Xboxlife forum

50 Cent: Blood on the sand

I dette forum diskuteres udgivelsesdatoer for forskellige spil.

Indlægaf kokaiinum » 12. aug 2008 20:00

Ringere tråd skal man da lede længe efter. Det er som at komme ind i en børne have...se min tissemand er større end din...jesus christ. Drengen spurgte bare om hvornår spillet udkommer! og allerede første poster giver ham lort i ansigtet over han godt kan lide 50Cents.

Anyhow, efter en lidt ældre artikel på gamespot, så siger de til efteråret (q4) men det er ikke sikkert den holder stik mere.
kokaiinum
Niveau 1
 
Indlæg: 81


Indlægaf hazzwar » 12. aug 2008 21:27

Hvad er det da for en diskussion der er blevet startet her? Jeg er mest til Rock, Metal osv. men der er en gang i mellem noget rap jeg kan lide, og det er i den grad ikke det lort alle går og lukker ud nu om dage. Der er noget DMX og Tupac jeg kan lide, men så kan jeg heller ikke huske mere, sådan lige from the top of my head.
hazzwar
Niveau 4
 
Indlæg: 714


Indlægaf Dirty Harry » 12. aug 2008 21:31

kokaiinum skrev:Ringere tråd skal man da lede længe efter. Det er som at komme ind i en børne have...se min tissemand er større end din...jesus christ. Drengen spurgte bare om hvornår spillet udkommer! og allerede første poster giver ham lort i ansigtet over han godt kan lide 50Cents.

Anyhow, efter en lidt ældre artikel på gamespot, så siger de til efteråret (q4) men det er ikke sikkert den holder stik mere.


hazzwar skrev:Hvad er det da for en diskussion der er blevet startet her? Jeg er mest til Rock, Metal osv. men der er en gang i mellem noget rap jeg kan lide, og det er i den grad ikke det lort alle går og lukker ud nu om dage. Der er noget DMX og Tupac jeg kan lide, men så kan jeg heller ikke huske mere, sådan lige from the top of my head.


I ved ved forhåbenlig godt begge to at denne diskution er over 1 månede gammel? :roll:
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Indlægaf Ceerial » 12. aug 2008 22:26

Billede
Ceerial
Niveau 7
 
Indlæg: 2192


Indlægaf hazzwar » 13. aug 2008 13:25

Dirty Harry skrev:I ved ved forhåbenlig godt begge to at denne diskution er over 1 månede gammel? :roll:

Han havde svaret på den så den kom frem på toppen igen, så er det da naturligt at kigge på det, ikke? At jeg så ikke tjekke datoerne er jo bare fordi jeg ikke tænkte over det :lol:
hazzwar
Niveau 4
 
Indlæg: 714


Indlægaf ALIE » 21. aug 2008 18:48

hey ville lige blande mig Strongholds og JaaDs lille beef :oops: gunit er ofical blevet til ghost unit ligsom game forudsage for 2,3 år siden buck ville være den næste til at forlade grupen og nu har gunit nyste albume flobet med et kæme F gunit is officielle over so now its blackwallstreet 4 life :twisted:
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Foregående

Tilbage til Udgivelser

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster