Xboxlife forum

Ugivelsesdato for Bully?

I dette forum diskuteres udgivelsesdatoer for forskellige spil.

Indlægaf vat69 » 8. mar 2008 21:59

ZephyrDKK skrev:hvad synes du så om det vat69 ?


klasse spil

dog må jeg sige at loading screen er der hele tiden når man går ind i bygninger eller ind i et rum i bygningen var jeg ved at få et flip af i starten dog er jeg ligeglad pt

min xbox er os fra dag1
~ Unpack
~ Burn or mount
~ Install the game
~ Copy the crack from the crack folder
~ Waste your pathetic life
vat69
 
Indlæg: 5619


Indlægaf CaptainKicker » 8. mar 2008 23:20

Enig med Vat..

Spillet er fremragende! DEt er et af de bedste spil, der er udkommet i længere tid

ENESTE minus er de skide loading's scener.. Dem er der for mange af
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf ZephyrDKK » 9. mar 2008 10:04

Så det bestilt hos coolshop :D
ZephyrDKK
Niveau 1
 
Indlæg: 88


Indlægaf Paulo P » 9. mar 2008 13:34

Hvornår er der nogen der anmelder Coolshop for ting som det her? Det er sgu da ikke lovligt at sælge/udsende spil før den officielle udgivelsesdato.

Flot at Coolshop kan tilskrive sig titlen som Danmarks bedste spilshop på så ringe et grundlag! (For det er jo ikke første gang det er sket...).
Paulo P
Niveau 7
 
Indlæg: 2971

Brugeravatar

Indlægaf JoeyLJ » 9. mar 2008 13:41

Paulo P skrev:Hvornår er der nogen der anmelder Coolshop for ting som det her? Det er sgu da ikke lovligt at sælge/udsende spil før den officielle udgivelsesdato.

Flot at Coolshop kan tilskrive sig titlen som Danmarks bedste spilshop på så ringe et grundlag! (For det er jo ikke første gang det er sket...).


Sjovt...Jeg troede det var alle andre der var langsomme, og coolshop der sendte til tiden, men så ved jeg det :P
JoeyLJ
Niveau 5
 
Indlæg: 1244


Indlægaf Psymatiq » 9. mar 2008 13:42

fik heavenly sword 1 uge før ugivelses datoen da det udkom sidste år fra coolshop :P fin butik . Kan ikke se problemet for os som forbrugere.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf Paulo P » 9. mar 2008 13:45

Nej, men det er da lidt paradoksalt at Coolshop får kunder på sådan et grundlag..
Paulo P
Niveau 7
 
Indlæg: 2971

Brugeravatar

Indlægaf Carsten O » 9. mar 2008 13:48

Paulo P skrev:Hvornår er der nogen der anmelder Coolshop for ting som det her? Det er sgu da ikke lovligt at sælge/udsende spil før den officielle udgivelsesdato.

Flot at Coolshop kan tilskrive sig titlen som Danmarks bedste spilshop på så ringe et grundlag! (For det er jo ikke første gang det er sket...).


Jeg tror ikke der er en direkte folketingslov imod at sælge spil før et selskabs officielle udgivelsesdato :lol:

Og hvorfor brokke sig over at få et spil før tid?


:shock:
Min blog om bøger: http://www.eskapisten.dk
Carsten O
Niveau 6
 
Indlæg: 1417


Indlægaf Paulo P » 9. mar 2008 13:51

Paulo P skrev:Nej, men det er da lidt paradoksalt at Coolshop får kunder på sådan et grundlag..


^

Derfor!
Paulo P
Niveau 7
 
Indlæg: 2971

Brugeravatar

Indlægaf vat69 » 9. mar 2008 14:24

samme dag som coolshop sendte spillet blev det udsat så det ikke deres skyld
~ Unpack
~ Burn or mount
~ Install the game
~ Copy the crack from the crack folder
~ Waste your pathetic life
vat69
 
Indlæg: 5619


Foregående

Tilbage til Udgivelser

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst