Xboxlife forum

Age of Conan (360)

I dette forum diskuteres udgivelsesdatoer for forskellige spil.

Indlægaf Kayniel » 13. maj 2008 14:02

geez, så har du spildt for meget tid - kun Daoc og CoH er værd at spille af dem du nævner.

(ja, jeg har også selv spildt en masse unødvendig tid eftersom jeg kan berige jer med min visdom).
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Indlægaf Bonde2 » 13. maj 2008 14:36

Mew-Ichigo skrev:har da spillet World of Warcraft, Guild Wars, Yogurting, Perfect World, Holic, Dark age og camelot, 9dragons, 2moons, City of heroes, Dream of mirror online, Highstreet5, Flyff og sikkert flere venter lige nu på at Ai sp@ce kommer ud ^^


spiller man stadig GW . ? :D har tænkt på at begynde igen .. så kunne det jo være fint at have nogen at gøre det med . :D
Billede
Bonde2
Niveau 5
 
Indlæg: 931


Indlægaf Mew-Ichigo » 13. maj 2008 15:49

Bonde2 skrev:
Mew-Ichigo skrev:har da spillet World of Warcraft, Guild Wars, Yogurting, Perfect World, Holic, Dark age og camelot, 9dragons, 2moons, City of heroes, Dream of mirror online, Highstreet5, Flyff og sikkert flere venter lige nu på at Ai sp@ce kommer ud ^^


spiller man stadig GW . ? :D har tænkt på at begynde igen .. så kunne det jo være fint at have nogen at gøre det med . :D



nej ik mere ^^
Billede
Mew-Ichigo
Niveau 2
 
Indlæg: 134


Indlægaf Bonde2 » 13. maj 2008 16:06

Mew-Ichigo skrev:
Bonde2 skrev:
Mew-Ichigo skrev:har da spillet World of Warcraft, Guild Wars, Yogurting, Perfect World, Holic, Dark age og camelot, 9dragons, 2moons, City of heroes, Dream of mirror online, Highstreet5, Flyff og sikkert flere venter lige nu på at Ai sp@ce kommer ud ^^


spiller man stadig GW . ? :D har tænkt på at begynde igen .. så kunne det jo være fint at have nogen at gøre det med . :D



nej ik mere ^^


træls . :) sig til hvis du skulle ombestemme dig . :D jeg booster gerne gennem alle campains hvis det er . :D
Billede
Bonde2
Niveau 5
 
Indlæg: 931


Indlægaf Mew-Ichigo » 13. maj 2008 16:08

Bonde2 skrev:
Mew-Ichigo skrev:
Bonde2 skrev:
Mew-Ichigo skrev:har da spillet World of Warcraft, Guild Wars, Yogurting, Perfect World, Holic, Dark age og camelot, 9dragons, 2moons, City of heroes, Dream of mirror online, Highstreet5, Flyff og sikkert flere venter lige nu på at Ai sp@ce kommer ud ^^


spiller man stadig GW . ? :D har tænkt på at begynde igen .. så kunne det jo være fint at have nogen at gøre det med . :D



nej ik mere ^^


træls . :) sig til hvis du skulle ombestemme dig . :D jeg booster gerne gennem alle campains hvis det er . :D



købte det over nettet og kan ikke huske min kode nu
Billede
Mew-Ichigo
Niveau 2
 
Indlæg: 134


Indlægaf Bonde2 » 13. maj 2008 16:12

så kan jeg godt se problemet . :D
nå men jeg installerer alle 4 spil nu :shock: så hvis du nu kommer i tanke om det så sig lige til . :D
Billede
Bonde2
Niveau 5
 
Indlæg: 931


Indlægaf Mew-Ichigo » 13. maj 2008 16:16

min msn er mew--ichigo@hotmail.com så du kan bare tilføje mig ^^

andre må også tilføje hvis de vil xD
Billede
Mew-Ichigo
Niveau 2
 
Indlæg: 134


Indlægaf Dipolarmarcus » 15. maj 2008 11:07

Tror ikke Age of conan kommer den 23 maj, men lad os håbe, totalt fedt spil
Dipolarmarcus
 
Indlæg: 132


Indlægaf Biggus » 24. jun 2008 18:15

Nogen med nogle updates ? :D
Biggus
Niveau 2
 
Indlæg: 147


Indlægaf Syro_Str0m » 24. jun 2008 21:31

Kunne ikke lige finde svaret i den her tråd så spørger lige :D

Hvis / når AoC kommer til xbox skal man så betale for at spille AoC online på sin xbox eller spiller man bare ud fra sit live abb.?
Billede
Syro_Str0m
Niveau 7
 
Indlæg: 2679


Indlægaf Cerialbox » 24. jun 2008 21:35

Syro_Str0m skrev:Kunne ikke lige finde svaret i den her tråd så spørger lige :D

Hvis / når AoC kommer til xbox skal man så betale for at spille AoC online på sin xbox eller spiller man bare ud fra sit live abb.?


Du skal betale ekstra. Til gengæld behøver du ikke en gold account.
Jaed.
Cerialbox
Niveau 7
 
Indlæg: 2031


Indlægaf Mr. Aggiz » 24. jun 2008 21:50

Cerialbox skrev:
Syro_Str0m skrev:Kunne ikke lige finde svaret i den her tråd så spørger lige :D

Hvis / når AoC kommer til xbox skal man så betale for at spille AoC online på sin xbox eller spiller man bare ud fra sit live abb.?


Du skal betale ekstra. Til gengæld behøver du ikke en gold account.


Ved du om det kommer til, at være dyrer end det normale Guld Abonnement?
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Foregående

Tilbage til Udgivelser

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster