyd Banks kan nu ogs godt give folk hård modstand når vi snakker punches... MEN NOK OM 50'.

The Game derimod er yderst talentfuld, og er totalt enig i at han giver vest kysten et frisk pust. Han første plade var ok, mest pga 50 der hjalp ham meget. Faktisk var det først på 2. plade man ku se hans talent ordenligt. Hans flow var der meget mere styr på, samt teknik. At game namedropper mange artister kan man ikke hade på, han viser bare hvem han er inspireret af!

Til sidst vil jeg lige tilføje en ting LIL WAYNE ER THE TRUTH! Hans tekster er aboslute non-sense men fuck hvor er de griner og grænseoverskridene, for US lyttere ku jeg forestille mig. Jeg mener, internettet er gået crazy de sidste par uger pga af hans nye release af "carter 3"

Så drenge, tag det roligt og stop med at hade så meget, if ya dont digg it, turn the shit off..

Mos Def, Talib, Common, Pharcyde, Tribe, Dilla, Slum Village, Atmosphere, Meth & Red, Az, Nas, damn jeg ku blive ved.. love that shit!!!!!!!!!!!! Forresten stank det første 50 spil, så har ikk de høje forventninger til det nye ! HA DET GODT PEEEACE
9milli-gunnin
Niveau 2
 
Indlæg: 160


Indlægaf bullerdaddy » 12. jun 2008 21:24

ReVaN skrev:Der er ingen endelig dato endnu, spillet ville have været interessant for mig, havde 50 ikke valgt at Young Buck ikke skal være med.

- hvem satan gider at spille som Dj Whoo Kid???? og for den sags skyld Tony Yayo...

Offtopic:

@ Stronghold - du ved vidst ikke helt hvad du snakker om, 50 bliver stadig spillet meget i US, folk har bare fattet efterhånden at han ikke laver gangsta rap, som han ellers selv proklamerer med.

Syntes ikke selv han er specielt talentfuld, men en del af hans ældre sange er helt fine - og specielt Poppin Them Thangs og Hate it or Love it (G-Unit Remix) har altid vaeret nogle af mine favoritter.

Jeg er selv Young Buck fan, og holder egentlig også en del af Lloyd Banks som virkelig har punchlines der vil noget.

så må lige give dig en G-UNIT i fjæset, og sige Game Over - på trods af at jeg egentlig også rimelig godt kan lide ham :wink: , men resten af The Black Wallstreet derimod, hahaha mere skod bliver det ikke.

(har dog mistet en del af min resterende respekt for 50 da han smed Buck ud af gruppen, klart hans mest stupide valg nogensinde - men nu kan det i det mindste være at Buck kan skabe et navn for sig selv, i stedet for konstant at blive hatet på af G-Unot fanatikere, som ikke giver ham en chance)


jeg er sådan set ligeglad med, hvad USA gør, det spil er blevet stemt ned af anmeldere overalt, og har endnu ikke set et af disse spil blevet lagt over disken i en spilforretning i danmark, ved godt det er en smags-sag, men jeg ved også der er mange der er med mig..
Billede
bullerdaddy
Niveau 4
 
Indlæg: 414


ForegåendeNæste

Tilbage til Udgivelser

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster