Xboxlife forum

GH 4

I dette forum diskuteres udgivelsesdatoer for forskellige spil.

GH 4

Indlægaf Xboxmaach » 14. feb 2008 22:21

Yes faldt lige over en hjemmeside fra, mener det var activision, og så at GH4 står til lancering i maj. der er sangliste og al muligt ....men i ved det sikkert allerede ....kunne bare ikk finde en tråd på den sååå synes lige jeg ville lave en selv :)

Peace Out ! :lol:
da da da daaaaa da da da da daaaa da da da daaaa da da da da daaaa (YYZ/ Rush GH2)
Xboxmaach
Niveau 0
 
Indlæg: 19


Re: GH 4

Indlægaf magneX » 14. feb 2008 22:28

Xboxmaach skrev:Yes faldt lige over en hjemmeside fra, mener det var activision, og så at GH4 står til lancering i maj. der er sangliste og al muligt ....men i ved det sikkert allerede ....kunne bare ikk finde en tråd på den sååå synes lige jeg ville lave en selv :)

Peace Out ! :lol:


link???
tæges fårbeholt får truk & stævefæjl!

War is just like a video game with REALLY good graphics... and a horrible respawn rate.
magneX
Niveau 7
 
Indlæg: 2847


Indlægaf Nehat » 14. feb 2008 22:29

Allerede? Argh, fuck Guitar Hero, jeg hopper på Rock Band der er bedre DLC og man slipper for at skulle købe det næste spil hvert kvartal (for dem der ikke kan danne inferenser: overdrivelse fremmer forståelse)
Nehat
Niveau 3
 
Indlæg: 216

Brugeravatar

Indlægaf TagEnKiks » 14. feb 2008 22:57

Nehat skrev:Allerede? Argh, f*ck Guitar Hero, jeg hopper på Rock Band der er bedre DLC og man slipper for at skulle købe det næste spil hvert kvartal (for dem der ikke kan danne inferenser: overdrivelse fremmer forståelse)


Hvis jeg kan betale 400,- og få omkring 60 sange for det. Så gør jeg hellere det end, at betale 400,- for forskellige sange i rockband. Hvilket i mine øjne har et langt grimmere gameplay...
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf Airdog » 14. feb 2008 22:57

Nehat skrev:Allerede? Argh, f*ck Guitar Hero, jeg hopper på Rock Band der er bedre DLC og man slipper for at skulle købe det næste spil hvert kvartal (for dem der ikke kan danne inferenser: overdrivelse fremmer forståelse)


Du ved så meget Nehat.

DU ER SÅ SEJ, MAND!!!
Billede
****Official Member Of The MetClub!****
Currently Playing: Madden 09 - Call Of Duty 4 - GoW
Airdog
Niveau 3
 
Indlæg: 203


Indlægaf TagEnKiks » 14. feb 2008 22:59

Rygterne går på denne tracklist:

Here I Go Again, Whitesnake
Back In Black, AC/DC
B.Y.O.B., System Of A Down
Aerials, System Of A Down
Money, Pink Floyd
Little Red Corvette, Prince
Highway Star, Deep Purple
Island in the Sun, Weezer
Walk This Way, Aerosmith
Sweet Emotion, Aerosmith
Dream On, Aerosmith
Jaded, Aerosmith
Voo Doo Child, Jimi Hendrix
Walk, Pantera
Alive, Pearl Jam
Panama, Van Halen
Eruption, Van Halen
Smells Like Teen Spirit, Nirvana
Lithium, Nirvana
Shook Me All Night Long, AC/DC
Hotel California, The Eagles
Wanted Dead or Alive, Bon Jovi
Crazy Train, Ozzy Osbourne
Master of Puppets, Metallica
Scar Tissue, RHCP
Under the Bridge, RHCP
Californication, RHCP
In-A-Gadda-Da-Vida, Iron Butterfly
Stairway to Heaven, Led Zeppelin
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf Nehat » 14. feb 2008 23:46

TagEnKiks skrev:Hvis jeg kan betale 400,- og få omkring 60 sange for det. Så gør jeg hellere det end, at betale 400,- for forskellige sange i rockband. Hvilket i mine øjne har et langt grimmere gameplay...


Okay

Airdog skrev:Du ved så meget Nehat.

DU ER SÅ SEJ, MAND!!!


Jeg synes virkelig der burde være flere mennesker som dig Svupper, du er fantastisk positiv, min egen diametrale modsætning. APPLAUS! :D
Nehat
Niveau 3
 
Indlæg: 216

Brugeravatar

Indlægaf chateque » 14. feb 2008 23:49

neder playtist
chateque
Niveau 7
 
Indlæg: 2252


Indlægaf MirageDK » 15. feb 2008 00:25

chateque skrev:neder playtist


:shock:

Kiggede på playlisten og vidste straks det kun var et rygte. Tyder på at blive den ultimative GH version hvis den passer!
Billede
Clansite: ucos.dk www.ucos.dk
United Concept Of Styphon
MirageDK
Niveau 7
 
Indlæg: 2026


Indlægaf Mikadk » 15. feb 2008 00:26

B.Y.O.B., System Of A Down
Californication, RHCP
Stairway to Heaven, Led Zeppelin

eneste jeg kender, men de andre skal nok være gode .... man lærer jo dem at kende ligesom de tidl. spil :P

GO Virtual Music Playing!! Rock Band kommer til at owne mere :P
Billede
Mikadk
Niveau 4
 
Indlæg: 436


Indlægaf bjaelkesex » 15. feb 2008 00:27

Et andet rygte lyder på fire forskellige udgaver af GH4. En af dem vil være "Guitar Hero IV Aerosmith Edition", men det er også bare et rygte ligesom alt det andet.
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf devilboy » 15. feb 2008 00:28

og så skal vi alle sammen købe den nye grønne kaktus guitar. Hell yeah. Hvorfor ikke bare lave ET spil, med billige downloads, arr mongoler
Billede
devilboy
Niveau 7
 
Indlæg: 4291


Indlægaf VilhelmNielsen » 15. feb 2008 00:32

Nej nej nej....

For det første må de altså stoppe med et spil hvert eneste kvartal. Bondefangeri!

For det andet, KAN man bare ikke inkludere Stairway i noget musikbaseret-spil NOGENSINDE. Som der står på en loadingscreen i GHII: "Remmber, NO Stairway".

Det burde forblive et evigt ønske. Desuden tvivler jeg lidt på at Led Zep' vil tillade det, men jeg har teget fejl før.
"Nutricious and Delicious!" - Arring.
VilhelmNielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 708


Indlægaf CaptainKicker » 15. feb 2008 00:36

Så længe man bare ikke skal købe en ny guitar til, så er jeg tilfreds og køber spillet.

Playlisten ser rigtig god ud, med en del gode sange.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf Chief DK » 15. feb 2008 01:33

Det er da den vildeste playliste der nogensinde har eksisteret i noget! (Selvom den vel teknisk set ikke eksisterer) Shit der er mange vilde sange på! Det kunne simpelthen være alt alt for nice hvis det blev en realitet!!! :D Det er jo fuldstændigt voldsomt:

Back In Black, AC/DC
Money, Pink Floyd
Highway Star, Deep Purple
Voo Doo Child, Jimi Hendrix
Alive, Pearl Jam
Smells Like Teen Spirit, Nirvana
Lithium, Nirvana
Shook Me All Night Long, AC/DC
Hotel California, The Eagles
Wanted Dead or Alive, Bon Jovi
Crazy Train, Ozzy Osbourne
Master of Puppets, Metallica
Scar Tissue, RHCP
Under the Bridge, RHCP
Californication, RHCP
Stairway to Heaven, Led Zeppelin

Drømme playlist of all time! Men det viser sig sikkert bare at være et rygte... :(
Finished the fight!
Chief DK
Niveau 4
 
Indlæg: 618


Næste

Tilbage til Udgivelser

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst