Xboxlife forum

Tysk udgave af Rock Band?!?

I dette forum diskuteres udgivelsesdatoer for forskellige spil.

Tysk udgave af Rock Band?!?

Indlægaf HotPhoenix » 7. maj 2008 14:16

(Jeg kunne ikke finde et andet sted at lægge det her ind, men det bliver her.)

Hey Xbox's.

Jeg er så en af dem der tror at en selv er den der glæder mig mest til spillet Rock Band, og pga. at jeg har fået fortalt at af en der fornylig har været til et EA-event i Kbh, hvor han fortæller at der ikke blev vist eller fortalt noget om spillet, tror at det ikke kommer til DK før efteråret.

Jeg tror derfor at jeg tager til Tyskland for at købe spillet, men jeg ville høre om nogen vidste om den tyske udgave er på In-game Engelsk?
Fantasy becomes Reality…
Billede
HotPhoenix
Niveau 0
 
Indlæg: 46


Indlægaf AddiBaker » 7. maj 2008 14:51

Man burde ku skifte det med xbox's language settings, hvis du har dem allerede på english så burde du ik have nogle problem. Sådan var det med GHII og nu når det er samme developer.
AddiBaker
Niveau 4
 
Indlæg: 773


Indlægaf HotPhoenix » 7. maj 2008 15:08

AddiBaker skrev:Man burde ku skifte det med xbox's language settings, hvis du har dem allerede på english så burde du ik have nogle problem. Sådan var det med GHII og nu når det er samme developer.


Det går jeg også udfra, men har bare læst at man i Tyskland kan købe spillet for sig selv på en In-game tysk udgave, så hvis jeg køber Rock Band Bundel om der så er et engelsk, tysk eller begge dele spil.
Fantasy becomes Reality…
Billede
HotPhoenix
Niveau 0
 
Indlæg: 46


Indlægaf Psymatiq » 7. maj 2008 16:57

alt der hedder rock band spillet er på engelsk kun manualen er locations fremstillet.. officele ord da de annoncerede Eu realese date.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund



Tilbage til Udgivelser

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster